Heistad Legekontor AS

Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av Heistad Legekontor AS

Dårlig kommunikasjon

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Dette er legen som ikke trodde på meg. Det ble ingen relevant kommunikasjon om årsaken til at jeg konsulterte legen. Opplevde meg ikke hørt, dessverre.

Dyktig og sympatisk

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Natalia er en lege jeg har full tillit til! Hun lytter alltid til det jeg sier og jeg føler virkelig at hun bryr seg. Hun er effektiv, samtidig som jeg alltid sitter igjen med en god opplevelse av at vi har fått utnyttet tiden til alt jeg kom for, i tillegg til litt sosial prat. Hun strekker seg langt for å hjelpe en videre i systemet når det trengs, hun er ikke en lege som glemmer deg så fort du er ute av døren, men gir deg oppfølging og sørger for at du blir tatt hånd om videre. Hun har hjulpet meg så mye at jeg er evig takknemlig! Alle skulle hatt en fastlege som Natalia!

Faglig dyktig

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Hun er god lytter. Gir deg tid, og ser behovet ditt.
Tilgjengelig, og meget bred kunnskap innen allmennpraksis. Utfører alt fra sårstell til nøye gjennomførte fysiske prøver.
Hun har evnen til å tilpasse og finne akkurat det du trenger av behandling. Føler meg trygg og ivaretatt.
Jeg bytter ikke fastlege.....

Den beste!

Lege: Silje Smelvær Skrevet

Silje er den beste fastlegen jeg har vært borte i. Jeg har slitt en del psykisk og hun har vært nøkkelen til all hjelp jeg har fått for de psykiske problemene mine, og også når det har vært noe med den fysiske helsen min. Hun virker alltid som hun genuint bryr seg og forstår. Hun er også veldig hjelpsom og en generelt flink lege som har god peiling. Har egentlig ikke noe å klage på, bortsett fra at det kan være vanskelig å få tak i henne når du trenger henne. Men ellers er hun god som gull!

Tilgjengelig og forståelsesfull

Lege: Eirik Leion Helvig Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen! Svarer fort på henvendelser i pasientsky, man føler seg forstått og han tar seg god tid til å behandle det du er inne for.