Aravinthan Leo Maxwell

Autorisasjon (2013)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Aravinthan Leo Maxwell er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aravinthan Leo Maxwell

Anbefales

Har hatt mange fastleger oppigjennom årene, men Leo har virkelig vært den beste.
Han er raskt og effektiv, svarer raskt på e-kons og stiller relevante spm om det er noe.

Leo er en lege som virkelig ta vare på pasientene sine, en som lytter og spør uten å bruke Google, han tar undersøkelser og man får svar på Helse-Norge raskt.

Som stresset pasient, er han en av ingen andre som klarer å få meg slappet av.

Setter pris på at han er lyttende, kunnskapsrik, rådene, tillitsfull og en man kan stole på.

Beste fastlegen!!!

Jeg har hatt denne fastlegen i ganske mange år nå, og opplever at han er meget dyktig, tillitsskapende, vil det beste for pasienten og ikke minst effektiv. Føler meg alltid godt ivaretatt og er trygg på at han finner ut av ting.

Rask, effektiv, tilgjengelig

Jeg har hatt Leo som lege i flere år, litt tilfeldig egentlig. Er veldig fornøyd. Han er ofte tilgjengelig med akseptabel ventetid, gir gode diagnoser og er behjelpelig.

Avslappet, effektiv, dyktig og solid fastlege

Jeg har hatt Dr. Maxwell som fastlege i noen år nå, og jeg kan anbefale ham på det varmeste. For meg som ikke oppsøker lege ofte er det viktig at ventetiden for å få time ikke er for lang, at både bestillingen og annen kommunikasjon utenom konsultasjonen på kontoret kan skje digitalt, at legen er effektiv og faglig oppdatert. Maxwell, som for øvrig ikke må forveksles med faren, som også er fastlege i Bergen kommune, innfrir på alle disse punktene. Jeg opplever Aravinthan Maxwell som en behagelig, solid og tillitsvekkende lege. Meget fornøyd.

Trygg og dyktig fastlege

Dyktig lege, aldri vært så fornøyd før. Har tidligere hatt «legeangst», men opplever ikke dette med denne legen. Opplever at han tar deg seriøst, følger opp og er alltid tilgjengelig på melding gjennom helsenorge. Han er også forberedt til avtalte timer. En dyktig lege jeg stoler på og som jeg vet tenker bredt når han undersøker mulige årsaker til ulike symptomer.