Elisabeth Mathilde Stura

Autorisasjon (2012)

Fromreide Legesenter Telefonnummer56 15 11 4056 15 11 ...
Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden
Elisabeth Mathilde Stura er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Elisabeth Mathilde Stura

Trygg lege

Føler meg veldig ivaretatt av Elisabeth. Har vært sykemeldt i en lengre periode nå grunnet panikkangst. Hun møter meg vennlig, støtter følelsene mine og hjelper meg. Tar meg virkelig på alvor og ønsker oppriktig det beste for meg .Perfekt lege for meg.

Dårlig

Jeg var ikke fornøyd med denne legen da hun var min fastlege. Opplevde henne som en som tydelig ville være «sjefen» å bestemme. Dro alt for raske konklusjoner på kort tid. Jeg opplevde henne som avisende og jeg følte meg ikke trodd eller å bli tatt på alvor da jeg viste henne det jeg ønsket å ta opp på listen jeg hadde med nedskrevet for ikke å glemme noe. Kortversjon : Ikke fornøyd!

Imøtekommende,kunnskapsrik og god

Var så begeistret i min forrige lege, likte lite å måtte bytte. Så blir jeg tildelt Elisabeth og kan ikke rose henne nok. Hun møter deg med et smil, ser deg og skriver på sin pc samtidig. Raskt og effektivt. Hun henviser videre, forklarer, sammenligner og hjelper. Hun har så god innsikt og jeg føler at det er meg som står i fokus. Lege jeg håper å få fortsette hos.

En flott lege :-)

En behagelig og kunnskapsrik lege.
Hører på meg, og føler jeg blir tatt på alvor. Effektiv, men ivaretar min helse svært bra likevel.

Vennlig og varm lege

Hadde Elisabeth som min første lege så kan ikke sammenligne henne med andre, men hun var utrolig vennlig og tok seg god tid til meg. Hun oppførte seg ikke som en kald lege som forhaster seg med å få pasienten ut, så hun kan tjene penger på neste. Det var lett å snakke med henne, og hun har aldri gjort meg komfortabel.

Om hun ikke hadde byttet legekontor ville jeg absolutt fortsette å gå til henne. Men det er litt i lengste laget å dra ut til Askøy om det skulle være noe.

Alt i alt er hun en lege som gjorde akkurat det jeg trengte av pasient behandling og profesjonalitet, og som jeg gjerne skulle hatt videre.