Susanne Damsleth Heldaas

Autorisasjon (2004)

Susanne Damsleth Heldaas er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Susanne Damsleth Heldaas

Empatisk og profesjonell

Opplever det som trygt å gå til Susanne. Opplever at hun henviser ved behov, følger opp når nødvendig, og stiller gode spørsmål. Ulempe med ventetid på legesenteret.

Menneskelig og trygg

Susanne møtte meg på en veldig god måte i en livskrise. Var omsorgsfull og ivaretakende, og myndig når det var nødvendig. Ville anbefalt henne til hvem som helst.

Engasjert lege

En lyttende og engasjert lege som tar deg på alvor. I motsetning til noen erfaringer fra andre leger er hun oppdatert på hva som ble undersøkt ved forrige besøk og om eventuelle svar på prøver som er utført utenfor legekontoret når jeg kommer. Alltid imøtekommende og virker faglig oppdatert. Har hatt henne som fastlege siden hun overtok fra min "gamle" og superflinke fastlege gjennom mange år. Var jo litt skeptisk til å få ny lege, men hun gir et godt inntrykk, og tar deg på alvor. Anbefales!

Flink og følger opp

Hun tar deg alvorlig. Hun setter av god tid, følger opp og kommer til bunns i ting - hvis ikke henviser hun deg videre til spesialister som kan hjelpe. Veldig hyggelig og medfølende.

Ønske denne lege, jeg har hatt god informasonJe om min alvorlig sykdom

Jeg ønsker en kvinnlig lege, har altijd hatt en kv.lege når vi kunne velger selv, nå er jeg tildelt en manlig via Helfo. Er veldig god fornøyd med henne. Legekontoret gi god service og er lett tilgjengelig for meg.