Marius Rekkedal Edvardsen

Tlf: 75 51 55 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Rekkedal Edvardsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Rekkedal Edvardsen

Trygg og flink lege

En veldig dyktig lege som både barn og jeg har benyttet oss av. Vi var veldig fornøyd med jobben han gjorde. Han lytter og tar pasienten på alvor. Vi følte oss godt ivaretatt av legen.

En av byens beste leger vil jeg påstå. Han tar deg på alvor samtidig som han ikke blir unødvendig overbekymret noe som gjør at en føler seg trygg. Er veldig kunnskapsrik og engasjert.

Dyktig og hyggelig lege

Tar seg god tid til både å forklare og å lytte til deg som pasient. Stiller gode spørsmål og forklarer nøyaktig hva som skal skje videre. Er forsiktig og tillitsskapende. Kontordamene er hyggelige og hjelpsomme. Er meget fornøyd med Edvardsen som min fastlege!

Den verste legen jeg noen gang har hatt!

Dette er en lege som aldri tar ting på alvår,og tar veldig lett på ting.Han lytter overhode ikketil sine pasienter,og han gjør overhode ikke jobben sin på en tilfredstillende og profesjonell måte ovenfor sine pasienter. Jeg er overhode ikke fornøyd med og ha han til fastlege,og jeg skal være snar med og bytte fastlege når det kommer noen ledige. Dette er en lege som overhode ikke er til og anbefale til andre i det hele tatt!

Dyktig og høflig :-)

Når du kommer inn blir du bestandig tatt på alvor, han sjekker alt og forklarer hvorfor.
Er super fornøyd!

Hyggelig og flink lege

Flink til å lytte.
Resonnerer godt og åpent, og argumenterer for og imot slik at pasienten får god innsikt i vurderinger.

Fantastisk lege!

Du blir sett og hørt, og er det noe, så forklarer han på best mulig måte hva, hvordan og hvorfor. En lege som absolutt kan tingene, og deler gjerne kunnskapen han har. En lege jeg absolutt vil anbefale til alle og enhver.