Silje Bø Andersen

Vidsyn legekontor

2007

Vidsyn legekontor Telefonnummer69 20 54 2069 20 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 21 1530 Moss
Silje Bø Andersen er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Silje Bø Andersen

Veldig hyggelig, familievennlig og fornuftig

Positivt: Hyggelig og personlig, lytter og råder, familievennlig, flink, om intimsensitivt henviser til mannlig lege.
Negativt: Ikke alltid 100% oppdatert i ny lover og regler.

Totalt: Meget bra

Utilgjengelig

Kanskje er hun flink (?), men hva hjelper det om legen er dyktig om hun ikke er tilgjengelig?
Har booket time 3 ganger den siste tiden, men hver gang fått time 2-3 uker frem i tid. Det er jo håpløst, så det ble legevakten i stedet. Hver gang.

Føler meg alltid sett og ivaretatt.

Silje Bø Andersen er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Nesten alltid punktlig. Hun lytter og ser på deg istedet for å skrive på PCén. Føler alltid jeg blir tatt på alvor. Hun virker aldri stresset, og hun tar seg alltid tid til meg.Faglig dyktig, henviser når det trengs. En utrolig behagelig lege, noe som er meget viktig for meg med kronisk sykdom. Kan trygt anbefale henne.

beste legen jeg har hatt

føler at man blir behandlet bra og er blid og glad :) behandler mennesker med respekt :) hun tar deg på alvor og kommer med gode råd , barna mine har samme lege og jeg er bare kjempe fornøyd :)

Flink og trivelig

Flink lege som hører hva du sier, og tar ting på alvor. Hyggelig, og lett å snakke med. Bra legesenter med dyktige folk på alle nivå fra forværelse til legekontor.