Silje Bø Andersen

Autorisasjon (2007)

Silje Bø Andersen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Silje Bø Andersen

En god samtalepartner. Tar seg tid, og tar deg på alvor.

Kunne ikke bedt om en bedre fastlege. Kunnskapsrik, beroligende, lyttende. Har aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor i det jeg sier, eller forsøker å formidle.

Flytter snart til Oslo, men kommer fremdeles til å Silje som fastlege så lenge jeg har mulighet til det.

En fantastisk fastlege, og et fantastisk menneske som har hjulpet meg ved mange anledninger, og jeg håper hun aldri slutter som fastlege. Fortjener seks stjerner.

Trygg

Så glad hun er legen min. Stoler 100 % henne. Hun er lyttende forståelsesfull sikker . Det viktigste er at hun gir meg en følelse av trygghet.

Trygg

Silje er en utrolig flink lege! Hun tar deg på alvor, og er veldig flink i jobben sin! Hun tar seg god tid, stresser ikke! Og gjør det lille ekstra for at man skal føle seg trykk og i varetatt.

Veldig hyggelig, familievennlig og fornuftig

Positivt: Hyggelig og personlig, lytter og råder, familievennlig, flink, om intimsensitivt henviser til mannlig lege.
Negativt: Ikke alltid 100% oppdatert i ny lover og regler.

Totalt: Meget bra

Utilgjengelig

Kanskje er hun flink (?), men hva hjelper det om legen er dyktig om hun ikke er tilgjengelig?
Har booket time 3 ganger den siste tiden, men hver gang fått time 2-3 uker frem i tid. Det er jo håpløst, så det ble legevakten i stedet. Hver gang.