Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

God fastlege

Lege: Luiza Yusupovna Ochchaeva Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Luiza som fastlege. Føler alltid at hun tar meg seriøst, lytter til det jeg har å si, og gir gode råd. Hun er også flink til å henvise videre når det trengs. Har henne også som fastlege for min sønn på to år, synes hun er veldig god med barn! Jeg har tidligere hatt mye erfaring med dårlige fastleger, men Luiza anbefaler jeg på det sterkeste!

Ikke fornøyd!

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Aldri før hatt en lege, som har forstått meg så lite, og gitt meg så lite hjelp, som denne legen. Det hjelper ikke å være blid og hyggelig, når man totalt mangler evne til å lytte og forstå.
Bruker også opp til 1 uke på å svare i pasientsky. Og det er nesten umulig å få time innen rimelig tid hos henne.
Desverre er det ingen andre leger å bytte til. Men jeg har ihvertfall satt meg på venteliste til en annen. Anbefales ikke

Empatiløs

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Oppleves som en lege totalt uten empati. Gjør rett og slett ikke jobben sin, ser ikke pasienten, og vet best selv. Her har du lite eller ingenting du skulle sagt. Også umulig å få tak i hvis du trenger det og ikke har time, hjelper lite å ringe resepsjonen. Lege svarer ikke på pasientsky innenfor tidene, kan ta over 1 uke. Følger ikke opp det som skal følges opp.
Styr langt unna.

En utelukkende vond opplevelse.

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

En veldig lite imøtekommende lege som ikke tar pasienten på alvor, og som andre også skriver, hun vet best. Jeg følte meg overhodet ikke sett eller hørt eller forstått, og jeg opplevde at hun i tillegg snakket til meg på en utrolig ovenfra og ned måte, og med en hard, bestemt tone. Dette er en lege som overhodet ikke har forståelse hvis en sliter mentalt. Dette var en utelukkende vond opplevelse.

Dyktig ,hjelpsom,arbeidsbevisst...anbefales sterk

Lege: Luiza Yusupovna Ochchaeva Skrevet

Luiza alltid prøver og gjør sitt beste til pasienten. Ved behov henviser til spesialisten..og tok seg god tid å lytte ...før henne som fastlege aldri opplevd meg bra....min god helse er viktig til Luiza...en annen pasient som jeg kjenner , er også meget fornøyd med Luiza behandling..