Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Styr unna

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Ble tildelt denne legen da mn fastlege var syk. Mindre imøtekommende lege har jeg aldri møtt. Lyttet ikke, var elendig til å kommunisere. Fikk til nød resept på nødvendige medisiner. Medisiner som var anbefalt av min amnuellterapaut fikk jeg ikke resept på, hun vist best.

Lyttende og empatisk

Lege: Siri Jensen Skrevet

Hadde denne legen en periode, og var veldig fornøyd. Hun tok situasjonen på alvor, lyttet og kom med gode råd. I etterkant fulgt hun opp saken ved å ringe. Hadde legen vært nærmere nåværende bosted så hadde jeg beholdt henne.

Sur, lite meddelsom og uhøflig

Lege: Siri Jensen Skrevet

Jeg har enda til gode å bli møtt av denne legen med omtanke og varme. Det er ikke greit å bli behandlet som om man er en pest og en plage når en først kommer seg til lege. Jeg kan telle på èn hånd hvor ofte jeg har vært hos en lege i mitt liv, så det er ikke som at jeg løper dit hver uke. Ingen kommunikasjon, ingen oppfølging og ingen interesse for min helsesituasjon. Det blir bytte for meg. Jeg anbefaler at en styrer unna denne legen.

Fraværende, lite forståelsesfull og man må selv foreslå hva man trenger.

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Svarer ikke på e-konsultasjon, ringer deg ikke på telefonlegetime(r), lang ventetid, jeg må selv foreslå eller nevne hva jeg trenger (blodprøver, røntgen osv).
Tafatt og lite forståelsesfull, ei heller engasjert.
Hårreisende hvor dårlig oppfølgning han gir.

Dårlig oppfølging og uinteressert lege

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Måtte til denne legen da min fastlege var syk. Hun var ikke interessert i å følge opp, så jeg måtte tilbake etter en liten stund. Da var det en annen vikarlege som heldigvis tok tak. Denne legen har ikke tid, er kronisk forsinket og virker uinteressert i deg som pasient. Ingen hyggelig opplevelse.