Allan Adrian

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

Atlas Medisinske Senter Telefonnummer22 47 30 1022 47 30 ...
v/Atlas Medisinske Senter Dronningens gate 40 0154 Oslo
Allan Adrian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Resepsjonen hovedsakelig

Det sitter to lite hyggelige og frekke damer i resepsjonen, det er jeg ikke alene om og synes. Umulig og komme gjennom på telefonen og hvis du kommer gjennom blir du møtt med ikke imøtekommende og dårlig service. Når jeg var der sist hørte jeg de skrike og kjefte på en kunde via telefon, det var ganske skremmende.
Allan Adrian har jeg bare hatt en time med til nå og har ikke fått nok inntrykk til og skrive en vurdering av han, men det kommer.

Ble totalt avvist da jeg trengte hjelp som mest.

Etter langvarige utfordringer med psykisk helse oppsøkte jeg Adrian Allan da jeg flyttet fastlege til Oslo. Jeg var i en fortvilet situasjon, og trengte hjelp for å legge en plan videre.

Det var absolutt ingen råd å få, og ikke en gang et papir å tørke tårer med da det brast for meg. Dette var min første konsultasjon, og det tok flere uker før jeg orket å gi ham en ny sjanse. Ved spørsmål om hvor lenge jeg hadde tenkt til å være syk under utfylling av et skjema til NAV, trodde jeg at jeg hadde hørt feil.

Man trenger omsorg når man er langt nede. Det vil du ikke få her.

Useriøs klinikk, helt ok lege

Konsultasjonen jeg har hatt med min fastlege her har vært helt ok. Møtet med selve klinikken har derimot vært absurd. Har blitt møtt av en frekk resepsjonist over telefon, om jeg i det hele tatt har vært så heldig og komme igjennom på denne. Du sitter i kø i 4 minutter, for samtalen avsluttes fra deres side. En gang jeg trengte en akutt time, fikk jeg beskjed om at min fastlege ikke var tilstede, men at jeg kunne benytte meg av en annen på legesenteret. Jeg hadde ikke noe i mot dette, men ble da overrasket da jeg så min fastlege ta i mora pasienter den samme dagen. Vill styrt unna dette senteret om du ønsker og bli hørt og ikke har tid til å bruke hele arbeidsdagen din på å sitte i telefonkø.

Ok

Ok lege, men følte svar på alt var det går over av seg selv. Kommer aldri gjennom på telefonen og får ikke bestilt time pga det. Når helserespons appen fungerte så gikk det fint, men ikke nå

Tilgjengelig og Trygg

Har vært pasient hos Dr. Adrian siden jeg flyttet til Oslo, og jeg setter stor pris på hans innsikt og engasjement. Han er alltid fokusert på min helse situasjon, og jeg opplever at jeg er både sett og hørt hver gang vi møtes. Han skaper 'peace of mind' med hans tilstedeværelse under konsultasjonen. Jeg anbefaler Dr. Adrian til alle som søker en dyktig fastlege.