Risvollan Legesenter AS

Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av Risvollan Legesenter AS

Trygghet

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Kamilla møter deg med et stort smil og lytter til det du har å fortelle. Hun er rask til å videresende deg til neste instans, eller komme med anbefalinger for videre behandling. Viser også at hun følger opp behandlingen hun har satt igang. Føler meg trygg på henne.

Du føler deg ivaretatt

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

En fantastisk lege, kunnskapsrik og behagelig. Og er det behov for spesialundersøkelser sender hun deg videre.

Imøtekommende

Lege: Trine Irene Skarsvåg Skrevet

Trine er en reflektert, proaktiv, varm og tilstedeværende lege. Som ser deg. Sosial og faglig god, og man blir tatt på alvor.

Et omsorgsfullt medmenneske!

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Særdeles fornøyd med min lege igjennom mange år. Du føler deg godt ivaretatt og i trygge hender. Hun har innsikt i hva det vil si å være et menneske, tar seg god tid, lytter anerkjennende og ønsker virkelig å hjelpe. kort oppsummert; kunnskapsrik, tillitsfull og omsorgsfull. Leter du etter en flott lege, så finner du henne på Risvollan.

I ypperste klasse!

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Alltid blid og rolig. Faglig dyktig, og har et vesen som gir tillit og respekt. Jeg er ferdig med min første ungdom og har møtt noen leger i årenes løp, men ingen kommer opp mot Malin, rett og slett en fantastisk lege og medmenneske!