Erling Steinsvåg

Autorisasjon (2013)

Erling Steinsvåg er en av 21 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Erling Steinsvåg

Hjelpsom, hyggelig og ydmyk

Veldig grei kar å forholde seg til. Aldri noe annet enn positive opplevelser - noe som har tilgjengeliggjort helsevesenet på en god og trygg måte for meg ved flere anledninger.

Trygg, saklig og tydelig

Steinsvåg er en fantastisk lege. Han bruker tid, jakter på løsninger og gir seg ikke før han har funnet svar. Han fremstår kunnskapsrik, empatisk og med snev av humor. Er utrolig fornøyd med fastlegen min, og føler meg trygg og ivaretatt. For meg som ofte underkommuniserer smerte eller uro, så er han veldig flink til å få ut hvor vondt noe er eller hva jeg er urolig for, og finne gode svar og lindring. Anbefales!

Trygg og god

Lytter å gjør alt får å kunne hjtlpe deg. Henviser til andre spesialister hvis det trengs. Er kjempefornøyd med fastlegen min

Arrogant

Vet alt best (bedre enn både spesialister og pasienten selv) og fremstår som lite empatisk. En sitter igjen med et inntrykk av at man er til bry. Lang ventetid for å få time.

Dårlig å se pasienten behov og til å lytte

Min erfaring med han som fastlege er at han er dårlig til å lytte og derfor dårlig til å se mine behov som pasient. Anbefales ikke, spesielt ikke for de som måtte ha en noe mer uvanlig sykdom eller diagnose.