Britt Oustad Andreassen

Autorisasjon (2012)

Svingen legesenter AS Telefonnummer61 05 79 0061 05 79 ...
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Britt Oustad Andreassen er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Britt Oustad Andreassen

Vennlig og imøtekommende

Jeg hadde gleden av å ha Britt som lege de årene jeg bodde i Lillehammer. Alltid lyttende og tok symptomer på alvor. Følte meg godt ivaretatt.

Trygg, dyktig og tillitsfull

Britt er en veldig forståelsesfull og trygg lege som møter deg med respekt og profesjonalitet. Som pasient føler jeg at jeg kan være åpen og ærlig og at hun tar meg på alvor. Hun tilrettelegger også hvordan du får svar på prøver etc ettersom hva som passer deg best (eks. SMS, telefon).

Flink

Ga gode tilbakemeldinger jeg følte meg sett og ivaretatt. Fikk time raskt da jeg ringte, ble også fulgt opp med nye prøver, under hele sykdomsforløpet.

Fantastisk fastlege

Britt er en fantastisk fastlege som tar seg tid til pasienten sin. Hun lytter, følger opp og lar seg ikke skremme av sammensatte sykdomsbilder. Hun tar oppgavene en fastlege bør ta, med den største selvfølgelighet og grundighet. Hun tar kontakt med andre spesialister når det er nødvendig, gjør løpende faglige vurderinger og gjør sitt for at pasienten ikke skal sitte med ansvaret alene.

Flink

En flink og hyggelig lege. Overtok etter min gamle lege, og jeg må si at det var en fin overgang. Hun er behagelig og konsentrert. Lett å snakke med. Hun er slik en forventer at en fastlege skal være + det lille ekstra.