Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av Heistad Legekontor AS

Veldig fornøyd

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Har hatt Natalia som lege i flere år, og er meget fornøyd. Hun tar meg på alvor og lytter til det jeg har å si.

Dyktig lege og empatisk

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Slet i mange år med å finne en lege som faktisk lyttet og tok seg tid. Natalia tok både mine fysiske og psykiske lidelser seriøst, og starter alltid legetimen med å høre hvordan jeg har hatt det psykisk og fysisk siden sist besøk. Hun har gjort meg trygg og skapt et miljø hvor jeg føler jeg kan komme med det som plager meg. Jeg kunne ikke spurt om en bedre lege.

Forferdelig opplevelse - styr unna!

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Hadde Fløholm som fastlege i noen år, og har ingenting godt å si om behandlingen jeg fikk. Han virket absolutt ikke interessert i det jeg hadde å si, og bagatelliserte ofte det jeg formidlet. Han har en nedlatende tone, og man føler at man bare er til bry. Fikk heller ingen god oppfølging på det han faktisk gadd å ta tak i.

Gjennomsnittelig

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Hyggelig lege, blid og har definitivt empati. Opplevde likevel at kommunikasjonen ikke var 100% på min bølgelengde. Fordi jeg ikke følte meg trygg på at får den hjelpen jeg trenger, har jeg byttet. Vil like vel anbefale henne. Vi pasienter er jo heller ikke like...

Fantastisk

Lege: Kai Ottar Houlberg Heier Skrevet

Super lege, som tar seg til og lytter uansett årsåk og hvor mye han har å gjøre, rett å slett er super lege å anbefale!