Silje Bø Andersen

Autorisasjon (2007)

Silje Bø Andersen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Silje Bø Andersen

Føler meg alltid sett og ivaretatt.

Silje Bø Andersen er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Nesten alltid punktlig. Hun lytter og ser på deg istedet for å skrive på PCén. Føler alltid jeg blir tatt på alvor. Hun virker aldri stresset, og hun tar seg alltid tid til meg.Faglig dyktig, henviser når det trengs. En utrolig behagelig lege, noe som er meget viktig for meg med kronisk sykdom. Kan trygt anbefale henne.

beste legen jeg har hatt

føler at man blir behandlet bra og er blid og glad :) behandler mennesker med respekt :) hun tar deg på alvor og kommer med gode råd , barna mine har samme lege og jeg er bare kjempe fornøyd :)

Flink og trivelig

Flink lege som hører hva du sier, og tar ting på alvor. Hyggelig, og lett å snakke med. Bra legesenter med dyktige folk på alle nivå fra forværelse til legekontor.

Føler jeg blir tatt på alvor

Hadde egentlig fått en annen fastlege, men det viste seg da jeg skulle til ham første gang at Silje Bø Andersen hadde tatt over hans praksis. Jeg var først litt skeptisk ettersom jeg aldri har hatt kvinnelig lege før. Jeg var også spent på hvordan en ung lege var i forhold til de leger jeg har hatt tidligere som alle har vært i 50-70 åra.
Min skepsis forsvant imidlertid fort. Hun tar deg på alvor og lar deg fortelle hva som er galt og hun er grundig. Det er heller ikke mye ventetid. Hun er absolutt en lege jeg kan anbefale til andre.