Andreas Hjortland

Autorisasjon (2014)

Tyristrand Legekontor AS Telefonnummer32 14 22 6632 14 22 ...
Vikersundveien 226 3533 Tyristrand
Andreas Hjortland er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Andreas Hjortland

Gjennomført Lege

Har hatt mange leger opp igjennom tiden og ble ikke hørt. Andreas er uten tvil den beste legen jeg har hatt på alle mulige måter. Har endret både tankesett og levemåte pga av han. Finner ikke bedre lege.

Meget engasjert lege

Har brukt han en stund nå, han er en lege som bryr seg om deg, er ikke så mye hos legen, men de gangene jeg er der, bryr han seg om deg der og da

Kunnskapsrik, nysgjerrig og ydmyk

Utrolig fin og god fastlege, som ser hele pasienten og ikke gir seg før man har kommet til bunns i spørsmålene rundt helsen. Lytter og stiller spørsmål og er tydelig opptatt av å gjøre en god jobb ved å bli skikkelig kjent med pasientene sine.

Oppmerksom og løsningsorientert.

Dr. Hjortland er en veldig dyktig og engasjert lege. Han er empatisk og tar pasienten på alvor. Han lytter godt og er ikke for stolt til å engasjere spesialister der det er nødvendig. Kan anbefale han på det varmeste.

Kunnskapsrik og interessert

Jeg har hatt Andreas som fastlege i en del år etter at jeg flyttet til kommunen. Han tar den minste ting med alvor og er interessert i å finne ut hva som er problemer, om det er å henvise til MR eller annen spesialist. Noe av det som er flott med Andreas er at han har øyekontakt under samtale, og skrive litt innimellom. Veldig kunnskapsrik og serviceinnstilt.