Dag Otto Kleppe

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 431 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo
Dag Otto Kleppe er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Otto Kleppe

Hyggelig og dyktig lege

Jeg har vært 4 ganger hos Dag Otto Kleppe og er veldig god fornøyd. Har fått god hjelp til problemene mine. Han virker veldig nøye og gir meg god informasjon om alt han gjør. Han er en hyggelig lege og trives veldig godt!

En lege som får deg til å føle deg utilpass

Har gått til Dag Otto i litt over ett år. Han fremstår merkelig, usikker og uorganisert. Han gjorde flere feil, bl.a. analyserte en annen pasients blodprøve istedenfor min egen, og ga meg en annen pasients helsekort.

Dag Otto tar seg ikke god tid til konsultasjonen, og skynder seg ofte med å avslutte og få deg ut av kontoret. Det gjør at man ikke føler at man kan spørre spørsmål og få ordentlig hjelp.

Anbefales ikke.

ønskende fastlege

Det er et sted som er altid open tidsnokk og har go sørvis.
Når du bestille time så tar det ikke lagnt tid til du får et svar.
Det er heller ikke langt kø med venting.
Legen tar god tid med det du ønsker å spørre om.
Jeg har bare vert der noen få ganger der fast legen min var borte.
Og jeg har sett at det er bra for helsen min.

Slurvete

Kleppe er en merkelig fyr som kan gjøre en stakkar usikker på seg selv og hvorfor man kommer til han. For mennesker som fanger opp humør/stress og stemning, vil føle seg i veien og bagatellisere eller i verste fall ikke gå til legen selv om man er syk. Jeg var slik.

Han er IKKE en lege å velge dersom du ikke føler deg ressurssterk og klar for kamp.. Her må du stå på selv for å få rettighetene dine til riktig sted, til riktig person til riktig tid. Mye sklir ut i sanden og han følger ikke automatisk opp...

Kleppe bør først gå et kurs om kroppsspråk. Lære seg hvordan dette påvirker pasienten i rommet.
Kleppe bør slutte å slurve og heller senke tempoet.
Han må ta seg sammen med dett å lære å lytte. (her kommer kroppspsråk tydelig inn)

Der bør ansette en ekstra lege. Han har for mye å gjøre og han er ikke go på å takle stress.

Asosial og pussig

Hyggelig legesekretær, lett å få time. Men fjern lege, som ikke er interessert i å høre på hvordan jeg som pasient opplever min sykdom. Brukte unødvendig mye faguttrykk (han visste ikke på dette tidspunktet at jeg selv har en utdanning som gjør at jeg kan disse).

Han hadde ikke sjekket fødselsdato før jeg kom, og snakket mye om risiko for kvinner 35+ vedr et medikament, selv om jeg presisrte flere ganger at det er mange år til jeg når denne alderen.

Informerte ikke om fjerning av sting eller infeksjonsfare ved småkirurgi.

Han får plusspoeng for at han forsøker å engasjere seg. Han bare får det ikke helt til.