Natalia Stanchenko Nijenhuis

Autorisasjon (2014)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Natalia Stanchenko Nijenhuis er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Natalia Stanchenko Nijenhuis

Opplevde meg angrepet og nedverdiget

Hadde time for å forklare om psykiske utfordringer. Opplevde meg regelrett angrepet og ikke møtt overhodet. Hun foreslo selv at jeg byttet fastlege og hun virket veldig sint, så har satt meg på venteliste for å bytte. Synes ikke hun tok meg på alvor, og eneste hun hadde fokus på var at jeg ikke er deprimert og ikke er syk. Og at jeg ikke hadde satt meg inn i hva som skal til for å være sykemeldt etc.

dårlig

blir møtt med lite forståelses, får ikke svar på mine spørsmål, lang ventetid rundt 1 time hver gang,

Anbefales ikke

Veldig dårlig opplevelse hos denne legen, flere ganger. Jeg var plaget med ryggsmerter og ble møtt på en så dårlig måte. Byttet lege på dagen.

Trygg, imøtekommende og handlekraftig

Jeg var en gang hos Natalia da hun var vikar på Heistad, ble møtt på en måte jeg aldri har blitt møtt på før. Da hun ble fastlege byttet jeg til henne og har vært der siden. Av meg får hun ikke lov til å slutte!
Hun er en svært god lege med veldig mye kunnskap. Er hun i tvil, tar hun alltid et søk eller en telefon fremfor å trekke en beslutning hun ikke er sikker på. Jeg føler meg alltid ivaretatt og i gode hender når jeg møter opp, og hun er rask til å svare på e-konsultasjoner. For meg var ikke fastlege så viktig før jeg virkelig trengte en. Natalia ville jeg aldri byttet ut og anbefaler henne på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege😀 Har alltid tid til deg. Lyttende og god på kommunikasjon . Alltid blid og lyttende.