Aravinthan Leo Maxwell

Dalen Legesenter

2013

Siste vurderinger av Aravinthan Leo Maxwell

Bortkastet tid å gå til denne legen

Ble automatisk overført til denne legen uten samtykke. Går ut i fra var pga han "kjøpte" meg av en annen fastlege når han var ny.

Jeg var hos ham to ganger for tre år siden. Og en gang for to år siden.

Faglig svak alle gangene. Fikk ingen hjelp med mine problemer. Og forlot stedet etter fem minutter (+ over en halvtime venting alle gangene) med inntrykk av at tiden var totalt bortkastet.

Har nå byttet fastlege for å komme meg vekk fra ham.

Som en bonus fikk jeg inkassovarsel mens jeg var på ferie i år. Kan godt være jeg har glemt å betale på vei ut. Men fakturaen er fra 2 år og 8 måneder siden. Så da er det litt vanskelig å hva som har skjedd...!
Så når jeg kom hjem etter tre uker på ferie la det så klart også en inkassosak i postkassen sammen med varselet. Tusen takk!

Så jeg fraråder å benytte noen av legene på dette senteret for her har de tydeligvis ingen styring på fakturaer eller noe annet.

Uheldig legesekretær

Har vært hos Maxwell og føler nok han strever med oppfølging av medisiner . Legesekretær hjelper lite med videreformidling av beskjeder og trekker ned inntrykket for legen . Veldig uheldig .

helt grei.

vært hos denne legen et par ganger. Vikar for legen min. Sier lite. Upersonlig. Virker interessert i å hjelpe. Men vanskelig å forstå deg på.

Seriøs lege

Du føler at du blir tatt seriøst når du kommer inn til han. Han lytter til deg og er flink å henvise til spesialist hvis det noe som krever det. Vil absolutt anbefale han til andre.

Super lege!

Maxwell er en lege som virkelig bryr seg. han tar deg på alvor, innhenter informasjon på en bra måte. Saklig og faglig dyktig.Aldri opplevd å ikke bli tatt seriøst. Kommer aldri til å bytte lege. desverre trekker legesekretæren ned legesenteret. Det er selvfølgelig ikke hans feil men det ødelegger en del av helhetlig opplevelse.