Andrea Tambs Berstad

Autorisasjon (2013)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Andrea Tambs Berstad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Andrea Tambs Berstad

Enkel å snakke med

Andra tar seg tid til å høre hva du har å si. Hun tar tester og gir gode, utfyllende tilbakemeldinger på helsenorge. Hele familien bruker henne, og vi er veldig fornøyde alle sammen. Mannen min fikk endelig hjelp med allergien sin etter å ha hatt annen fastlege i alle år.

Helt fantastisk dyktig og imøtekommende lege

Har hatt noen konsultasjoner med henne når egen fastlege har vært fraværende. Sitter igjen med følelsen av å ha blitt sett, tatt på alvor og fått veldig god helsehjelp.

Et prakteksempel av en lege. Anbefales på det sterkeste.

Veldig imøtekommende og dyktig!

Hos Andrea blir du møtt med et stort smil og åpne armer. Hun hører på og hjelper til med det som er problemet samt at hun er veldig forståelsesfull og hyggelig.

Aldri hatt noe problemer her og er veldig fornøyd med min fastlege! :)

KAN DET GJØRES BEDRE ?!

Etter å ha hatt fastlegen min fra senteret ble åpnet til en dag da vedkommende gikk av med pensjon var jeg veldig fornøyd med senteret og legen min. Hva nå, tenkte jeg.
Jeg må innrømme jeg var spent på første konsultasjon med ny lege. Og hva sjedde ? - Jo, jeg fikk legen i mitt liv, med humør, forståelse, innlevelse, ivaretakelse og resultatorientering. Føler meg trygg og i gode hender hver gang jeg er på konsultasjon. Tillit skapes gjennom trygghet og ivaretakelse, medmenneskelighet og interesse. Og det har min fastlege i stort monn ! Keep up the good work !

Veldig flink lege.

Verden beste lege. Går greit med legetimen. Går greit med kommunikasjon selv om jeg er hørselshemmet.