Dalen Legesenter

Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Dalen Legesenter

Effektiv og grundig

Lege: Anders Midtun Skrevet

God service og effektive konsultasjoner. Nettsiden for timebestilling er enkel i bruk og erstatter behovet for å ringe. Han har kort ventetid for å få time

Bortkastet tid å gå til denne legen

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Ble automatisk overført til denne legen uten samtykke. Går ut i fra var pga han "kjøpte" meg av en annen fastlege når han var ny.

Jeg var hos ham to ganger for tre år siden. Og en gang for to år siden.

Faglig svak alle gangene. Fikk ingen hjelp med mine problemer. Og forlot stedet etter fem minutter (+ over en halvtime venting alle gangene) med inntrykk av at tiden var totalt bortkastet.

Har nå byttet fastlege for å komme meg vekk fra ham.

Som en bonus fikk jeg inkassovarsel mens jeg var på ferie i år. Kan godt være jeg har glemt å betale på vei ut. Men fakturaen er fra 2 år og 8 måneder siden. Så da er det litt vanskelig å hva som har skjedd...!
Så når jeg kom hjem etter tre uker på ferie la det så klart også en inkassosak i postkassen sammen med varselet. Tusen takk!

Så jeg fraråder å benytte noen av legene på dette senteret for her har de tydeligvis ingen styring på fakturaer eller noe annet.

God og trygg lege

Lege: Sandra Mariann Dale Skrevet

Opplevde Sandra Mariann Dale som en veldig god lege, som tok meg på alvor og gjorde sitt ypperste for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Hun var også flink til å følge meg opp underveis. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Katrin Kvideland Skrevet

Jeg har hatt Kvideland som fastlege i 10 år og har bare positivt å si. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, dyktig i faget sitt og sender videre til spesialister når det trengs. Hun har fulgt meg opp gjennom en vanskelig sykemelding og to kompliserte svangerskap. Hun er hyggelig og involvert, og husker meg. Hun har også vært en god fastlege for mine tre barn. Hun har stor pågang og det er ofte en del ventetid for time, men jeg har alltid kommet til akutt når det trengs - evt. fått time hos en av kollegaene på legesenteret.

God lege

Lege: Anders Midtun Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Anders. Han lytter og tar meg på alvor. Han har alltid tid til å høre og er god i jobben sin. Han er også flink med sønnen min og snakker med han, ikke over han. Anders anbefales på det varmeste!