Stefan Nils Johan Løvsletten

Torpa Legekontor
Nord-Torpvegen 15 2881 Aust-Torpa
Stefan Nils Johan Løvsletten er en av 5 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Stefan Nils Johan Løvsletten

Jeg føler meg ikke tatt på alvor

En kjapp, stressa og upersonlig lege som avbryter, gir ikke noe som helst inntrykk av interesse for pasienten sin. Snakker ikke på et hyggelig, inkluderende språk, får en til å føle seg utilpass, at man "stjeler" tiden til legen. Gode råd til legen: Se pasienten din, lytt, still spørsmål, referer til prøver på norsk! Skjerp deg! Det her er ikke ok. Det er den eneste grunnen jeg velger å flytte fra kommunen - dårlig legetilbud!

En av de absolutt beste

En utrolig dyktig og tillitsskapende lege. Er grundig og gir deg den tiden du trenger. Han får deg til å føle deg viktig som pasient og menneske. Kan anbefales 100%.

Meget seriøs og lyttende lege

En meget seriøs lege som lytter til pasientens ønsker.
Har alltid god tid til å undersøke og er faglig meget dyktig.
Denne legen er ikke redd for å "mase" på sykehuset for å få fortgang i evt et kirurgisk nødvendig inngrep.

Betryggende lege å komme til

Føler at han tar seg tid til å lytte, en skjelden gang kan tiden bli for knapp. Han lar seg ikke stresse. Noe som beroliger personer som fort lar seg lett stresse. Han tar seg tid til å forklare deg nøye om sykdommen. Han tar hensyn til de ønskene du måtte ha for evt. henvisninger til andre behandlere. Han tar seg nesten alltid god tid (lengre enn 20 min) ved konsultasjon.

Han er nesten alltid 1 time forsinket (men dette er jo samtidig pluss, han tar seg god tid til konsultasjon av hver enkelt).
En SKJELDEN gang dårlig tid til konsultasjon pga lang tid etter tidsskjema.

Skeptisk

Tidl. fastlege. Var på jobb for å jobbe, ingen empati eller sympati. Kan hva han gjør, absolutt, men ikke "mennesklig".