Mørkved Legesenter

Telefonnummer75 51 55 0075 51 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Mørkved Legesenter

Ser hele mennesket

Lege: Marius Johansen Skrevet

En fantastisk lege. Kunnskapsrik, empatisk, nøye og pålitelig. Han ser pasienten og er interessert. Har pasienten med seg i diskusjon om behandlingsalternativer. Følger opp pasienten etter konsultasjon. Lytter og kommuniserer på en ypperlig måte. Byens beste lege.

Bryr seg, og er utrulig dyktig

Lege: Carl Albert Knutssøn Skrevet

Hatt som fastlege i mange år, tar seg tid og lytter til dine problemer og gir seg ikke før han finner en løsning til deg. Veldig detaljert og man merker yrkesstolthet! :)

Skikkelig lege!!!

Lege: Marius Johansen Skrevet

Han er utrolig god på å lytte å komme med innspill..Har hjulpet meg masse siden jeg fikk han som lege.Siden jeg er kronisk smertepasient har det vært nok av utfordringer,men Marius lytter alltid på meg å føker meg alltid lettere til sinns etter ett besøk hos han.Han har evnen til empati!!Beste legen!!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Marius Rekkedal Edvardsen Skrevet

Jeg har hatt Marius R Edvardsen som fastlege siden han begynte ved kontoret. Han bruker den tiden han/vi trenger og gir aldri inntrykk av at "jeg er travel". Flink til å lytte, forstår kjapt situasjonen og gir gode og forståelige tilbakemeldinger til meg som pasient. Inngir både kunnskap og trygghet.

For øvrig er hele Mørkved legesenter veldig bra, veldig hyggelige og hjelpsomme folk fra resepsjonen til laboratoriet. Og tilgjengelig. Anbefales.

Legen du kan ha 100 prosent tillit til

Lege: Marius Rekkedal Edvardsen Skrevet

Denne legen stiller opp for deg som pasient uansett for hva du måtte komme med av problemer. Dette er legen som ønsker det beste for pasienten. Han er en god lytter, er imøtekommende, motiverende, hjelpsom på alle mulige måter. Han er virkelig en fastlege jeg vil anbefale til andre.