Lars Henrik Tombre

Autorisasjon (2010)

Lars Henrik Tombre er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Lars Henrik Tombre

Dyktig fastlege

Jeg og mine 2 døtre har hatt Tombre som fastlege i mange år og er meget fornøyd. Min ene datter har hatt behov for oppfølgning over flere år og alltid fått god veiledning, rask respons og nødvendige henvisninger.

Alltid gode svar på spørsmål.

En dyktig lege, han lytter og tar hensyn til deg som pasient. Alltid gode råd og veiledning på hva som er til det beste for deg.Godt det fins slike leger i området.

Samvittighetsfull og svært dyktig

Lars Tombre er en av de dyktigste og mest oppdaterte legene der ute, og følger opp meg som pasient på en måte jeg ikke har opplevd før. Han passer på vaksinetidspunkter for meg, sørger for at alle relevante prøver tas og er pedagogisk dyktig til å forklare både tvil og sikre valg. Samtidig er han effektiv og svært tilgjengelig. Virkelig en av de gode legene.

Superfornøyd

Ikke ofte jeg er hos legen, men er skikkelig fornøyd de gangene jeg er hos Tombre!

Han er ikke veldig forsinket, man kommer inn når man skal. Han lytter. Han er oppdatert og kunnskapsrik. Han ser faktisk på deg når du prater.

En virkelig god lege

Tombre er min fastlege, og jeg er heldigvis sjelden på besøk. De gangene jeg har hatt konsultasjon hos ham, har han gitt meg et veldig godt inntrykk. Han virker interessert, selv om han som leger flest sitter og niskriver under praten, og han har fulgt opp på en god måte med relevant informasjon.
Håper han forblir min fastlege lenge.