Ketil Rygg Haanæs

Autorisasjon (2011)

Ketil Rygg Haanæs er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ketil Rygg Haanæs

Empatisk og imøtekommende

Det var veldig fint å føle at bekymringene ble tatt på alvor av Ketil. Jeg var ikke selv sikker på hva som var viktig å nevne og ikke, men han viste stor forståelse for dette og stilte grundige spørsmål. Jeg følte hele tiden at vi arbeidet sammen for å finne ut hva som var galt. Han spurte til og med om hva jeg syntes om hans forslag til planen videre, og det satte jeg pris på.

Det eneste jeg har å bemerke er at enkelte spørsmål som "føler du deg ofte slapp eller sliten?" kunne godt ha blitt spesifisert og forklart litt mer, siden det er vanskelig som pasient å vite hva som er normalt og ikke. Jeg skulle også ønske at resepsjonisten hadde vist mer serviceinnstilling, og svart på noen av spørsmålene mine da jeg bestilte time over telefon.

Flink

Har ikke så mye erfaring med fastleger, men Ketil er empatisk, dyktig og effektiv. Tar seg tid til spørsmål og nye problemer selv om tiden er ute.

Tommel opp!

Er særdeles fornøyd med Haanæs som fastlege. Han tar seg tid, lytter og kommuniserer godt. En lege som tar pasienten på alvor og som er positiv, hyggelig og grei. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Det berømte "midt på treet" 2.

Grei nok lege, men ikke grei nok for min del.

Føler han lytter å tar seg tid til spørsmål, men sitter igjen med en følelse av at han ikke helt forstår eller tar meg alvorlig når det gjelder min psykiske helse.

Han er nok mye flinkere med kroppslige sympomer, men ikke så begavet når det kommer til det psykiske.

Hvert møte er hyggelig og jeg ser generelt frem til en ny time når det trengs.

Fantastisk lege

Ketil er en meget hyggelig og omsorgsfull lege og som tar seg tid til å lytte til pasienten. Han er grundig og gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Han er også veldig flink i møte med ungdommer. Sønnen min har også vært hos ham og ble da utredet for det som viste seg å være en tøff og kronisk sykdom. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste!