Ambrin Mirza

Autorisasjon (2011)

Ambrin Mirza er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ambrin Mirza

Uempatisk og uproffesjonell

Legen gir løfter hun ikke holder. Måtte ringe selv for å få tilbakemelding på prøven jeg leverte. Har byttet fastlege og måtte betale for privat lege for hjelp.

Under min første konsultasjon spurte legen om vi kunne sitte i resepsjonen fordi hun likte PC-en i det rommet bedre. Jeg sa ja, men innså fort hvor ukomfortabelt det var å sitte med andre kunder rett utenfor og resepsjonisten i samme rom. Legen brukte ikke mer enn fem minutter på å lytte til meg (jeg hadde kommet forberedt med egen morgen-urinprøve) og jeg ventet over 7 dager før jeg til slutt ringte selv for svar på prøven. Til tross for at jeg har sittet med smerter alle de 7 dagene, fikk jeg fremdeles ingen hjelp etter jeg ringte, bare beskjed om å vente på å høre fra legen min.

Omsorgsfull,faglig dyktig,punktlig

En omsorgsfull,faglig dyktig,hjelpsom,punktlig…rett og slett en lege man skal lete lenge etter!Anbefalles på det sterkeste!

[Navn fjernet av moderator]

Excellent docteur.

Excellent Docteur, intelligent , helpful and very kind.
She explains to me carefully because my language is not so good.

Emil Fikry

I suffer from multiple chronic diseases. I consider myself very lucky because Dr. Ambrin is my G P She is a genius. She was able to do a wonderful balance of the many daily medications and she can accurately understand what I suffer from. Thank you very much Desr dr Ambrin Mirza🙏🙏🙏❤️

Fraværende

Virker ikke veldig interessert eller klar for å ta i mot pasienter.

Klinikken er krise og det er flere måneder ventetid, mao du får aldri hjelp når du trenger det.(dr dropin ble min fastlege)