Kashif Siddique

Ukjent

Kashif Siddique er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kashif Siddique

Trygg, rolig,kunnskapsrik, lyttende og empatisk

Uten tvil den beste legen jeg har hatt noen sinne. Han tar seg tid, tar meg på alvor, har humor, glimt i øyet og er meget kunnskapsrik! Interessert i meg som person, og mine problemer. Jeg føler aldri at jeg blir sett ned på eller tatt lite på alvor. Det er trygt å komme til Kashif. Han er lett å få tillitt til, og viser ikke tegn til å være stressa overfor pasientene.

Definitivt toppkarakter, og 10 gullstjerner i boka!

Dyktig, engasjert og medmenneskelig

Har fått ett svært godt førsteinntrykk av dr Kashif Siddique- etter noen få møter er mitt inntrykk at han forstår godt hva jeg som pasient forteller- han virker forberedt, og tar ansvar for meg som pasient. Dette gjør at han oppleves som en trygg lege. Min oppfatning er også at han er vennlig, høflig og direkte- det er gode egenskaper!

Engasjert

Han er meget god fastlege. Oppdatert, deltagende, har tid, lyttende. Meget fornøyd med min fastlege.

Flott lege

En lege som er presis, lytter og tar seg god tid. Snakker direkte til deg, og ikke til en dataskjerm. Viser interesse for å bli kjent med deg som pasient. Virker å ha god og oppdatert faglig kunnskap. Flink med barn, så vel som voksne. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste fastlege!

God behandling og oppfølging. Han lytter og er genuint opptatt av deg som pasient. Han er tilgjengelig og lett å kommunisere med over tlf.