Malthe Damtoft Poulsen

Autorisasjon (2013)

Malthe Damtoft Poulsen er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Malthe Damtoft Poulsen

Tar pasienten på alvor

En fantastisk flink lege,som beklageligvis har hatt mye fravær å Vært utilgjengelig i 2016 ,hvorfor vet jeg ikke,men leger er bare mennesker de og,så han kan jo bli mer tilgjengelig plutselig.så jeg bytter IKKE lege, da han er den beste legen jeg har møtt.Man blir tatt på alvor og føler seg verdsatt som person uavhengig av små,store eller forbigående plager,så ser han pasienten der de er i livets faser.å han dømmer deg ikke utifra tidligere plager, men hjelper deg videre mot å bli frisk, psykisk og fysisk.

Fraværende, ikke lyttende, følger ikke opp, gjør mye feil

Uten tvil den verste fastlegen jeg har hatt. Han er veldig utilgjengelig og har gjort flere feil som dessverre har gått utover meg og barna mine som er pasienter hos han. Han hører ikke ordentlig på hva jeg har å si, og avfeier mye av det jeg har å komme med, uten å sjekke det ordentlig. Han følger ikke opp ting. Trist. Føler dessverre ingen tillitt til han. Utrolig skuffet, og angrer veldig på at jeg ordnet han som fastlege.

Følger ikke opp

Ved gjentatte ganger følger ikke denne kunden opp henvisninger. Og kontakter ikke pasienten med resultater fra prøver. Ting tar lang tid med det meste og han er veldig uttilgjengelig.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr.poulsen er en meget hyggelig og dyktig lege. Han tar seg tid og lytter gjerne når det kommer snørr og tårer. Har faglig god kunnskap og husker fra gang til gang. Sender henvisninger og gjør mye papirarbeid for deg som pasient. Har et ærlig og varmt imøtekommede inntrykk av han. Trøster og kommer med råd og veiledning når man er i villrede. Anbefales ppå det sterkeste. Føler meg heldig som fikk han som fastlege, håper han blir værende

Fantastisk lege

Jeg har hatt åtte fastleger på mine tredve år, mange gode; men Malthe er definitivt den flinkeste.
Han tar seg tid, engasjerer seg, husker en fra gang til gang. Dette er en lege som virkelig er på pasientens side.
Han har også en svært tillitsvekkende personlighet, og har svært gode kunnskaper til tross sin relativt unge alder.
Legesenteret han tilhører er så som så - men å ha ham som lege gjør det faktisk verdt det.