Kashif Siddique

Onsøy Legesenter

2013

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Onsøy Legesenter
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Tlf: 69 33 75 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kashif Siddique er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kashif Siddique

Dyktig og hyggelig

Kashif er barnelegen vår og vi er svært fornøyd. Han får min sjenerte datter til å slappe av, og gjennomfører alle undersøkelser på en god måte. Og så er han skikkelig hyggelig,da.

Legen er alltid i tide - han respekterer pasientens tid

Legen er veldig dyktig og flink til å lytte til pasienten. Undersøker nøye, har brukt legen i flere år og han finner alltid en god løsning. Dette er den eneste legen på Onsøy Legesenter som tar inn pasienten til avtalt tid. Legen har også et spesielt godt minne - han husker alle pasienter og alle detaljer - et levende leksikon. Her trenger man ikke gjenta ting fra tidligere eller minne legen på noe som helst - legen er veldig "på" og sosialt dyktig.

Beste legen på huset.

Har gått til Kashif i noen par år nå. alltid hyggelig å hjelpsom. Tar seg tid til deg og bryr seg om deg.
Sitter her i gråten fordi jeg må bytte lege nå, grunnet flytting. Anbefaler han på det varmeste og når jeg flytter tilbake skal jeg ha han som fast lege igjen.

Dyktig og hyggelig.

Han er faglig dyktig,alltid blid,og er han usikker sender han videre til spesialist-mr eller lignende. Som regel presis.

Kashif er en fantastisk lege.
Alltid smilende og hyggelig.
Føler meg alltid godt ivaretatt og han lytter til deg.

Min datter som er "redd" for leger, var helt trygg og rolig hos Kashif.

Jeg har en annen fastlege på samme legesenter, men er alltid like hyggelig å komme inn til Kashif når min lege ikke er tilgjengelig.

Anbefales på det sterkeste!

Endelig en fastlege som virkelig ser pasienten! Han er hyggelig, tar seg god tid og lytter virkelig til det man sier.

Veldig flink og koselig kar.

Han er utrolig flink med å ha et helhetlig menneskessyn og gir en god service. Han tar seg god tid til deg, lytter til deg og bryr seg! Kashif er en utrolig dyktig lege som gir god veiledning og oppfølging!!
Har vært kjempe fornøyd med han!

En lege som ser hele menneske

Jeg har opplevd Kashif som en veldig dyktig, omsorgsfull, lyttende og tilstedeværende lege.
Han er svært dyktig og interessert i pasienten, både det fysiske så vel som det psykiske.
Han har vært en stor støtte i en vanskelig tid.

Ordinær lege

Rask men kanskje for rask
Lite kunnskap om kroniske sykdommer, her bør legen forbedre seg betraktelig
Legen bør også bruke mer tid til undersøkelse og oppfølging

Fabelaktig lege!

Da Siddique overtok praksisen etter sin forgjenger ved Onsøy Legesenter, ble han fastlege for far i vår familie på fire. Etter et par konsulteringer med vår datter på to, valgte mor å bytte ut sin tidligere fastlege, og Siddique er i dag vår "huslege". Vi opplever han som empatisk, lyttende og korrekt, og en mann med "glimt i øyet". Alltid hyggelig å komme til konsultering hos vår nye fastlege.

Dyktig lege

Har ikke noe negativt å utsette på Kashif Siddique. Han er profesjonell, dyktig og interessert i å bli kjent med pasienten.