Martine Benedicte Nyegaard Munthe

Autorisasjon (2004)

Martine Benedicte Nyegaard Munthe er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Martine Benedicte Nyegaard Munthe

Super på mellommenneskelig kontakt

Meget god lege å ha som fastlege. Kunnskapsrik, nøye og kontaktskapende. Hun tar seg den lille ekstra tiden som trengs.

Dyktig og seriøs fastlege som tar pasienten på alvor.

Jeg har nå hatt Dr. Martine B. N. Munthe som fastlege i flere år. Jeg er veldig fornøyd. Hun tar meg på alvor og sender meg til oppfølgende prøver når det er nødvendig. Vi er enige om ikke å gi opp før diagnose er funnet og riktig oppfølging og behandling kan starte. Hun er nøye, og skriver ikke ut medisiner uten at grunnlaget er sjekket. Det betyr flere besøk på fastlegekontoret, men er betryggende. Martine Munthe er veldig hyggelig, har en god tone og godt humør. Det er veldig bra, og gjør at man føler seg trygg og veltilpass. Ikke alt er like lett å snakke om. Hun ringer meg og gir informasjon om resultat av prøver og hva vi gjør videre. Det er viktig for meg. Fastleger har det veldig travelt, stort arbeidspress, men de står på og gjør sitt beste. Det stemmer godt med mitt inntrykk også.

FANTASTISK lege på alle måter

Martine er den definitivt beste legen jeg/familien har hatt - hun er utrolig dyktig, grundig, lett å snakke med, pragmatisk og en veldig fin person som er flink med både voksne og barn. Anbefales!

Dyktig, lyttende og handlekraftig

Endelig en lege som virkelig hører på deg, tar tak og som gir stort inntrykk av at hun har faglig tyngde. Jeg kan anbefale Martine på det varmeste.

Veldig flink!

Har vært hos flere leger tidligere angående et utslett og Martine er den første som tok seg tid til å undersøke ordentlig og ta en hudprøve. Veldig flink til å lytte, hyggelig og kompetent! Anbefales på det varmeste :)