Andreas Hjortland

Vikersundvn. 226 3533 Tyristrand
Andreas Hjortland er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Andreas Hjortland

kompetent

Visuelt tilstede, analyserende,saklig og meget engasjert. Komplett tilstedeværelse iaktagende og lyttende til meg som pasient, gir meg en meget god følelse at det er meg det gjelder. Kunne sikkert vært flinkere til og tenke på seg selv. Han gir ekstremt mye og setter meg som pasient i høysetett . Den som virkelig har behov for en lege som setter pasient i sentrum fort dere, denne muligheten forsvinner raskt.

blid, imøtekommende og lyttende

Veldig fornøyd med denne unge legen. Han er blid og imøtekommende. Han vender stolen mot deg og møter deg med øyekontakt. Lytter til hva du har på hjertet og tar deg på alvor. Det er en viktig egenskap som lege. Han henviser dessuten gjerne videre ved behov. Anbefales!

Han fikk meg til å få troen tilbake på leger

Jeg har i over 15 år hatt problemer mer rygg, å har hatt mange sykmelding pga. dette. Har i tidenes løp vært innom en del leger, som
setter likhetstegn : vond rygg = hypokonder. En rekvisisjon til fysioterapeut er det nærmeste jeg har kommet en type behandling, før man har blitt sparket ut igjen.

For meg så var det en ny opplevelse å komme til den unge, men meget dyktige Andreas Hjortland ,som satt tålmodig å lyttet på min klagestorm , å etter dette gikk grundig til verks med all slags tester.
Han sendte meg så videre til MR. Etter å ha vært på MR, å fått bekreftet hva som er problemet , så har han stått på , får å få en operasjon så fort som mulig ( ikke en lett oppgave i Norge he.he)

Da jeg fikk problemer med sykepenger, stilte han også opp sammen med meg på NAV. Denne mannen er unik.

Jeg håper å kunne beholde denne fastlegen i mange år !

Fantastisk medmenneske og lege

Nå slipper jeg kvi meg for neste legebesøk med en sånn grei lege. Er veldig jordnær og samtidig faglig dyktig. Tar meg på alvor. Føler meg trygg og ivaretatt.

Leser ikke journal før besøk

Overfladisk, glemmer hvorfor han selv har innkalt, gir ikke verdiene fra prøver, bare en angivelse av normal eller høy eller lignende.