Mørkved Legesenter

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Mørkved Legesenter

Trygg, tålmodig, kunnskapsrik, ADHD vennelig

Lege: Carl Albert Knutssøn Skrevet

En fantastisk lege som alltid tar meg på alvor! Har hatt han som lege siden jeg var barn, min mor før det og min bestemor fikk han som lege da min mor var ung.
Han lytter, er effektiv, snill. Han er flink med diverse diagnoser og veldig ADHD-vennelig.
Helsesekretærene er også veldig snille og tar seg god tid.

Kunnskapsrik.

Lege: Marius Rekkedal Edvardsen Skrevet

Marius er en flink, hyggelig og kunnskapsrik lege. Tar seg tid til pasienten, lytter og gir gode råd. Har hatt flere flinke fastleger opp gjennom årene, men Marius skal få være den beste. Forøvrig har Mørkved legesenter veldig hyggelige ansatte.

Ser hele mennesket

Lege: Marius Johansen Skrevet

En fantastisk lege. Kunnskapsrik, empatisk, nøye og pålitelig. Han ser pasienten og er interessert. Har pasienten med seg i diskusjon om behandlingsalternativer. Følger opp pasienten etter konsultasjon. Lytter og kommuniserer på en ypperlig måte. Byens beste lege.

Bryr seg, og er utrulig dyktig

Lege: Carl Albert Knutssøn Skrevet

Hatt som fastlege i mange år, tar seg tid og lytter til dine problemer og gir seg ikke før han finner en løsning til deg. Veldig detaljert og man merker yrkesstolthet! :)

Skikkelig lege!!!

Lege: Marius Johansen Skrevet

Han er utrolig god på å lytte å komme med innspill..Har hjulpet meg masse siden jeg fikk han som lege.Siden jeg er kronisk smertepasient har det vært nok av utfordringer,men Marius lytter alltid på meg å føker meg alltid lettere til sinns etter ett besøk hos han.Han har evnen til empati!!Beste legen!!