Henning Bang Larsen

Tlf: 61 32 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henning Bang Larsen er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Henning Bang Larsen

Elendig

Glad dette ikke er min fastlege. Kom til han på legevakten på Gjøvik etter ca en time i ambulanse. Han undersøkte ingen verdens ting, fikk to smertestillende og beskjed om at jeg var ferdig - og taxi en time hjem igjen til tross for så sterke ryggsmerter at jeg nesten ikke kan sitte!

Høyst middelmådig oppførsel av en lege

Ved konsultasjon så får du en følelse av at du er til bry og bør komme deg fortest mulig ut fra kontoret. Han gjør lite eller ingen ting for å kommunisere og informere pasienten for å skape tillit og trygghet. Hans faglige dyktighet har jeg derimot for lite grunnlag til å uttale meg om. En høyst middelmådig lege etter mitt syn.

Kunnskapsrik!

Kan mye uten å slå opp noe sted.
Rolig og behagelig.
Nøye med oppfølging!

Litt for mye å gjøre (uten at det virker stressende på pasient).
Lang telefonkø, men enkel kontakt via sms.

Null respekt for pasienters tid

Dette er en lege som tilsynelatende bevisst lar pasientene sitte en time å vente. Alltid mye forsinkelse - også første time. Ingen spesielt god behandling heller. Det går stort sett i sykemelding og smertestillende. Henviser riktignok til videre undersøkelser ved behov.

Akkurat slik en fastlege skal være

En god lege som tar seg tid til deg. Travell, men min erfaring er at det blir fokusert på det som skal fokuseres på. Lite "utenomsnakk", noe jeg liker godt. Effektiv, trygg og empatisk.

Et meget godt alternativ

Har brukt legen i mange år og har hver gang jeg har vært der blitt tatt seriøst med problemene - Har fått behandling/medisinering som i alle tilfeller har redusert el. fjernet de plagene jeg har hatt.
Blid og imøtekommen, og har tid til deg som pasient

KUNNSKAPSRIK/EFFEKTIV

HAR ALLTID FØLT MEG VELKOMMEN, OG HAN HAR DIAGNOSTISERT MEG RETT OG HENVIST MEG TIL DE RETTE INSTANSER. FØLGER MEG OPP NÅ ,OG GJØR DET KJEMPEBRA.
DET ER IKKE ALLTID LEGEN GJØR DET VI TROR ER DET BESTE, MEN HVEM TROR DERE VET BEST -

Effektiv, og prfesjonell

Til saken på en kjapp og effektiv måte. Tar seg nok tid når det er nødvendig

Burde ikke vert lege

Denne mannen skulle ikke fått lov til å praktisere som lege.
Han er en selvsentrert mann som tror han vet best. Glemmer eller vil ikke høre på hva pasienten sier. Eneste han gjør er å sykemelde deg får å bli kvitt deg. Vil heller ikke bruke den ekspertise som finnes ved å sende de henvisning som trengs.

Dyktig lege.

Lyttende og tar vare på meg, opptatt av min tilstand. Tar seg tid til å snakke med meg.

Til bry?

Føler meg til bry når jeg kommer til han. De dagene han har legevakt kan det ta opptil halvannen time før han ringer deg tilbake. Uhørt! Viser liten interesse for pasientene sine, vurderer å bytte

slapp og uintresert

Slapp og uintresert, glemmer hvorfor du er der og er hypp på og få deg ut så fort som mulig. Alltid forsinket,selv til første time.

Travel

Hyggelig, men alt for travel lege. Det går ofte alt for fort. Burde jobbet akord i en produksjons bedrift .