Kashif Siddique

Onsøy Legesenter
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Kashif Siddique er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kashif Siddique

Legen er alltid i tide - han respekterer pasientens tid

Legen er veldig dyktig og flink til å lytte til pasienten. Undersøker nøye, har brukt legen i flere år og han finner alltid en god løsning. Dette er den eneste legen på Onsøy Legesenter som tar inn pasienten til avtalt tid. Legen har også et spesielt godt minne - han husker alle pasienter og alle detaljer - et levende leksikon. Her trenger man ikke gjenta ting fra tidligere eller minne legen på noe som helst - legen er veldig "på" og sosialt dyktig.

Beste legen på huset.

Har gått til Kashif i noen par år nå. alltid hyggelig å hjelpsom. Tar seg tid til deg og bryr seg om deg.
Sitter her i gråten fordi jeg må bytte lege nå, grunnet flytting. Anbefaler han på det varmeste og når jeg flytter tilbake skal jeg ha han som fast lege igjen.

Dyktig og hyggelig.

Han er faglig dyktig,alltid blid,og er han usikker sender han videre til spesialist-mr eller lignende. Som regel presis.

Kashif er en fantastisk lege.
Alltid smilende og hyggelig.
Føler meg alltid godt ivaretatt og han lytter til deg.

Min datter som er "redd" for leger, var helt trygg og rolig hos Kashif.

Jeg har en annen fastlege på samme legesenter, men er alltid like hyggelig å komme inn til Kashif når min lege ikke er tilgjengelig.

Anbefales på det sterkeste!

Endelig en fastlege som virkelig ser pasienten! Han er hyggelig, tar seg god tid og lytter virkelig til det man sier.