Dag Otto Kleppe

Autorisasjon (2012)

Dag Otto Kleppe er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Otto Kleppe

Forståelsesfull og rådgivende

Dette er en person som lytter og tar seg tid til å forstå situasjonen din. Han er kunnskapsrik og forståelsesfull. Henviser riktig og følger godt opp.

Uproff, styr unna

oppleves som arrogant og nedlatende
følger ikke opp pliktene sine etter konsultasjon
takler ikke kritikk i ettertid

God service hvis du får det til

Legen ta deg seriøs og hører på deg. Det er ikke langt vente tid til å få timen, hvis det gjøres via Helsenorge. Det er ganske vanskelig å få noen til å svare på telefonen.
Det ser ut som det ikke er noen kommunikasjon mellom resepsjonen og legen selv. Etter at jeg ventet 30min, resepsjonen viste ikke hvis legen var på jobb. Fikk beskjed at legen er ¨på vei¨. Siden det var ikke klar når legen skal komme, gikk jeg- 40min etter at timen min startet. Synes dette er ikke greit.

Lytter og tar deg seriøst

Han tar meg alltid seriøst og avbryter deg ikke. Tar seg god tid og gir inntrykk av at du kan stole på han. Han gjør sitt beste for å hjelpe med alt jeg har hatt problem med.
Umulig å ringe for å få time da du gjerne må sitte i telefonkø i to timer. Anbefaler å booke time online.

Tilstede og oppmerksom

Dag Otto er en fastlege jeg har lite å utsette på.
Han tar seg seriøst, og følger deg rask opp. Kleppe har en trygghet og ro som gjør det behagelig og lett å ta opp store og små ting, enten det er digitalt, eller på legesenteret.
Anbefaler å bruke meldingsfunksjonen på Helsenorge eller bestille e-konsultasjon over video for smertefri kontakt med Dag Otto, da resepsjonen på legesenteret er så fraværende at det er pinlig.