Mai-Ly Nguyen Bøksle

Tøyengata 2 0190 Oslo
Mai-Ly Nguyen Bøksle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mai-Ly Nguyen Bøksle

veldig bra legehjelp

Aldri for lang ventetid, imøtekommende og kompetent.
Henviser videre om det er tvil.
Veldig glad for å ha henne som lege.
har også gått til Phoung Nguyen når det har hastet, han er også veldig dyktig.Bra å ha to om det haster!

Tok ikke problemet på alvor

Jeg hadde en veldig god opplevelse av denne legen inntil jeg hadde en kritisk utfordring som legen ikke tok på alvor. Siden legen ikke hadde vært borte i dette tilfellet før, ba hun meg om å gå privat. Jeg opplevde liten forståelse og engasjement fra hennes side, og måtte henvende meg til annet helsepersonell for å få ordentlig hjelp. Har derfor byttet lege, selv om opplevelsen av henne før dette var god.

Helt topp

Hun er bare superbra! Tar seg tid, er rask og fleksibel. Veldig hyggelig og behagelig. Kunnskapsrik og løsningsorientert. Anbefaler veldig! Endelig har jeg funnet en bra fastlege!

Dyktig, seriøs og vennlig

Da mine symptomer var noe diffuse, tok hun seg tiden til å stille mange spørsmål, prøver og undersøkelser. Opplevde at hun tok meg seriøst og var interessert. Har anbefalt henne videre!

Kommer aldri til å bytte fastlege igjen

Mai Ly er utrolig forståelsesfull og kompetent, aldri vært mer fornøyd med en fastlege tidligere. Selv om Grønland Basar ligger et godt stykke fra der jeg bor kan jeg ikke tenke meg å bytte. Hun er veldig populær, men er det lang ventetid før ledig legetime tar hun seg tid til telefonmøter og derfor får hun 5 stjerner på tilgjengelighet også.