Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Solid fastlege

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Veldig tilgjengelig, effektiv og kunnskapsrik fastlege. Veldig fornøyd. Svarer alltid på meldinger via helsenorge, selv på kvelder og i helger. Får rask respons.

Smart og oppegående lege!

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Gutten kan det medisinske, følger opp alle henvendelser jeg har kommet med de siste 7 årene. Har hjulpet meg fysisk og psykisk, godt jobbet Tjommi!

Trygg og omsorgsfull

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Dyktig lege, lytter og hører på din sak.
Henviser uten problem ved behov og skriver ut medisiner som trengs.
Føler det er en lege som er villig til å lese seg opp på de områder han ikke har kunnskap og konsultere annet fagpersonell for å lære mer og dermed hjelpe bedre.
Har hatt ham som lege i mange år nå, han var fraværende i 2019 pga spesialisering.
Svarer raskt på henvendelser. Aldri opplevd at jeg ikke får bruke den tiden jeg trenger, og at jeg ikke får tatt opp alt jeg ønsker.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Laila Jung Five Skrevet

Har hatt henne som lege noen år nå. Hun gir meg trygghet når oppsøker henne.
Hun tar seg alltid god tid, lytter og tar det jeg sier alvorlig. Hun er dyktig i jobben hun gjør. Er nøye og nøler ikke med å henvise deg til spesialister for å finne årsakene til dine problemer. Og det er betryggende. Hun er blid, positiv og tar meg alltid godt imot når jeg kommer. Det er lett for meg å åpne opp å snakke med henne.
Jeg har tenkt mange ganger at jeg er utrolig heldig som har henne som fastlege.

Noe fraværende

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Flink lege, hyggelig type. Men har vært fraværende i lang tid. Hører etter, men kommer ikke alltid med gode spørsmål. Timene er ofte korte, men får ofte noe ut av de.

Dette er en Pluss-tjeneste.