Lars Henrik Tombre

Stasjonstorget Legesenter DA

2010

Stasjonstorget Legesenter DA Telefonnummer64 85 94 9464 85 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Idrettsveien 7 1400 Ski
Lars Henrik Tombre er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Lars Henrik Tombre

Superfornøyd

Ikke ofte jeg er hos legen, men er skikkelig fornøyd de gangene jeg er hos Tombre!

Han er ikke veldig forsinket, man kommer inn når man skal. Han lytter. Han er oppdatert og kunnskapsrik. Han ser faktisk på deg når du prater.

En virkelig god lege

Tombre er min fastlege, og jeg er heldigvis sjelden på besøk. De gangene jeg har hatt konsultasjon hos ham, har han gitt meg et veldig godt inntrykk. Han virker interessert, selv om han som leger flest sitter og niskriver under praten, og han har fulgt opp på en god måte med relevant informasjon.
Håper han forblir min fastlege lenge.

Utrolig flink lege, han forstår min situasjon med en gang.

Intet å utsette, han svarer på mine henvendelser med en gang. Har ingen problemer med å forklare min situasjon, han skjønner også med en gang.

Utrolig, fantastisk Lege!!

Alt jeg kan si er at han er en Fantastisk Lege, kunne ikke bedt om en bedre enn han😊 Håper han forblir min fastlege en veldig god stund<3

En fantastisk lege!

For sønnen min og meg har Tombre vært en helt fantastisk god lege. Han lytter, samt at jeg føler at han alltid tar barnet mitt og meg på alvor.

Jeg føler at han har god tid, han forklarer godt. Det er også lett å få time der.

Han ringer og følger opp prøvesvar. Vi har også fått tlf. fra Tombre med spørsmål om hvordan ting går. Helt uoppfordret. Aldri opplevd før!

Alt i alt et flott legekontor og en flink lege.