Natalia Stanchenko Nijenhuis

Autorisasjon (2014)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Natalia Stanchenko Nijenhuis er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Natalia Stanchenko Nijenhuis

Dyktig og handlekraftig

Utrolig dyktig lege som er imøtekommende og tar meg alltid på alvor. Lytter til det jeg har å si og sjekker alltid blodprøver eller henviser til undersøkelser hvis hun er i tvil for å evt utelukke ting. Svarer raskt på meldinger i pasientsky-appen, har til og med svart meg i helgene og gir raskt beskjed om prøvesvar. Respekt!

Startet bra, men...

Hadde henne lenge som lege og var svært fornøyd. Men da jeg kom for å få hjelp med psykiske plager, følte jeg meg angrepet, lite hørt og avfeid. Hun lyttet ikke og trakk konklusjoner, og skulle kverulere på alt jeg sa. Når hun skulle trekke fram ting overdrev hun og sa ting som ikke var sanne (som gjorde at hu måtte dobbeltsjekke journalen og lese opp det som egentlig var fakta). Hun var utrolig flink med det fysiske, men etter noen år viste det seg at hun ikke er så flink til å hjelpe pasienter med psykiske plager. Har hatt psykiske plager i mange år og fått svært lite behandling. Vil virkelig ikke anbefale, med mindre man kun er hos legen for årlig sjekk og eventuelt en forkjølelse/influensa.

Trivelig lege og menneske

Fantastisk lege. Jeg har uhelbredelig kreft, og hjerteflimmer, men hun får meg i godt humør! Det må sies å være god behandling.

Ikke fornøyd!

Da jeg kommer på første time med sammensatte helseutfordringer blir jeg ikke hørt. Hun trekker konklusjoner før hun har tatt seg tid til å høre historien bak. Hun tar seg ikke bryet til å lese henvisning ordentlig, fordi hun ikke betror seg til det gjeldende fagfeltet. Ikke mulig å komme til ordet, hun snakker bare over pasienten.

Elendig lege!

Dårlig til å lytte og høre hvordan en pasient har det. Tilbyr ingen hjelp og er bare helt blank. Holdningen hennes til angst, traumer, depresjon og andre psykiske lidelser er at det ikke er et ekte problem og hun tilbyr ingen hjelp til å finne noen som kan hjelpe deg med dette og hvis du selv prøver å foreslå noen behandlingssteder eller psykologer så kaster hun bare det til side og gjør ingenting.