Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Helt EKSEPSJONELL lege, ELENDIG legekontor

Lege: Anette Strandlie Knai Skrevet

Vil starte med å si at denne legen er den beste legen jeg har hatt! Jeg har bare hatt tre leger før henne, men av all "høy rangerte" helsepersonell jeg har vært i kontakt med av ulike årsaker er hun noe helt spesielt. Veldig forståelses, snakker med deg - ikke til deg, lett å kommunisere med, veldig behjelpelig, gir deg trøst om det er et følsomt tema og sender deg gjerne videre hvis man trenger henvisning osv. Det virker nesten for godt til å være sant, men det er dette som gjør det så sårt når jeg nå skal bytte fastlege igjen.

Legen har vært så flink at jeg blir lei meg for at jeg skal bytte legekontor. Heistad legekontor, eller systemet dems er heeeelt ute å kjører. De er så lite hjelpsomme at det gjør meg forbanna. Hjelper verken med timebestilling, hjelp ang pasientsky og snakker ´til deg´ ikke ´med deg´.

Skulle så ønske at denne fastlegen jobbet på et annet legekontor, det fortjener både henne og hennes pasienter.

Empatisk og dyktig fastlege

Lege: Andre Moen Skrevet

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg har en sammensatt og langvarig sykehistorie og har slitt med både og bli hørt og å få hjelp tidligere.
Moen har vært helt enestående til å både høre på meg og være forståelsesfull og støttende, og ikke minst har han fått meg videre til de riktige instansene så jeg har fått den hjelpen jeg behøvde. Han har alltid tid til deg, og bruker den tida du som pasient har behov for når du er der. Dette kan resultere i litt ventetid, men det gjør ingenting siden jeg vet det er fordi han tar seg tid til å høre på pasienten. I tillegg er han god på galgenhumor så humøret er alltid bedre etter en konsultasjon hos han. Han svarer også på henvendelser både i helger og seine kvelder, så han er sjeldent dedikert til pasientene sine, helt ulikt noen lege jeg har truffet før.

Varm og lyttende

Lege: Isabel Gamst Kvernmo Skrevet

Første gang jeg har møtt legen og har ikke et vondt ord å si om henne. Utrolig god lytter, imøtekommende og veldig forståelig. Følte meg trygg og godt ivaretatt!

Verdensmester

Lege: Ingvild Dolve Skrevet

Denne legen "leker sjef". Føler hu leker sjef mer enn hu lytter, forstår og vet. Føler hu virker nedlatende, og at hu forsøker å gjøre andre erfarende leger til skamme. Ingen inkluderende fastlege etter min mening..... derfor bytter jeg fastlege. Kunne kanskje fungert som en vikarlege i små doser, men ingen fastlege jeg ønsker å fortsette et samarbeid med.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Solid på kommunikasjon. Kunnskapsrik. Hyggelig. Jobber sammen med pasienten. Troverdig. Svært dyktig lege.

Dette er en Pluss-tjeneste.