Mai-Ly Nguyen Bøksle

Tøyengata 2 0190 Oslo
Mai-Ly Nguyen Bøksle er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mai-Ly Nguyen Bøksle

Fornøyd

Veldig fornøyd med legen min. Jeg har flyttet ett godt stykke unna, men ønsker ikke å bytte lege. Hun er så forståelsesfull, rolig og behagelig. Kjempe flink.

Er vennlig og har tid

Jeg vil anbefale denne lengen til de som ser etter en lege som ser deg i øya, spør hvordan det går og har tid til å høre svaret.

Legesekretæren på senteret oppleves stresset, kort og noen ganger direkte sur, og snakker til meg som om jeg er dum, men så fort man er forbi sekretæren så er legen helt super!

veldig bra legehjelp

Aldri for lang ventetid, imøtekommende og kompetent.
Henviser videre om det er tvil.
Veldig glad for å ha henne som lege.
har også gått til Phoung Nguyen når det har hastet, han er også veldig dyktig.Bra å ha to om det haster!

Tok ikke problemet på alvor

Jeg hadde en veldig god opplevelse av denne legen inntil jeg hadde en kritisk utfordring som legen ikke tok på alvor. Siden legen ikke hadde vært borte i dette tilfellet før, ba hun meg om å gå privat. Jeg opplevde liten forståelse og engasjement fra hennes side, og måtte henvende meg til annet helsepersonell for å få ordentlig hjelp. Har derfor byttet lege, selv om opplevelsen av henne før dette var god.

Helt topp

Hun er bare superbra! Tar seg tid, er rask og fleksibel. Veldig hyggelig og behagelig. Kunnskapsrik og løsningsorientert. Anbefaler veldig! Endelig har jeg funnet en bra fastlege!