Yasir Manzoor

Tlf: 62 58 22 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yasir Manzoor er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Yasir Manzoor

Beste legen!

Flink og dyktig lege. Som både hører og hjelper når du trenger det. En lege man kan stole på og få hjelp. Tommel 👍

Aldri vært så fornøy med lege noen gang

Han er veldig hjelpsom. Han gir seg ikke om noe er galt for å finne ut grunn. Og han holder tett oppfølging på pasientene sine. Kunne ikke vært mere fornøy.

Skuffet

Valgte denne legen ut i fra det folk hadde sagt her, det skulle jeg ikke gjort! Dårlig til å kommunisere med pasientene, og gir jo ikke noe info! Vanskelig å få time når det passer. Jeg klaffet absolutt ikke med denne legen!

Without a God complex and honest!

I have been through 5 fastleger and 10 specialists (lost count) within 10 years with a rare disease and Yasir Manzoor was fortunately my doctor when I started to finally discover what the cause was. It was very refreshing to meet a doctor who not only would listen but would acknowledge his own limitations and knowlegde, something that I have rarely if ever come across in my experience. He was open to opinion and suggestion, and gave critical and honest feedback.
I dont know if he is a sympathetic doctor, but that was not what I wanted, I wanted an objective medical professional who was not afraid of what he didnt know.
He is also methodical and will work through tests / treatment in a progressive manner.
The reason I will not give him a straight 5 stars is that I have asked for repeat medicine and it has been forgotten once or twice, but all the staff are so good at Tangen Legesenter so that it has never bothered me really.
If you have a long term illness and have got nowhere with your doctor then I would recommend him.
The best fastlege that I have had!

Imøtekommende lege

I møtekommende lege som lytter og tar deg på alvor. åpen for at det finnes andre måter enn kun 'skoleboken' å tilnærme seg problemet på.

Han er ikke en lege, han tenker bare på butikk.

Har kraftig betennelse i mange ledd og muskler over 4 år (kronisk sykdom). Kom med et klart spørsmål, kan ikke rette venstre arm, kraftig betennelse i alle arm ledd. Hadde ca. 6 timer hos ham, har laget MR bilde, jeg hentet kjernejournal fra tidligere legen, det hele tok over 2 månader. Til sist han sa at dette er ikke noe problem og at han vet ikke hvorfor jeg kan ikke rette armen.
Brukte over 2 månader med ham, betalte ca. 1500 kroner og fikk en sånn svar.
Og jeg forsatt sitter med same problemet igjen.

Beste fastlege jeg har hatt

Denne legen er hyggelig, tillitvekkende og du kommer inn til avtalt tid. Han virker å være godt faglig oppdatert, men er ikke redd for å sjekke dersom han er usikker. Følger opp og gjør det han sier han skal gjøre. Kan bare gi mine beste anbefalinger.

Veldig bra!

Flink til å kommunisere og forklare. Tar seg god tid med pasienten. Følger opp når han sier at han skal - sender meldinger eller ringer.

Dyktig og lyttende

Man føler seg velkommen og en blir rolig og avslappet under besøket. Han skaper tillit og åpenhet.
Han lytter, vurderer og søker råd hos andre der han føler seg usikker.
Han gir tilbakemeldinger og anvisninger på en enkel og forståelig måte.
Han har godt humør, hyggelig å snakke med og viser oppriktig interesse for deg som pasient.
Jeg har stor tillit til han som lege. Vil ha han som fastlege lenge.

Hyggelig fastlege

Blid, hyggelig og imøtekommende fastlege, lett tilgjengelig og som viser interesse for pasienten. Han er lett å kommunisere med, lytter og er flink til å følge opp og komme med tilbakemeldinger om prøveresultater m.m. Konsulterer gjerne andre leger, spesialister, og henviser videre ved vanskelige tilfeller.

Hyggelig og effektiv

Mitt inntrykk er en lege som er oppriktig interessert i pasientens beste og som ikke snakker "ned" til en. Dyktig og effektiv.

Grundig og forståelsesfull

Legen er hyggelig og blid. Han er enkel å snakke med og viser god forståelse. Legen gjør grundige undersøkelser, snakker med spesialister og henviser videre ved behov.

Yasir Manzoor

Han er rask of effektiv.
Han "hører" bra og er interessert i meg og min helse og følelser. Han har vært den meste hjelpesom legen jeg har hatt i siste 9,5 år.

Kjempebra fastlege;)

Yasir har stor kunnskap og tar seg godt av meg som pasient, hører på hva jeg sier og har løsninger på alt jeg kommer med, han tar meg med på råd hvis det finnes flere mulige behandlingsmetoder ;) Kjempebra fastlege ;)

En veldig flink lege.

En fantastisk flink lege med en flott personlighet som bryr seg om pasientens beste. :) En kunnskapsrik, ryddig og ansvarsfull lege som alltid er høflig og med et godt humør, selvom det er travelt på kontoret.

Heidi