Mørkved Legesenter

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Mørkved Legesenter

Trygg og hører på deg

Lege: Jim André Dahl Skrevet

Jim er en veldig dyktig lege! Jeg følte han hørte på meg og ville hjelpe meg med det problemet jeg kom med. Veldig fornøyd!

Dyktig lege

Lege: Marius Johansen Skrevet

Marius er en dyktig og rolig lege med god og bred kompetanse. Han er grundig i jobben sin og det oppleves aldri som om han bare ønsker å bli fortest mulig kvitt meg. Klarer man å se bort fra selve klinikken er Marius et solid valg.

Trygg, kan sitt fag!

Lege: Marius Rekkedal Edvardsen Skrevet

Han ser deg, er grundig og tar den tiden du og han trenger.
Kunnskapsrik og er en god lytter. Finner løsninger og skriver ikke ut «piller» og sykemelding hvis noe annet er å fortrekke. Gjør deg så frisk du kan bli og hjelper deg å stå i jobb så lenge dom mulig. Heldigvis ikke en lege du går til for «å sykemelde deg»
Anbefaler Marius Rekkedal Edvardsen på det sterkeste!

Meget bra og empatisk

Lege: Marius Johansen Skrevet

Marius ser deg og tar deg seriøst. Faglig oppdatert og strekker seg langt i å finne løsninger for dine problemer. Anbefales!

Interessert og omtenksom.

Lege: Marius Rekkedal Edvardsen Skrevet

Marius er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han er alltid så blid og hyggelig. Du merker at han ønsker å hjelpe deg så godt han kan og bryr seg om deg som person og menneske. Han er også veldig flink til kommunisere og få deg til å føle deg trygg. Føles mer som man sitter å prater med familie og ikke fremmed.
Kan absolutt anbefale denne kunnskapsrike og lærevillige legen.