Elisabeth Mathilde Stura

Fromreide Legesenter

Autorisasjon (2012)

Siste vurderinger av Elisabeth Mathilde Stura

Imøtekommende,kunnskapsrik og god

Var så begeistret i min forrige lege, likte lite å måtte bytte. Så blir jeg tildelt Elisabeth og kan ikke rose henne nok. Hun møter deg med et smil, ser deg og skriver på sin pc samtidig. Raskt og effektivt. Hun henviser videre, forklarer, sammenligner og hjelper. Hun har så god innsikt og jeg føler at det er meg som står i fokus. Lege jeg håper å få fortsette hos.

En flott lege :-)

En behagelig og kunnskapsrik lege.
Hører på meg, og føler jeg blir tatt på alvor. Effektiv, men ivaretar min helse svært bra likevel.

Vennlig og varm lege

Hadde Elisabeth som min første lege så kan ikke sammenligne henne med andre, men hun var utrolig vennlig og tok seg god tid til meg. Hun oppførte seg ikke som en kald lege som forhaster seg med å få pasienten ut, så hun kan tjene penger på neste. Det var lett å snakke med henne, og hun har aldri gjort meg komfortabel.

Om hun ikke hadde byttet legekontor ville jeg absolutt fortsette å gå til henne. Men det er litt i lengste laget å dra ut til Askøy om det skulle være noe.

Alt i alt er hun en lege som gjorde akkurat det jeg trengte av pasient behandling og profesjonalitet, og som jeg gjerne skulle hatt videre.

Flott lege som setter pasienter i fokus. Grundig lege

Denne legen viser stor faglig innsikt og som pasient føler jeg meg godt ivaretatt. Lett å få time. Er utrolig glad for at jeg har henne som fastlege.

SUPER!

En helt fantastisk flott lege! Hører på det jeg har å si, kommer med konkrete løsninger på eventuelle problemer. Har alltid stått på for å finne ut de mest umulige ting og hendviser alltid til de beste i bransjen. Møter alltid med et smil. Super hyggelig person som er lett å snakke med, har absolutt ingen problem med å snakke om hva som helst med henne. Har aldri hatt en lege som tar så godt vare på meg som henne. Anbefales på det sterkeste!