Susanne Damsleth Heldaas

Bærumsveien 205 1357 Bekkestua
Susanne Damsleth Heldaas er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Susanne Damsleth Heldaas

Engasjert lege

En lyttende og engasjert lege som tar deg på alvor. I motsetning til noen erfaringer fra andre leger er hun oppdatert på hva som ble undersøkt ved forrige besøk og om eventuelle svar på prøver som er utført utenfor legekontoret når jeg kommer. Alltid imøtekommende og virker faglig oppdatert. Har hatt henne som fastlege siden hun overtok fra min "gamle" og superflinke fastlege gjennom mange år. Var jo litt skeptisk til å få ny lege, men hun gir et godt inntrykk, og tar deg på alvor. Anbefales!

Flink og følger opp

Hun tar deg alvorlig. Hun setter av god tid, følger opp og kommer til bunns i ting - hvis ikke henviser hun deg videre til spesialister som kan hjelpe. Veldig hyggelig og medfølende.

Ønske denne lege, jeg har hatt god informasonJe om min alvorlig sykdom

Jeg ønsker en kvinnlig lege, har altijd hatt en kv.lege når vi kunne velger selv, nå er jeg tildelt en manlig via Helfo. Er veldig god fornøyd med henne. Legekontoret gi god service og er lett tilgjengelig for meg.

Topp lege - engasjert

Imøtekommende, lyttende og engasjert.
Har kun vært hos henne en gang, men ble da imponert over at hun var rimelig godt oppdatert på mitt casus. Hun brukte god tid med meg og snakket mer med meg enn hun brukte PC'en.
Har etter dette ene besøket kun brukt henne som referanse og i forbindelse med fornyelse av resepter.
Hun kan klart anbefales og når jeg velger henne bort er det fordi jeg ønsker en mannlig lege...

Et medmenneske

Jeg var skeptisk til ny fastlege etter mange år med samme lege. Men jeg ble meget posetivt overasket. Dr. Heldaas gjør nøye undersøkelser og ser hele menneske. Hun er forståelsesfull og viser virkelig en medmenneskelig side som man sjelden ser hos leger.