Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Avslappet, effektiv, dyktig og solid fastlege

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Jeg har hatt Dr. Maxwell som fastlege i noen år nå, og jeg kan anbefale ham på det varmeste. For meg som ikke oppsøker lege ofte er det viktig at ventetiden for å få time ikke er for lang, at både bestillingen og annen kommunikasjon utenom konsultasjonen på kontoret kan skje digitalt, at legen er effektiv og faglig oppdatert. Maxwell, som for øvrig ikke må forveksles med faren, som også er fastlege i Bergen kommune, innfrir på alle disse punktene. Jeg opplever Aravinthan Maxwell som en behagelig, solid og tillitsvekkende lege. Meget fornøyd.

Dyktig, sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Anders Midtun Skrevet

Sympatisk og faglig dyktig. Anders setter seg alltid inn i det det gjelder og er opptatt av å gi deg forståelige svar og tilbakemeldinger. Han lytter alltid til deg og ser deg. Vet han ikke svaret der og da gjør han det han kan for å gi deg ett svar.
Behagelig væremåte og tilstedeværelse.

Lege: Hans Høvik Skrevet

Dr. Høvik gjør alltid jobben sin svært godt og litt til. Han svarer raskt på e-meldinger, henviser hvis det er noe han er usikker på og gir alltid god oppfølging på hva enn det måtte være. Jeg har gått til Høvik hele livet og gruer meg til han blir pensjonist. Det blir store sko å fylle! En klok og kunnskapsrik lege som anbefales på det varmeste.

Rask til å svare på Helse Norge og er en veldig hyggelig lege.

Lege: Hans Høvik Skrevet

Han gjør jobben sin som allmennlege og fastlege. Kommuniserer godt, er svært forståelsesfull og er fin og snakke med. Henviser videre til andre spesialister når det er behov for det. Han lytter og ser meg når jeg har behov for hans legekunnskaper. En god og trygg lege som tar imot meg med et smil og et håndtrykk når jeg kommer. Har full tillit til han og jeg håper han jobber lenge.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Aravinthan Leo Maxwell Skrevet

Dyktig lege, aldri vært så fornøyd før. Har tidligere hatt «legeangst», men opplever ikke dette med denne legen. Opplever at han tar deg seriøst, følger opp og er alltid tilgjengelig på melding gjennom helsenorge. Han er også forberedt til avtalte timer. En dyktig lege jeg stoler på og som jeg vet tenker bredt når han undersøker mulige årsaker til ulike symptomer.