Ingvild Lovise Lødøen Vethe

Autorisasjon (2012)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Ingvild Lovise Lødøen Vethe er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ingvild Lovise Lødøen Vethe

Godt ivaretatt!

Medmenneskelig og en god lytter.
Satte av tid og rushet ikke til neste pasient.
Jeg vil være alle andre steder enn hos legen, men når jeg først må så ville jeg ikke gått noe annet sted.

Dyktig lege

Ingvild er en dyktig lege . Er forståelsesfull og sørger for at pasienten får den beste behandlingen.

Hyggelig men blir ikke alltid tatt på alvor

Jeg har vært på svangerskapskontroll hos henne, og opplevde at hun tok seg god tid, var hyggelig og jeg følte meg godt ivaretatt. Samtidig er hun er veldig saklig og man kan få litt «samlebånd»-følelse. Når jeg har henvendt meg om andre kroppslige plager, har jeg ikke alltid følt meg tatt på alvor. Jeg får ikke inntrykk av at hun gjør det hun kan for å hjelpe. Vurderer å bytte fastlege da jeg ikke føler jeg får den hjelpen jeg trenger.

Uinteressert og utilgjengelig

Flaut å kalle seg selv for fastlege når man ikke kan ta imot pasienter hverken på tlf eller på kontoret til hastetime på flere dager.

Uinteressert og lite dyktig lege

Ingvild er dessverre en lege som ikke forstår pasientene sine. Etter å ha hatt Ingvild som fastlege i noen år, hvor jeg har hatt stort behov for helsehjelp den siste tiden, har det blitt veldig tydelig for meg at Ingvild ikke klarer å gi den hjelpen som en pasient trenger. Opplever at hun ikke har tid til å lytte, og når hun svarer så har hun allerede bestemt seg på forhånd hva som er årsaken uten å ta hensyn til hva jeg sier. Det hun ikke kan se virker uforståelig for henne, slik at smerter som ikke kan ses på kroppen er egentlig ikke der i hennes øyne. Hun er også svært kritisk til hva du sier, og opplever at hun har vært mistroisk til mine forklaringer og opplevelser.