Risvollan Legesenter AS

Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av Risvollan Legesenter AS

lite engasjert

Lege: Andrea Tambs Berstad Skrevet

Må si meg enig med forrige person som avgir vurdering. Tar pasienten og jobben for lite seriøst, vil jeg si. Satte bare ett "navn" på sykdommen min, helt uten videre, uten å undersøke...eller å sende meg til undersøkelse/utredning.
Det positive er at hun tok permisjon, og det ble en vikarlege, som i dag er min beste lege.

Virkelig god lege

Lege: Stein Kristian Lereim Skrevet

Lereim har vært min fastlege i flere år. For meg er det viktig at han er lyttende og at han tar meg på alvor. Jeg har i tillegg satt pris på at han er blid, tillitsvekkende og grundig. Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med tidligere leger, så det har vært viktig for meg at Lereim er hyggelig og dyktig.

Flink omtenksom lege

Lege: Stein Kristian Lereim Skrevet

Kjører en time hver vei om jeg må til han som lege da jeg bor en halv time utenfor støren Hadde hans forgjenger ottemo før men meget fornøyd med lereim Flink lege som lytter og tar seg tid

Proaktiv og empatisk.

Lege: Kristian Dahlberg Skrevet

Kort oppsummert: Strålende fornøyd.

Dette er en fantastisk lege. Medmennskelig og empatisk av natur, uten et snev av arroganse eller bedrevitertendenser.

Han er både kunnskapsrik og løsningsorientert. Aldri har jeg blitt sendt hjem med beskjeden "Vi ser an om det blir bedre"; i stedet lytter han, tar tak i problemet, og ser samtidig egne begrensninger ved å henvise til spesialister ved den minste tvil.

Skulle gjerne kommet med konstruktiv kritikk, men det er lite å hente.

useriøs

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

jeg har Kamilla som fastlege men blir ikke tatt alvorlig,får ikke hjelp jeg ber om,,,,hun følger meg ikke opp,,,,får ingenting utav de knappe 10 minuttene jeg får