Risvollan Legesenter AS

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av Risvollan Legesenter AS

Makeløs bra!

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Malin er solid, kunnskapsrik, alltid vennlig, ikke en eneste gang har jeg sett eller hørt henne stresset. Ser meg hele tiden, og har en ro som er fantastisk.

Inkompetent

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

har Kamilla som fastlege om man kan kalle d d,,,,,,,,jeg blir aldri fulgt opp,,,,,,,,jeg kvier meg for å gå til henne for hun tar meg ikke alvorlig,,,,,,,hun ser dumt på meg i 5 minutt å alt jeg har igjen av "timen" er tilbud om innleggelse å en ny resept på medisin

Har bytta.

Lege: Kristian Dahlberg Skrevet

Jeg gikk hos dr Dahlberg helt til han glemte å informere meg om at det var noe som ikke var helt som det skulle på en celleprøve, og at jeg skulle ta en ny prøve.
Fint at kreftregisteret fanget det opp, og flaks at det ikke hadde utviklet seg til noe alvorlig.
I tillegg opplevde jeg det noen andre skrive; god tid den første tiden jeg gikk til ham, men det ble dårligere og dårligere.

Veldig flink lege.

Lege: Andrea Tambs Berstad Skrevet

Verden beste lege. Går greit med legetimen. Går greit med kommunikasjon selv om jeg er hørselshemmet.

Lyttende, varm og faglig god

Lege: Trine Irene Skarsvåg Skrevet

Trine er en fantastisk fastlege jeg er veldig glad for å ha byttet til. Som pasient føler jeg meg hørt og tatt på alvor. Hun setter raskt i gang tiltak, samtidig som at en føler det blir lagt opp en plan videre. Hun er også et varmt menneske og faglig dyktig.