Steinar Graff

Strandgata 20 3960 Stathelle
Tlf: 35 96 00 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Graff er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Steinar Graff

Godt humør, trygg og imøtekommende

Steinar er en veldig serviceinnstilt og imøtekommende lege, som det er lett å åpne seg for og som snakker et språk vanlige folk forstår. Han er tillitsvekkende og gjør meg som pasient trygg.

Flink og ærlig

Veldig flink. Han er ærlig hvis det er noe han ikke har peil på å henvender seg deretter til andre. Flink til å følge opp pasienter.

Lege med humor

Steinar Graff er, til tross for sin unge alder kompetent, vennlig og ivaretakende.
Jeg føler meg alltid "sett" og hørt av han og opplever at han tar meg med i diskusjonen og gir meg sjansen til å være med på avgjørelser om behandling osv.
Han er tilgjengelig og rask med tilbakemeldinger.
Kan minne litt om den huslegene som fantes på 60 tallet.
Kommer aldri til å bytte fastlege!!!

Den beste legen jeg har hatt

Dyktig, hyggelig og ekte, slik en lege bør være.
Allmennleger skal vite litt om det meste. Er han i tvil om noe, så henvises det alltid videre. Jeg kjenner meg alltid trygg på det.

folkelig og fagdyktig

Legen er imøtekomme, grundig i undersøkelser, og henviser til spesialisthelsetjenesten når dette er nødvendig. Graff bruker tid til å lytte, og er alltid hyggelig, han er dyktig i sitt fag og folkelig.

En veldig nøye, flink, og mennesklig lege

God innsikt, høfflig, hilser med håndtrykk bestandig, tar deg på alvor :)

Dr. Dyktig!

Graff er en utrolig hyggelig ung mann som ikke bare får meg til å føle meg velkommen og ivaretatt,men som også er kjapp med henvisninger,informasjon og råd. Han er også veldig flink og tålmodig med barn.

lite imøtekommende

Mitt inntrykk av Graff er lite positivt. Hva som kan bli bedre: en profesjonell holdning ovenfor pasienten uavhengig av pasientens bakgrunn, og Graff sitt personlige inntrykk av pasienten. Hva som er bra: Graff er presis til legetimen, ikke lang ventetid. Konstruktiv kritikk: Graff kan bli mer imøtekommende, lytte bedre til pasienten, mer empatisk og forståelsesfull. Sette pasienten i fokus.

UTOLIG FLINK LEGE - ANBEFALES!!!!!

Dessverre har Graff byttet legesenter men han fortjenesr virkelig alle de stjernene det er mulig å få. Hyggelig fyr som skjelden er for sen når timen er avtalt. Iallefall opplevde jeg kun dette en gang men etter sagt klart fra var han heller 5 min FØR etter det:-)
Nøye og sjekker alt mulig.
Denne legen er virkelig å anbefale!

En av de legene jeg har hatt!

Han er blid,koselig,tar ting på alvor og han hører på deg!

Flink lege.

Er veldig fornøyd med Graff. Han er presis på legetimen, hyggelig, har humor, og er veldig nøye og lytter. Savner Dag Ove , men har nå hatt Graff i over ett år og liker ham godt. Og en fantastisk god service av kontordamen.