Lars Henrik Tombre

Idrettsveien 7 1400 Ski
Tlf: 64 85 94 94 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Henrik Tombre er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Lars Henrik Tombre

Utrolig flink lege, han forstår min situasjon med en gang.

Intet å utsette, han svarer på mine henvendelser med en gang. Har ingen problemer med å forklare min situasjon, han skjønner også med en gang.

Utrolig, fantastisk Lege!!

Alt jeg kan si er at han er en Fantastisk Lege, kunne ikke bedt om en bedre enn han😊 Håper han forblir min fastlege en veldig god stund<3

En fantastisk lege!

For sønnen min og meg har Tombre vært en helt fantastisk god lege. Han lytter, samt at jeg føler at han alltid tar barnet mitt og meg på alvor.

Jeg føler at han har god tid, han forklarer godt. Det er også lett å få time der.

Han ringer og følger opp prøvesvar. Vi har også fått tlf. fra Tombre med spørsmål om hvordan ting går. Helt uoppfordret. Aldri opplevd før!

Alt i alt et flott legekontor og en flink lege.

Blir ikke tatt seriøst

Både jeg og min datter føler at vi ikke blir tatt seriøst, og konsultasjonen ender alltid opp med kun blodprøve man ikke engang får tilsendt, eller svar på.
Han borforklarer diagnoser klienten ikke engang har nevnt eller hentydet til, og "roter seg bort" slik at man føler at legetimen var bortkastet.

Han tok over klientene etter en annen og svært dyktig lege, og derfor blir kontrasten dobbel stor når man får en lege som ikke er handlingskraftig eller klarer å vise et like stort engasjement og tillit.

Han må lære seg å høre bedre etter hva klienten sier, og hvordan klienten har det, og ta klientene på fullt alvor, og henvise de videre. Han har har store sko å fylle.

Blid og tilgjengelig

Jeg var spent på hvem som ville overta etter min tidligere fastlege, men ble glad da det var dr. Tombre som jeg ble kjent med som vikar. Blid og tillitsvekkende lege på et velfungerende legesenter. Kort ventetid for timer. Følger opp prøvesvar og henviser ved behov. Flink til å forklare vurderinger. Veldig fornøyd.

En svært dyktig lege!

Lars Tombre er en lege som kan lytte, han er alltid i godt humør, er empatisk og svært kunnskapsrik. Han forklarer vanskelige tema grundig og forståelig og informerer raskt når prøveresultat foreligger.

Lite lyttende lege

Jeg hadde Dr Tombre som fastlege kun en kort stund.

Jeg opplevde han som lite forståelsesfull og lyttende.
Jeg var veldig plaget med svimmelhet.
Dr.Tombre gjorde ingen undersøkelser. Heller ingen henvisning videre til spesialist.

Da jeg forteller Dr. Tombre at jeg har gått ned 15 kg på to mnd, svarer han: "gjør det deg noe?". Jeg var på det tidspunktet veldig tynn, og tenkte det kanskje kunne ha sammenheng med de andre plagene mine.

Min opplevelse av å ha Dr Tombre som fastlege er svært dårlig. Jeg byttet lege, og det er jeg veldig glad for.

En utmerket lege!

Jeg savner å ha Tombre som min lege. Han var til god hjelp under mitt svangerskap. Han lyttet og viste forståelse samtidig at han kunne komme med sine meninger. Jeg ble overrasket over at han kom til dialogmøtet (som nav krever) hos min arbeidsgiver. Det er ikke mange leger som tar seg tid til dette.

Han var også en lege man kunne snakke med. Da jeg sliter med angst og depresjon så var han flink til å sette av litt ekstra tid til å høre om hvordan det faktisk gikk med meg. Han stressa meg ikke.

Det er synd at Lilletorget Legekontor ikke ga han noe jobb videre der. Jeg har fått ny lege på et nytt legekontor og er svært misfornøyd med den nye legen min. Jeg håper på at Tombre kommer tilbake til Oslo!