Kashif Siddique

Tlf: 64 00 03 13 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kashif Siddique er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kashif Siddique

Engasjert

Han er meget god fastlege. Oppdatert, deltagende, har tid, lyttende. Meget fornøyd med min fastlege.

Flott lege

En lege som er presis, lytter og tar seg god tid. Snakker direkte til deg, og ikke til en dataskjerm. Viser interesse for å bli kjent med deg som pasient. Virker å ha god og oppdatert faglig kunnskap. Flink med barn, så vel som voksne. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste fastlege!

God behandling og oppfølging. Han lytter og er genuint opptatt av deg som pasient. Han er tilgjengelig og lett å kommunisere med over tlf.

Dyktig og hyggelig

Kashif er barnelegen vår og vi er svært fornøyd. Han får min sjenerte datter til å slappe av, og gjennomfører alle undersøkelser på en god måte. Og så er han skikkelig hyggelig,da.

Legen er alltid i tide - han respekterer pasientens tid

Legen er veldig dyktig og flink til å lytte til pasienten. Undersøker nøye, har brukt legen i flere år og han finner alltid en god løsning. Dette er den eneste legen på Onsøy Legesenter som tar inn pasienten til avtalt tid. Legen har også et spesielt godt minne - han husker alle pasienter og alle detaljer - et levende leksikon. Her trenger man ikke gjenta ting fra tidligere eller minne legen på noe som helst - legen er veldig "på" og sosialt dyktig.