Dalen Legesenter

Siste vurderinger av Dalen Legesenter

Norges beste fastlege

Lege: Anders Midtun Skrevet

Aldri møtt en bedre fastlege. Han leser seg opp før hver legetime, han er empatisk og lytter.
Han setter pasienten først, tar alle problemer seriøst og gjør alt for å ivareta pasienten og finne gode løsninger.

Fornøyd

Lege: Anders Midtun Skrevet

En faglig flink og dyktig lege. Tar seg tid, og fører en åpen samtale hvor også pasienten får komme med sine innspill uten å bli overkjørt. Rolig og betryggende, og alltid et smil på lur.

Veldig dyktig lege

Lege: Katrin Kvideland Skrevet

Har hatt Katrin i ca. 10 år og gruer meg til den dagen hun slutter! Hun er faglig dyktig, og som person omsorgsfull og lett å prate med. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og det eneste negative med henne er ventetiden som kan være på opp til 3 uker.

Uinteressert, vil ikke gi noen råd eller hjelp

Lege: Laila Jung Five Skrevet

Før i fjor hadde jeg heldigvis ikke mange muligheter til å besøke Laila Jung på Dalen legesenter. De fire-fem ganger jeg har vært hos henne i fjor og i år har jeg merket at hun har null interesse i det jeg sa men alltid lovde at hun kunne satt opp en time for å følge opp eller sjekke senere. Hver gang jeg har vært hos Laila har jeg ventet en svært lang tid bare for å høre løsninger mann kan enkelt finner på nett.

Kalenderen hennes er alltid opptat 2-3 uker fram i tiden. Jeg har sjelden vært i legesenteret mindre enn en time, men aldri i hennes kontor mer enn 5-10 minutter. For første gang i livet mitt opplevde jeg en lege som sett på klokken 3 ganger mens hun var med meg og det var på en planlagt besøk i bare 7 minutter...

Desverre Laila er en av de legene som vil bare hoppe gjennom så mange pasienter i en dag som de klarer. Jeg har aldri skrevet en negativt vurdering om noen fordi jeg synes vi alle har gode og dårlig dager, men å være hos Laila Jung Five har vært en skuffelse hver eneste gang.

Trygg og effektiv

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har hatt Evenstad som fastlækjar i ca 20 år og er svært nøgd. Eg får alltid den hjelpa eg treng enten via Evenstad sjølv eller ved at han rekvirerar andre ressursar i helsevesenet for meg. Dette utan at eg må be om det spesiellt.
Han er effektiv, noko som kan oppfattast som at han har liten tid til den enkelte, men eg går ikkje til lækjar for å koseprate. Det er greit å ikkje ta av tida som andre pasientar kan få nytta hjå Evenstad.