Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Usikker lege

Lege: Isabel Gamst Kvernmo Skrevet

Har hatt Kvernmo som lege. Usikker lege som måtte konferere med [navn fjernet av moderator] for å sende pasient videre til spesialisthelsetjenesten. Hun synser vedr nav og skaper usikkerhet til pasient.

Godt inntrykk

Lege: Ali Hilli Skrevet

Ble min nye fastlege i nov.-23.
Han er lyttende og ønsker virkelig å hjelpe. Flink til å sende videre for røntgen/MR/CT.
Veldig fornøyd m han som min nye fastlege.

Stødig og omsorgsfull

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 4 år nå. Opplever henne som omsorgsfull og føler meg både sett og hørt. Kan virkelig anbefales om du ønsker en fastlege over tid, som ikke stadig skifter jobb eller har permisjon. Har noe lang svar tid på e-konsultasjoner

Opplevde meg angrepet og nedverdiget

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Hadde time for å forklare om psykiske utfordringer. Opplevde meg regelrett angrepet og ikke møtt overhodet. Hun foreslo selv at jeg byttet fastlege og hun virket veldig sint, så har satt meg på venteliste for å bytte. Synes ikke hun tok meg på alvor, og eneste hun hadde fokus på var at jeg ikke er deprimert og ikke er syk. Og at jeg ikke hadde satt meg inn i hva som skal til for å være sykemeldt etc.

Overfladisk

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Mer opptatt av å se på og taste på PC, enn å lytte og se på pasienten. Lite villig til å lytte og innse din egen begrensning. Ikke villig til å sende deg videre til spesialist eller lignende.