Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Ryddig og omsorgsfull

Lege: Anders Midtun Skrevet

Anders har hjulpet meg gjennom lette og vanskelige utfordringer, og han har alltid tid til å lytte. Han forklarer i detalj hva man bør gjøre eller hva som har ført til den ene eller andre plagen, og setter seg inn i helheten av deg. Jeg har alltid fått komme inn til tiden, han er effektiv, og føler jeg har god tid når jeg har time hos han. Anders er den beste fastlegen jeg har hatt. Dessverre er han populær så må ofte vente noen dager før jeg får time, men har også fått på dagen ved mer akutt behov.

Snill og profesjonell

Lege: Benedicte Wentzel Norgård Skrevet

Gir god oppfølging og framstår empatisk og faglig sterk. Noe lengre ventetid, men hun tar seg tid til pasientene.

Enestående dyktig og faglig høy kunnskap

Lege: Anders Midtun Skrevet

Har hatt Anders som fastlege i mange år. Han er den beste og mest kunnskapsrike legen jeg har noensinne vært pasient hos. Jeg byttet til Anders etter å ha hatt forskjellige fastleger som ikke var i nærheten av hans kunnskapnivå. Han er lyttende, interessert og har øyekontakt med meg som pasient. Har alltid følt meg ivaretatt etter legetime hos han. Han fant kjapt ut at hadde menisk skade og fikk igang røntgen og oppfølgning umiddelbart. Fantastisk lege

Anbefales

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Har hatt mange fastleger oppigjennom årene, men Leo har virkelig vært den beste.
Han er raskt og effektiv, svarer raskt på e-kons og stiller relevante spm om det er noe.

Leo er en lege som virkelig ta vare på pasientene sine, en som lytter og spør uten å bruke Google, han tar undersøkelser og man får svar på Helse-Norge raskt.

Som stresset pasient, er han en av ingen andre som klarer å få meg slappet av.

Setter pris på at han er lyttende, kunnskapsrik, rådene, tillitsfull og en man kan stole på.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Katrin Kvideland Skrevet

Kan ikke få anbefalt Karin Kvideland nok. Alltid imøtekommende, henviser ved behov, og er oppdatert på diverse helsetilbud i Bergen. Kunnskapsrik lege som ser hele personen.

Takk for 8 år som fastlege – hadde ikke byttet om jeg ikke måtte!