Andreas Hjortland

Vikersundvn. 226 3533 Tyristrand
Andreas Hjortland er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Andreas Hjortland

Fantastisk fastlege

Etter å ha unngått å gå til fastlegen i 7/8 år måtte jeg krype til kors men byttet heldigvis fastlege og kom til Andreas. Du verden for en positiv opplevelse. Han er virkelig pasientens beste venn. En fantastisk lege både faglig og menneskelig.

Tar deg på alvor

Er superfornøyd og kommer aldri til å bytte. En lege som tar deg på alvor, lytter aktivt, og som ikke dømmer eller snakker ned til pasientene. Opplever at han er genuint engasjert og følger nøye opp!

Dyktig og medmenneskelig

Fantastisk lege, som hører på deg og tar deg på alvor. Får veldig god oppfølging , og blir godt ivaretatt.
Jeg har ikke hatt han som fastlege så lenge ennå, men føler jeg endelig har funnet "min" lege. Virkelig dyktig og er løsningsorientert. Veldig fornøyd !

kompetent

Visuelt tilstede, analyserende,saklig og meget engasjert. Komplett tilstedeværelse iaktagende og lyttende til meg som pasient, gir meg en meget god følelse at det er meg det gjelder. Kunne sikkert vært flinkere til og tenke på seg selv. Han gir ekstremt mye og setter meg som pasient i høysetett . Den som virkelig har behov for en lege som setter pasient i sentrum fort dere, denne muligheten forsvinner raskt.

blid, imøtekommende og lyttende

Veldig fornøyd med denne unge legen. Han er blid og imøtekommende. Han vender stolen mot deg og møter deg med øyekontakt. Lytter til hva du har på hjertet og tar deg på alvor. Det er en viktig egenskap som lege. Han henviser dessuten gjerne videre ved behov. Anbefales!