Dalen Legesenter

Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Dalen Legesenter

Trygg og effektiv

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har hatt Evenstad som fastlækjar i ca 20 år og er svært nøgd. Eg får alltid den hjelpa eg treng enten via Evenstad sjølv eller ved at han rekvirerar andre ressursar i helsevesenet for meg. Dette utan at eg må be om det spesiellt.
Han er effektiv, noko som kan oppfattast som at han har liten tid til den enkelte, men eg går ikkje til lækjar for å koseprate. Det er greit å ikkje ta av tida som andre pasientar kan få nytta hjå Evenstad.

Dyktig

Lege: Anders Midtun Skrevet

En dyktig lege som ser deg og tar seg tid til deg som pasient. Han har deg i fokus og spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med.

Kunnskapsrik og forståelsesfull.

Lege: Hans Høvik Skrevet

Utrolig bra fastlege. Anbefales på det sterkeste. Man kan alltid stole på å bli møtt med et smil og få den hjelpen man trenger. Han er utrolig flink i jobben sin.

Dyktig og følger godt opp

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Har hatt ham som fastlege i noen år nå. Virker veldig oppdatert. Han er grundig og effektiv . Følger alltid godt opp. Ringer meg ved svar på prøver etc. Forklarer godt. Lett å få time og sjelden særlig venting.

Suverent god

Lege: Hans Høvik Skrevet

Jeg er så glad for at Hans Høvik er min fastlege.
Han er utvilsomt en av de beste legene jeg har vært i kontakt med.
Han lytter, han er dyktig i faget og han er interessert.