Risvollan Legesenter AS

Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av Risvollan Legesenter AS

useriøs

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

jeg har Kamilla som fastlege men blir ikke tatt alvorlig,får ikke hjelp jeg ber om,,,,hun følger meg ikke opp,,,,får ingenting utav de knappe 10 minuttene jeg får

Fantastisk..

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Fantastisk lege, med evnen til og lytte og vise respekt ovenfor pasienten. Føler seg bestandig hørt og ivaretat.

Beste legen i byen!

Lege: Stein Kristian Lereim Skrevet

Lereim er den tryggeste, hyggeligste og mest "nedpå" legen jeg har vært hos i løpet av mine snart tjue år i Trondheim.
Vi havnet hos ham, hele familien, da vår tidligere lege gikk av med pensjon, og føler oss kjempegodt ivaretatt, sett og fulgt opp.

Liker godt at han ikke nøler med å henvise oss videre hvis det er noe han selv ikke er helt sikker på; det understreker inntrykket av ham som en som vil være sikker på at pasientene hans får den aller best egnede oppfølging.

Fantastisk lege!

Bedre lege skal du lete lenge etter!

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Hun tar seg virkelig tid til å høre og prøve å finne årsaker, diagnose osv. Det er den eneste legen (av mange) som jeg har vært bortig som jeg føler bryr seg. Spør alltid om tidligere problemer når jeg kommer på legetime for andre ting.

Umenneskelig

Lege: Stein Kristian Lereim Skrevet

Fra min erfaringer jeg anbefaler ikke denne legen. Han gjort en stor urettferdig i mot meg og barnet mitt. Veldig uprofesjonelt.
Må ikke stole på denne legen.