Dalen Legesenter

Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Dalen Legesenter

En lege som tar deg på alvor

Lege: Laila Jung Five Skrevet

Da jeg kom til Laila hadde jeg en liten periode hatt en del uspesifikke symptomer, som ga meg store plager i hverdagen. Hun tok meg alvorlig med en gang, og henviste meg til ulike utredelser. Om det ikke ble funn på det ene, var hun rask å henvise meg til noe annet. Etter en del undersøkelser, uten noe funn der eller på blodprøver, ble jeg til slutt henvist til gastroskopi, og der fikk jeg endelig svar på hva det skyldtes - og jeg kunne raskt starte medisinering.

Jeg var under denne perioden ganske nervøs på hva dette kunne være. Legen gjorde her en god jobb med å informere og «berolige» meg, både når jeg var hos henne og på «melding», i forkant og etterkant av undersøkelser. Hun ga meg en konkret plan på hva som skulle undersøkes - og om det ikke ga funn, hva som var neste steg.

Veldig takknemmelig for jobben hun har gjort, og at hun ikke ga seg med «letingen». Kan anbefale henne på det varmeste!

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Anders Midtun Skrevet

Er veldig fornøyd med Anders som fastlege! Han tar seg god tid til pasienten, man får en følelse av å bli sett som et helt mennesket, og føler at man blir godt ivaretatt. Han spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med - noe som gjør at man ikke får følelsen av at man må skyndte seg ut!

Har hatt langtidsvarende plager over mange år som ikke har blitt tatt på alvor av tidligere leger og heller ikke har funnet årsaken til av spesialister. Anders satt fort i gang utredelse av ulike mulige årsaker, sendte meg til spesialister og var flink til å følge opp.

Jeg anbefaler Anders på det sterkeste. Har hatt flere fastleger grunnet flytting, men aldri vært like fornøyd som nå!

Effektiv og grundig

Lege: Anders Midtun Skrevet

God service og effektive konsultasjoner. Nettsiden for timebestilling er enkel i bruk og erstatter behovet for å ringe. Han har kort ventetid for å få time

Bortkastet tid å gå til denne legen

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Ble automatisk overført til denne legen uten samtykke. Går ut i fra var pga han "kjøpte" meg av en annen fastlege når han var ny.

Jeg var hos ham to ganger for tre år siden. Og en gang for to år siden.

Faglig svak alle gangene. Fikk ingen hjelp med mine problemer. Og forlot stedet etter fem minutter (+ over en halvtime venting alle gangene) med inntrykk av at tiden var totalt bortkastet.

Har nå byttet fastlege for å komme meg vekk fra ham.

Som en bonus fikk jeg inkassovarsel mens jeg var på ferie i år. Kan godt være jeg har glemt å betale på vei ut. Men fakturaen er fra 2 år og 8 måneder siden. Så da er det litt vanskelig å hva som har skjedd...!
Så når jeg kom hjem etter tre uker på ferie la det så klart også en inkassosak i postkassen sammen med varselet. Tusen takk!

Så jeg fraråder å benytte noen av legene på dette senteret for her har de tydeligvis ingen styring på fakturaer eller noe annet.

God og trygg lege

Lege: Sandra Mariann Dale Skrevet

Opplevde Sandra Mariann Dale som en veldig god lege, som tok meg på alvor og gjorde sitt ypperste for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Hun var også flink til å følge meg opp underveis. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik.