Iram Tassadiq

Autorisasjon (2012)

Iram Tassadiq er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Iram Tassadiq

Raske men dårlige henvisninger

Får raskt henvisninger, det er bra. Problemet er at henvisningene var til tvilsomme private aktører, langt utenfor byen, som prøvde å selge deg ting fremfor å behandle. Ikke kult!

Beklager at du opplevde det. Noe sent å svare nå da. Men et lite tips. Vi leser ikke komemntarer på slike nettsteder. Hadde vært fint med en tilbakemelding direkte til klinikken eller meg via helsenorge. Så kunne jo dette blitt fulgt opp. Noen ganger hender det at vi trykker feil i en travel hverdag :) Håper du trives hos den nye legen !

Besvart av Iram Tassadiq

Veldig hyggelig og imøtekommende

Har nettopp byttet fastlege etter at fastlegen i 30 år pensjonerte seg. Spent, men det ble et veldig hyggelig møte. Iram Tassadiq virket interessert, lyttende og gjorde det hun skulle på en utmerket måte etter min vurdering. Henne kan jeg ha som fastlege resten av livet :-). Ikke lang ventetid og mulighet til å booke time på nett er bra

Utålmodig lege

Iram vil ikke høre på mine tilbakemeldinger og overkjører meg fullstendig. Jeg har vært syk noen måneder etter en ulykke, og de eneste tilbakemeldingene jeg får er at jeg må begynne å jobbe igjen. Det er ingenting jeg heller vil enn å jobbe, men jeg er ikke frisk nok ennå og blir fysisk syk av det. Jeg har forsøkt i flere omganger nå og gitt opp hver gang, allikevel er det eneste jeg hører at jeg må begynne å jobbe. Jeg får ingen forslag til hva jeg kan gjøre selv eller hva jeg bør og ikke bør gjøre. Jeg føler meg veldig dårlig mottatt og ikke tatt på alvor.

Klinikken er også alltid overbooket og legene må jage pasientene ut etter 2 minutter.

Effektiv og tar tak

Hadde store problemer etter samlivsbrudd og depresjon. Tassadiq tok tak i det med en gang og ble henvist til akutt psykiatri. Takket være henne har jeg det i dag mye bedre enn på veldig lenge, nesten ikke til å tro. At det er forsinkelser er helt greit, et tegn på at hver enkelt blir tatt hånd om. Kan anbefales!

Uengasjert lege.

Lite organisert, faglig usikker. Undersøker ikke godt nok. Opptatt av å få flere pasienter, og snakker hele tiden om å få flere til å bytte til hun. Fremstår grådig.

- Dette er under min første oreldrepermisjon. Da kontoret bytett til nye lokaler. Vikar har da måttet nekte flere pasienter som ikek stod på listen. Derfor. .

Besvart av Iram Tassadiq