Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Kontakt

Telefonnummer22 68 20 5522 68 20 ...
Ensjøveien 18 0661 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(128)
128 vurderinger
Tilgjengelighet
(105)
105 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(112)
112 vurderinger
Service
(104)
104 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Nedlatende, frekk og ufølsom.

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er mest opptatt av å fortelle hvor stresset hun er og hvor lite tid hun har, gjerne før man i det hele tatt kommer inn på kontoret. I samtaler blir du møtt med direkte frekke og nedlatende kommentarer, ser så vidt på deg og hører ikke heller etter i det en sier og forteller. Er mest interessert i å være nedverdigende og belærende, ikke om sykdommer eller plager, men heller om deg som menneske personlig. Jeg velger heller å gå innom private leger mens jeg venter på en fastlege som driver normal praksis enn å gå til henne igjen og dette er for ting som å sjekke en føflekk, det sier litt.

Bra lege!

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Amir som Fastlege over 1år, ble ivaretatt og forstått allerede på første konsultasjon. Jeg forstår virkelig ikke de dårlige kommentarene om han som ble skrevet. Han kan være vanskelig når det gjelder sykemelding og medisiner. Det beste med legen er at han ringer deg om du glemmer timen.
Alt i alt anbefaler jeg han på det sterkeste.

Trygg, lyttende og empatisk lege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er kjempefornøyd med Dag Otto.Hans evne til å forstå meg og gi meg god veiledning er over forventning. Kan anbefales når han har ledige plasser. Han er imøtekommende og gir anbefalinger basert på risiko og helsenytte.

Anbefales ikke

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplever at legen i liten grad viser forståelse eller empati for min situasjon. Han lytter ikke til mine behov og tar meg ikke på alvor. Han virker ofte glemsk; jeg blir jevnlig kalt feil navn og må gjenta min situasjon hver gang jeg er der. I tillegg er han som regel forsinket til timene.

Jeg opplever også at han ikke følger opp det jeg tar opp under konsultasjonen. Når jeg forteller at jeg ønsker sykemelding fordi arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge (slik NAV informerer om), får jeg til svar at dette «ikke går», og han sykemelder i stedet av andre årsaker uten å drøfte dette nærmere. Når jeg tar opp plager som hodepine over lengre tid, eller ber om resept på kvalmestillende, får jeg ingen respons eller oppfølging.

For meg har dette skapt en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, og jeg sitter igjen med lite tillit til oppfølgingen jeg får.

Helt håpløst

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Siden det var alltid fullbooket 2 måneder frem i tid har jeg fått tak i henne bare 1 gang. Temaet var henvisning til logoped. Jeg har nesten ikke sagt noen ting, mens hun holdte en monolog for 15 min om at utlendinger har annerledes dialekt. På slutten sa hun "Nå må du gå." med frekk tone, mens jeg nesten ble dyttet ut. Har bokstavelig nesten ikke sagt noe. Måtte betale for timen selv om hun hjalp meg ikke. Fikk ingen henvisninger eller rådgivning, bare hennes monolog om at utlendinger har dialekt med frekk tone. Nesten som om hun ville bruke de hele 15 min på å snakke selv og ikke hjelpe pasienten.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.