Aravinthan Leo Maxwell

Dalen Legesenter Mann, 31 år

Autorisert2013
Ledige plasser 254 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dalen Legesenter

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Aravinthan Leo Maxwell er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aravinthan Leo Maxwell

Super lege!

Maxwell er en lege som virkelig bryr seg. han tar deg på alvor, innhenter informasjon på en bra måte. Saklig og faglig dyktig.Aldri opplevd å ikke bli tatt seriøst. Kommer aldri til å bytte lege. desverre trekker legesekretæren ned legesenteret. Det er selvfølgelig ikke hans feil men det ødelegger en del av helhetlig opplevelse.

Anbefales

Vi hadde ham som lege da vår fastlege hadde permisjon. Lytter, tar seg tid og fulgte godt opp. Han er forholdsvis nyutdannet men opplevde ham derfor som ekstra grundig og en av de få legene vi har hatt til barna som har kjørt oppfølgingstimer på plagene de har hatt. Ser han har ledig så vil derfor anbefale ham!

Sympatisk lege

Veldig fornøyd. Utrolig behagelig og inkluderende stil. Virker faglig trygg.

Jeg måtte dessverre bytte lege grunnet flytting.

Dessverre så trekker en av legesekretærene ned totalinntrykket av legesenteret (makan til frekk dame!).

Flink lege!'

Maxwell var veldig flink, lyttende og grundig. Faglig sterk tross ung alder. Veldig fornøyd.

OK

Helt ok når det gjelder å lytte på pasienten. Han virker som en høflig og oppriktig mann.

Når det gjelder henvisninger så er han vært litt vanskelig. Følte flere ganger at jeg måtte bokstavelig talt overbevise ham for å få henvisning, noe jeg synes er meget slitsom når du har noe som plager deg veldig og d u blir ikke trodd 100% på.