Elisabeth Mathilde Stura

Autorisasjon (2012)

Fromreide Legesenter Telefonnummer56 15 11 4056 15 11 ...
Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden
Elisabeth Mathilde Stura er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Elisabeth Mathilde Stura

Flott lege som setter pasienter i fokus. Grundig lege

Denne legen viser stor faglig innsikt og som pasient føler jeg meg godt ivaretatt. Lett å få time. Er utrolig glad for at jeg har henne som fastlege.

SUPER!

En helt fantastisk flott lege! Hører på det jeg har å si, kommer med konkrete løsninger på eventuelle problemer. Har alltid stått på for å finne ut de mest umulige ting og hendviser alltid til de beste i bransjen. Møter alltid med et smil. Super hyggelig person som er lett å snakke med, har absolutt ingen problem med å snakke om hva som helst med henne. Har aldri hatt en lege som tar så godt vare på meg som henne. Anbefales på det sterkeste!

Ikke veldig fornøyd!

Har gått til denne legen i under et år. Veldig skuffet, og har nå fått byttet lege. Oppfatter hun som lite forståelses full, arrogant og generelt lite hyggelig. Også lite tilgjengelig, som gjør at oppfølgningstimene blir med en annen lege, som ender med rot, misforståelser og ekstra legebesøk man kunne vært forut.

Litt for kjapp i konklusjonen

Har stort sett vært fornøyd med Elisabeth, men etter de siste besøkene har jeg valgt å bytte fastlege. Har opplevd flere ganger at hun har lest i bøker for å finne diagnose, og i mitt siste tilfelle var denne diagnosen feil. Som person er hun veldig imøtekommende og åpen, men jeg skulle ønske hun sjekket grundigere og gjerne vurderte flere alternativ før hun konstanterte med en diagnose.

Fantastisk lege

Endelig fant jeg en lege som tar meg på alvor. Elisabeth er en meget dyktig lege som virkelig kan faget sitt. Hun er blid og imøtekommende, lar deg som pasient bruke den tiden du trenger, hun lytter og undersøker deg grundig.

En lege jeg anbefale til alle