Marius Rekkedal Edvardsen

Tlf: 75 51 55 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Rekkedal Edvardsen er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marius Rekkedal Edvardsen

Kunnskapsrik og trygg

Jeg har hatt Marius R Edvardsen som fastlege siden han begynte ved kontoret. Han bruker den tiden han/vi trenger og gir aldri inntrykk av at "jeg er travel". Flink til å lytte, forstår kjapt situasjonen og gir gode og forståelige tilbakemeldinger til meg som pasient. Inngir både kunnskap og trygghet.

For øvrig er hele Mørkved legesenter veldig bra, veldig hyggelige og hjelpsomme folk fra resepsjonen til laboratoriet. Og tilgjengelig. Anbefales.

Legen du kan ha 100 prosent tillit til

Denne legen stiller opp for deg som pasient uansett for hva du måtte komme med av problemer. Dette er legen som ønsker det beste for pasienten. Han er en god lytter, er imøtekommende, motiverende, hjelpsom på alle mulige måter. Han er virkelig en fastlege jeg vil anbefale til andre.

Blid og tillitsvekkende fastlege.

Marius framstår som en meget kunnskapsrik, ryddig og ikke minst hyggelig lege! Han tar seg tid til å lytte til meg som pasient og tar meg seriøst. Absolutt en jeg vil anbefale!

Kunnskapsrik og tålmodig

En lege som tar deg på alvor! Han er interessert i å finne årsaken til problemet og tar heller en test for mye enn en for lite. Forklarer godt hva som feiler deg og gir gode råd om det meste. Veldig kunnskapsrik og flink med mennesker. Anbefales!

Trygg og flink lege

En veldig dyktig lege som både barn og jeg har benyttet oss av. Vi var veldig fornøyd med jobben han gjorde. Han lytter og tar pasienten på alvor. Vi følte oss godt ivaretatt av legen.