Dag Otto Kleppe

Autorisasjon (2012)

Dag Otto Kleppe er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Otto Kleppe

Tilstede og oppmerksom

Dag Otto er en fastlege jeg har lite å utsette på.
Han tar seg seriøst, og følger deg rask opp. Kleppe har en trygghet og ro som gjør det behagelig og lett å ta opp store og små ting, enten det er digitalt, eller på legesenteret.
Anbefaler å bruke meldingsfunksjonen på Helsenorge eller bestille e-konsultasjon over video for smertefri kontakt med Dag Otto, da resepsjonen på legesenteret er så fraværende at det er pinlig.

Dyktig fastlege

Jeg har hatt ham siden jeg var 15 år. Han er en dyktig og god lytter. Jeg har sett at han setter fokus på både det fysiske og psykiske helsen i forhold til andre fastleger jeg har hatt. Han tar seg tiden for å høre på deg og avbryter ikke unødvendig. Han prøver sitt beste hver gang jeg har et problem og alle de gangene fikk jeg den hjelpen jeg trengte. I forhold til servicen fra resepsjonen så er den helt elendig. De svarer veldig vanskelig på telefonen eller ikke i det hele tatt.

Flink, dyktig lege som er seriøs og jeg kan stole på.

Tar meg på alvor, er dyktig og jeg stoler på han 100%. Han er også så presis som det går an. Hyggelig, snill og høflig.

God lege, horribel legesenter

Legen er god og hygglig men sentret er en katastrofe.
Normal vente tid på telefon: Øver 2 timmer.
Gick til sist ner til legesentert (medans jag var i kø) før att få ordnat en time.

Uhygienisk

Gir et litt uhygienisk inntrykk på grunn av klær. Gått i samme t-skjorten hver gang jeg har vært innom i sommer.

Anbefaler at han går i hvit frakk, så man ikke automatisk sjekker om han har renset neglene

Kan lite gynekologi