Ingvild Lovise Lødøen Vethe

Solbergmoen Legehus Kvinne, 35 år

Autorisert2012
Ledige plasser 584 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solbergmoen Legehus

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Ingvild Lovise Lødøen Vethe er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Ingvild Lovise Lødøen Vethe

Følte ikke hun tok meg på alvor

Da jeg flyttet til en ny kommune fikk jeg Ingvild Lovise som min fast lege. I den perioden opplevde jeg henne som uerfaren og ikke tok pasienten på alvor. Hun forstår lite, virket fjern samt kommunikasjonen var også dårlig. Jeg følte meg at hun ikke tok meg på alvor. Det var litt leit for det ble mange lege besøk uten at det hjalp meg. Hos henne fikk jeg ikke den helsehjelpen jeg hadde krav på.
Jeg var så misfornøyd at jeg valgte å slutte å gå til henne.Jeg har nå byttet denne fastlegen og har fått meg en ny fastlege som jeg er meget fornøyd med, for den nye fastlegen min er flink, forstår pasienten og det bety mye for meg!

Ikke tilgjengelig - ringer ei heller tilbake som avtalt

Etter å ha automatisk blitt tildelt lege etter å ha bodd et par år i utlandet fikk jeg tildelt Ingvild. Trengte umiddelbart fornyelse på en resept på faste medisiner. Ringer kontoret, lege ikke tilgjengelig (hvilket jo er vanlig da leger har kunder gjennom hele dagen). Utfordringen var her at hun aldri ringte opp. Jeg ringte legen og sendte SMS (gjennom tjenesten til legehuset) ved flere anledninger. Hun ringte meg aldri opp. Så, jeg byttet lege før jeg engang traff henne grunnet totalt fravær av service. Dessverre.

Stort forbedringspotensial

Hun kan svært lite, etter min oppfatning. Samtidig føler jeg også at det var slik at dersom det ikke var noe hun kunne, eller hadde hørt om, så stemte det heller ikke.

Hun gjorde en lang og vanskelig periode for meg enda lenger og vanskeligere. Heldigvis fant jeg meg en ny fastlege, og forstår nå hva begrepet fastlege betyr og hva man skal kunne forvente.

Hyggelig dame, det skal hun ha da.

Kompetent lege

Har ikke mange besøk hos fastlegen, men må si meg veldig godt tatt imot hos Ingvild. Hade en grundig konsultasjon hos henne, og fikk absolutt den hjelpen jeg trengte.