Elisabeth Mathilde Stura

Fromreide Legesenter

2012

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Elisabeth Mathilde Stura

Imøtekommende,kunnskapsrik og god

Var så begeistret i min forrige lege, likte lite å måtte bytte. Så blir jeg tildelt Elisabeth og kan ikke rose henne nok. Hun møter deg med et smil, ser deg og skriver på sin pc samtidig. Raskt og effektivt. Hun henviser videre, forklarer, sammenligner og hjelper. Hun har så god innsikt og jeg føler at det er meg som står i fokus. Lege jeg håper å få fortsette hos.

Veldig misfornøyd.

Har gått til denne legen ca.et halvt år og har nå byttet lege.
Hun stilte flere alvorlige diagnoser som viste seg og være feile.
Hun fremførte dette på en arrogant måte uten empati.
Dette medførte helseangst som jeg sliter med fremdeles.
Denne legen bør lære seg og oppdatere seg grundig iistedenfor
og sykeliggjøre pasienter i forkant.

En flott lege :-)

En behagelig og kunnskapsrik lege.
Hører på meg, og føler jeg blir tatt på alvor. Effektiv, men ivaretar min helse svært bra likevel.

Vennlig og varm lege

Hadde Elisabeth som min første lege så kan ikke sammenligne henne med andre, men hun var utrolig vennlig og tok seg god tid til meg. Hun oppførte seg ikke som en kald lege som forhaster seg med å få pasienten ut, så hun kan tjene penger på neste. Det var lett å snakke med henne, og hun har aldri gjort meg komfortabel.

Om hun ikke hadde byttet legekontor ville jeg absolutt fortsette å gå til henne. Men det er litt i lengste laget å dra ut til Askøy om det skulle være noe.

Alt i alt er hun en lege som gjorde akkurat det jeg trengte av pasient behandling og profesjonalitet, og som jeg gjerne skulle hatt videre.

Flott lege som setter pasienter i fokus. Grundig lege

Denne legen viser stor faglig innsikt og som pasient føler jeg meg godt ivaretatt. Lett å få time. Er utrolig glad for at jeg har henne som fastlege.

SUPER!

En helt fantastisk flott lege! Hører på det jeg har å si, kommer med konkrete løsninger på eventuelle problemer. Har alltid stått på for å finne ut de mest umulige ting og hendviser alltid til de beste i bransjen. Møter alltid med et smil. Super hyggelig person som er lett å snakke med, har absolutt ingen problem med å snakke om hva som helst med henne. Har aldri hatt en lege som tar så godt vare på meg som henne. Anbefales på det sterkeste!

Ikke veldig fornøyd!

Har gått til denne legen i under et år. Veldig skuffet, og har nå fått byttet lege. Oppfatter hun som lite forståelses full, arrogant og generelt lite hyggelig. Også lite tilgjengelig, som gjør at oppfølgningstimene blir med en annen lege, som ender med rot, misforståelser og ekstra legebesøk man kunne vært forut.

Litt for kjapp i konklusjonen

Har stort sett vært fornøyd med Elisabeth, men etter de siste besøkene har jeg valgt å bytte fastlege. Har opplevd flere ganger at hun har lest i bøker for å finne diagnose, og i mitt siste tilfelle var denne diagnosen feil. Som person er hun veldig imøtekommende og åpen, men jeg skulle ønske hun sjekket grundigere og gjerne vurderte flere alternativ før hun konstanterte med en diagnose.

Endelig fant jeg en lege som tar meg på alvor. Elisabeth er en meget dyktig lege som virkelig kan faget sitt. Hun er blid og imøtekommende, lar deg som pasient bruke den tiden du trenger, hun lytter og undersøker deg grundig.

En lege jeg anbefale til alle

Ny i faget...

Lite erfaring, derfor ikke så mye kunnskap, spesielt for mer vanskeligstilte. Veldig etter-boken orientert og lite fleksibel, lite vilje til å lytte til min innsikt i egen kropp og psyke. Opplevd som noe arrogant og lite empatisk, føler meg behandlet som en idiot.