Heistad Legekontor AS

Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av Heistad Legekontor AS

20+ år med en dyktig og seriøs lege

Lege: Kai Ottar Houlberg Heier Skrevet

Har hatt Heier som lege i over 20 år og har alltid blitt fulgt opp, henvist videre, fått resepter til riktig tid og i senere tid fått tilbakemeldinger samme dag på elektroniske konsultasjoner. Har jeg trengt hastetime har jeg i 90% av gangene fått det samme dag, senest neste dag. Så alt i alt - kunne ikke vært mer fornøyd.
Kan nevnes at jeg har en diagnose der jeg i snitt er i kontakt med Heier 40-50 ganger pr år, på en eller annen måte. Så det vil si på noe over 20 år 800-1000 ganger...

Lite hjelp å få

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Må si det at jeg ikke har fått lønn på et halvt år,å Legen skylder på Nav. Nav Skylder på legen,så spørr jeg legen å legen skylder på Nav. Jeg har ikke møtt til tide,men det er pga at jeg er Syk. Å da er det ikke lett å få møtt opp til timen. Når det tar over 1time å komme igjenom på tlf,må Heistad legesenter forstå at noe er GALT??Men,jobba å skatta i 16år!!!Å burde hatt krav på mere enn 700kr i nødpenger!!!Skal fjerne denne mld den dagen jeg for etterbetalt lønna mi!!Eller at jeg for en viss støtte fra deg!?

Flink

Lege: Kai Ottar Houlberg Heier Skrevet

Flink lege som er lett å snakke med og viser forståelse og empati for plagene jeg har. Henviser raskt videre der det er nødvendig.
Føler meg hørt når jeg går til Heier.

Føler meg overkjørt

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Kom for å fjerne en fettklump, noe hun ikke ville gjøre fordi hun sa et ble arr av det, hun brydde seg ikke noe om at jeg sa at den har skapt irritasjon både fysisk og estetisk.

Meget dyktig med stor empati

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Jeg er svært fornøyd med natalia som min fastlege gjennom flere år. Jeg sliter i perioder med store psykiske problemer. Natalia har alltid tid til å høre på meg og hun tar meg på alvor. Jeg har vært svært syk en lang periode nå og er svært takknemlig for måten hun har møtt meg på.