Stilla Legesenter

Markveien 29 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Stilla Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Karoline Damsgård Nilsen Skrevet

Fikk Karoline som fastlege når hun startet i 2020, hun er en fantastisk lege! Hun lytter og bryr seg, er nøyaktig og dobbeltsjekker om noe er usikkert, og er rask med henvisninger og oppfølgning!
Føler meg alltid hørt og godt tatt imot uansett hva det gjelder!

Veldig dyktig!

Lege: Karoline Damsgård Nilsen Skrevet

Karoline har vært legen min siden i fjor. Så takknemlig for henne! Hun lytter, tar deg på alvor, følger opp og henviser raskt når det trengs. Jeg har hatt mange leger, men aldri har jeg følt meg så sett og tatt på alvor som med henne.

Så dyktig lege!

Lege: Elle Ravdna Sara Skrevet

Det er rett og slett godt å komme til Elle, både med stort og smått. Man føler at hun virkelig vil forstå, og virkelig bryr seg om helsa di. Hun er nok den koseligste, og en av de beste fastlegene jeg noensinne har hatt. Klinikken er heldig som har henne! Håper de er en god arbeidsplass, så hun blir der lenge.

Trygg, behagelig og pålitelig.

Lege: Elle Ravdna Sara Skrevet

Tar seg god tid til pasienten selv om det er mye på tapeten. Både det psykiske og fysiske tar hun seriøst! Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til henne! Henviser raskt, og ting er på stell.

En overraskelse!

Lege: Elle Ravdna Sara Skrevet

Ny lege for meg og familien fra mai. Må si jeg er positivt overrasket. Så hyggelig, så lett å prate med, så interessert! og hun følger opp alt! hele tiden!
Ringer til og med for å sjekke opp at alt ble som det skulle i etterkant.
Gode råd, god oppfølging.
Hos henne er det ingen grunn til å småsvette nervøst i forkant av timen!
Måtte hun aldri slutte!