Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Anbefales

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Har hatt mange fastleger oppigjennom årene, men Leo har virkelig vært den beste.
Han er raskt og effektiv, svarer raskt på e-kons og stiller relevante spm om det er noe.

Leo er en lege som virkelig ta vare på pasientene sine, en som lytter og spør uten å bruke Google, han tar undersøkelser og man får svar på Helse-Norge raskt.

Som stresset pasient, er han en av ingen andre som klarer å få meg slappet av.

Setter pris på at han er lyttende, kunnskapsrik, rådene, tillitsfull og en man kan stole på.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Katrin Kvideland Skrevet

Kan ikke få anbefalt Karin Kvideland nok. Alltid imøtekommende, henviser ved behov, og er oppdatert på diverse helsetilbud i Bergen. Kunnskapsrik lege som ser hele personen.

Takk for 8 år som fastlege – hadde ikke byttet om jeg ikke måtte!

Dyktig og empatisk lege

Lege: Hans Høvik Skrevet

Har hatt Høvik som fastlege i mange år nå. Han lytter, stiller god spørsmål og følger alltid opp. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. Sjelden vare av en lege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sandra Mariann Dale Skrevet

Familiens fastlege. En rett og slett utrolig god lege. Tar pasienten alvorlig , lytter, er nøye. Jeg er alltid trygg på hennes vurderinger. Bedre lege skal men lete lenge etter.

Beste fastlegen!!!

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i ganske mange år nå, og opplever at han er meget dyktig, tillitsskapende, vil det beste for pasienten og ikke minst effektiv. Føler meg alltid godt ivaretatt og er trygg på at han finner ut av ting.