Heistad Legekontor AS

Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av Heistad Legekontor AS

Flink

Lege: Kai Ottar Heier Skrevet

Flink lege som er lett å snakke med og viser forståelse og empati for plagene jeg har. Henviser raskt videre der det er nødvendig.
Føler meg hørt når jeg går til Heier.

Føler meg overkjørt

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Kom for å fjerne en fettklump, noe hun ikke ville gjøre fordi hun sa et ble arr av det, hun brydde seg ikke noe om at jeg sa at den har skapt irritasjon både fysisk og estetisk.

Meget dyktig med stor empati

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Jeg er svært fornøyd med natalia som min fastlege gjennom flere år. Jeg sliter i perioder med store psykiske problemer. Natalia har alltid tid til å høre på meg og hun tar meg på alvor. Jeg har vært svært syk en lang periode nå og er svært takknemlig for måten hun har møtt meg på.

Fantastisk dame!

Lege: Silje Smelvær Skrevet

Silje tar det du har å si seriøst, er ydmyk, har masse omtanke, er kunnskapsrik og yter virkelig maksimalt for sine pasienter! Vi fire i familien (2 voksne og 2 barn), og alle er strålende fornøyd!

Dårlig kommunikasjon

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Dette er legen som ikke trodde på meg. Det ble ingen relevant kommunikasjon om årsaken til at jeg konsulterte legen. Opplevde meg ikke hørt, dessverre.