Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av Heistad Legekontor AS

Dyktig og vennlig

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Faglig dyktig og imøtekommende lege. Hun stiller forberedt, er nøye i sine undersøkelser og henviser videre hvis hun er i tvil. Trygg og behagelig, spesielt i møte med barn. Hun svarer raskt på henvendelser, og tar seg god tid.

Arrogant

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Blir overkjørt i timen. Oppfører seg som hun vet best,selv om det virker som hun har lite kunnskap om flere diagnoser. Hvis du ikke er nyoperert eller har et brekt bein, har man tydeligvis ikke vondt. Kommer ut som et spørsmålstegn. Uten av å ha fått noe hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk ny fastlege i dag, og jeg kan ikke få fullrost måten hun tok imot meg på og forklarte i detalj hva som var galt.
Hun var både omsorgsfull og jeg gikk derfra med en god trygghet.

Uerfaren

Lege: Andre Moen Skrevet

Har hatt han som lege i en stund, men måtte bytte. Tydelig at han mangler en del erfaring. Har fått feil informasjon om hva slags behandlingstilbud som fantes til barnet mitt blant annet. Han mangler kunnskap og framstår som usikker/umoden.

Dyktig

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Tar seg tid og følger opp. Møter forberedt til timen. Føler hun ser meg og bryr seg. Fantastisk at hun tar seg tid. Kommer med klare og gode tilbakemeldinger. Beste legen jeg har hatt