Natalia Stanchenko Nijenhuis

Heistad Legekontor AS

2014

1 person

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Natalia Stanchenko Nijenhuis er en av 37 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Natalia Stanchenko Nijenhuis

Arrogant

Lite imøtekommende og sur dame.
Hun dømmer deg fra første øyekast.
Hun fungerer sikkert for pasienter som kommer til henne med influensa, men har du andre helseplager er hun lite trivelig og avfeiende. Tar alvorlige ting du sier og knuser det rett og slett. Hun håner deg der du sitter når du prøver å fortelle henne ting om deg selv. Når tiden er ute avbryter hun deg og hiver deg ut.
Anbefaler ikke denne legen.

Dyktig og omsorgsfull

Kun positiv opplevelse.
Effektiv, forståelsesfull og løsningsorientert.
Jeg er veldig fornøyd med Natalia.
Håper hun fortsetter som fastlege lenge!!

Arrogant og lite kunnskapsrik på psykiske lidelser

Hun var veldig arrogant når jeg var der på min første og siste time hos henne. Fikk beskjed av henne at jeg bare kunne bytte fastlege hvis jeg ikke var fornøyd uten at jeg fikk snakke om det jeg kom dit for. Jeg har en lang sykdomshistorie bak meg og jeg trenger en lege jeg kan føle meg trygg på, det gjorde jeg ikke på henne.

Trygg og behagelig, tar seg alltid god tid.

Kan anbefale Natalija på
det varmeste. Vi har samme humor og kommuniserer svært lett. Ingen misforståelser. Hun er alltid meget godt forberedt når jeg kommer. Jeg føler meg helt trygg på at, hvis behov, vil hun henvise meg raskt til spesialist. Hun har alltid god tid. Jeg har fra første time følt å bli meget godt mottatt og hun har ivaretatt mine behov på aller beste måte. Jeg har funnet min nye fastlege!

Det hjelper alltid med humoristisk sans

Herlig å komme til legen og kunne le og ha litt galgenhumor. Herlig at hun snakkedirekte og ikke pakker alt inn. Hurra for Natalia Nijenhuis.