Marie Grytdal Eilertsen

Autorisasjon (2008)

Marie Grytdal Eilertsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Marie Grytdal Eilertsen

Tar seg god tid.

Fikk henne da jeg trengte en hastetime i november 2021. Jeg var på legekontoret en halv dag, da jeg virkelig var dårlig. Dr Eilertsen var i kontakt med spesalister. Og hun fikk til slutt ordnet med hastetime på Kalnes samme uken. Står virkelig på for pasientene. Selv om de ikke er hennes. Rolig og behagelig. Man føler seg trygg og ivaretatt.

Fantastisk lege

Marie er en utrolig flink, engasjert og lyttende lege. Tar problemer på alvor, gjør nødvendige undersøkelser og forklarer ting nøye. Ringer og tar kontakt med andre spesialister om nødvendig om hun føler hun ikke kan nok om akkurat ditt problem. Henviser videre ved behov også, føler meg alltid i gode hender. En lege man kan stole på

Tilstedeværende, seriøs og trygg lege

Fastlege Eilertsen fremstår genuint opptatt av meg som pasient, hun tar problemer på alvor og følger opp! Hun er kunnskapsrik, klok og varm. Sånn burde alle fastleger ha vært. Anbefales på det varmeste

Klok lege

Rolig, fornuftig, ser hele deg! Ikke skråsikker, og er det noe hun er usikker på, sjekker hun opp og gir raskt tilbakemeldinger. Følger opp deg som pasient og virker veldig empatisk, ingen spørsmål er dumme! Kommer aldri til å bytte fastlege!

beste legen

hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. hun er ikke klein selvom det er noe som kanskje er flaut! er seriøs, empatisk, omsorgsfull, trygg, i tillegg er hun ekstremt god på aktiv lytting - ho hører på og kommer med gode råd og tips. aldri i livet om jeg bytter:))