Risvollan Legesenter AS

Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Risvollan Legesenter AS

Stigmatiserende men ok

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

Bestillte time da jeg villa ha han i ansvarsgruppa mi. Første time fortalte jeg han at jeg hadde hatt rusproblemer å hadde vært rusfri I 1 år, fikk ikke sagt setninga ferdig før han utbryter: "Hvis du kommer hit for å få tabletter så skal du bare finne en ny lege for hos meg får du ingenting"
Har aldri spurt en lege om en tablett når jeg var aktiv i rus å hadde ikke tenkt tanken. Stigmaet rusavhengige møter er bare trist, livredd for å knekke noe for da må vi bite i oss smerten. Bortsett fra d lyttet han å mykna litt opp men det ødela mye. Man klarer ikke ha ett godt forhold etter sånne utsagn.

Utrolig fin lege

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

Er veldig fornøyd med fastlegen min.
Han har alltid tid til en prat, og jeg føler at han tar vare på meg.
Fin støtte under traumatiske hendelser i livet mitt.

Lege: Ørjan Sæknan Skrevet

Fantastisk lege som har mye kunnskap og ser pasienten sin. Er veldig dyktig lege! Skal beholde han så lenge som mulig. Kjemper for sine pasienter.

Fantastisk

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Ringer dag og natt om det skulle være noe. Svært tydelig kommunikasjon, tar deg på alvor og alltid i godt humør. Er hun usikker, rådfører hun med andre leger.

Varierende inntrykk

Lege: Trine Irene Skarsvåg Skrevet

Akkurat nå tror jeg hun er på etterutdanning, så du vil kanskje undersøke om hun faktisk er tilgjengelig før du bytter lege.
Jeg har hatt varierende erfaring med Skarsvåg. Den ene timen er hun imøtekommende, den andre timen veldig fraværende. Neste time igjen, er hun imøtekommende og tilstede.
Jeg vet man ikke skal komme med anklager om feilbehandling, og jeg har ikke opplevd noe alvorlig, men jeg tror jeg kan ha brukt feil medisin. Slik jeg ser det, løste de ikke problemet.
I tillegg tror jeg hun kan ha glemt å sende meg informasjon jeg selv syns at jeg burde ha hatt. Men for alt jeg vet, skyldes dette en glipp hos en annen ansatt på Risvollan legesenter.
Jeg har også brukt nettet til å finne råd jeg kanskje kunne ha fått av legen, men sannelig om jeg vet, det er sikkert ikke lett å være fastlege. (Rådet er bekreftet av lege.)
Kanskje passer hun mye bedre for deg enn for meg.
Jeg har uansett ikke tenkt å bytte lege. Sååå ille er det ikke.