Yasir Manzoor

Tangen Legesenter

2013

Tangen Legesenter Telefonnummer62 58 22 0062 58 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangstubakken 2 2337 Tangen
Yasir Manzoor er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Yasir Manzoor

Trygg og dyktig. Pasientfokus

Når Yasir tok over på Tangen Legesenter, gikk vi fra en lege som hadde fokus på pc til en som har fokus på pasienten.
Trygg og god i sin rolle. Er spørrende og undersøkende i sitt forhold til meg som pasient.
Vil meg det beste og har det som hovedfokus.
Dette er en lege som forhåpentlig blir på Tangen.

Trygg

Den beste legen jeg har hatt. Han tar gjerne en prøve for mye enn for lite. Han tar deg på alvor, og lytter til deg og virker kunnskapsrik.

Skulle ønske han hadde telefontimer

Fantastisk!

En lege som tar deg på alvor, lytter og tar seg tid til å forklare. Endelig en lege som setter fokus på mer enn bare det ene problemet, og finner løsninger som passer godt!

Den beste!

Dette er den beste legen jeg har hatt! Aldri blitt tatt imot bedre! Han lytter, og god faglig kunnskap, men ikke redd for undersøke hvis han er usikker. Følger opp deg som pasient og er oppriktig interessert. Han får deg til føle deg trygg og her vet du at du blir tatt vare på og trodd på. Anbefales på det sterkeste

For lettvindt

Har opplevd å ikke bli møtt og tatt på alvor, opplevde en arrogant holdning og brukte mye tid på å dele egne personlige erfaringer. Har nå byttet fastlege!