Ketil Rygg Haanæs

Autorisasjon (2011)

Ketil Rygg Haanæs er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ketil Rygg Haanæs

Flink og trygg

Veldig flink lege som bruker god tid på sine pasienter. Han forklarer tilstanden på en forståelig måte og er empatisk.

Fantastisk mann,anbefales!

Trenger du en lege som er både dyktig og genuint interessert i å hjelpe,er dette en av få jeg har møtt i norsk helsevesen.Han er seriøs,pålitelig og utrolig empatisk.Vil anbefale Ketil på det sterkeste,thats for sure!

Kompetent

Meget dyktig fastlege som har god kunnskap om faget og tar seg tid selv om det er travelt. Han har en genuin interesse av å hjelpe pasienten og lytter til det man sier.

Forståelsesfull og initativrik

Som fastlege opplevde jeg fastlege Ketil Haanæs som oppriktig interessert i å utrede min migrene. Svært flink til å lytte og viste gode kunnskaper og ønske om å utvikle dem. Følte heller ingen press om å holde tiden for neste pasient; her var det kun fokus på pasienten han hadde inne der og da. Etter mye flytting grunnet Forsvaret vil jeg si det har vært min beste fastlege hittil, og svært vemodig å ikke kunne ha en slik fastlege lenger.

Ok lege

Han virke som en ganske flink lege generelt. Lytter til det en har og si og er forståelsesfull, tar seg gjerne tiden hvis du har flere spørsmål eller mer på hjertet når tiden er ute istedet for å hive deg ut med en gang. Men nå for min del føler jeg meg ikke lenger like godt ivaretatt ettersom jeg sliter med kronisk og diffuse symptomer som ikke gir så mye svar på blodprøver ol. og psykisk i noen år. Føler han ikke tar meg helt på alvor lengre og er meget opptatt av å snakke og "skylde" på psyken min hver gang jeg kommer til han og vil bli ordentlig utredet med kraftige nye symtomer som jeg mener ikke bare er psykisk. Dette begynner å bli ganske irriterende. Sitter igjen med følelsen av at han motarbeider meg mer enn han faktisk hjelper og at jeg blir sendt hjem igjen med lite/null svar og frustrasjon. Føler meg ikke lengre like trygg når det virker som han minimaliserer plagene mine og jeg sitter igjen med usikkerhet om det er blitt gjort nok eller om han i det hele tatt skjønner hvor plaget jeg er. Får også litt inntrykk av at han forsvinner litt inn i dataskjermen og ikke husker så veldig godt, desverre.