Elisabeth Mathilde Stura

Fromreide Legesenter

2012

Siste vurderinger av Elisabeth Mathilde Stura

Veldig misfornøyd.

Har gått til denne legen ca.et halvt år og har nå byttet lege.
Hun stilte flere alvorlige diagnoser som viste seg og være feile.
Hun fremførte dette på en arrogant måte uten empati.
Dette medførte helseangst som jeg sliter med fremdeles.
Denne legen bør lære seg og oppdatere seg grundig iistedenfor
og sykeliggjøre pasienter i forkant.

En flott lege :-)

En behagelig og kunnskapsrik lege.
Hører på meg, og føler jeg blir tatt på alvor. Effektiv, men ivaretar min helse svært bra likevel.

Vennlig og varm lege

Hadde Elisabeth som min første lege så kan ikke sammenligne henne med andre, men hun var utrolig vennlig og tok seg god tid til meg. Hun oppførte seg ikke som en kald lege som forhaster seg med å få pasienten ut, så hun kan tjene penger på neste. Det var lett å snakke med henne, og hun har aldri gjort meg komfortabel.

Om hun ikke hadde byttet legekontor ville jeg absolutt fortsette å gå til henne. Men det er litt i lengste laget å dra ut til Askøy om det skulle være noe.

Alt i alt er hun en lege som gjorde akkurat det jeg trengte av pasient behandling og profesjonalitet, og som jeg gjerne skulle hatt videre.

Flott lege som setter pasienter i fokus. Grundig lege

Denne legen viser stor faglig innsikt og som pasient føler jeg meg godt ivaretatt. Lett å få time. Er utrolig glad for at jeg har henne som fastlege.

SUPER!

En helt fantastisk flott lege! Hører på det jeg har å si, kommer med konkrete løsninger på eventuelle problemer. Har alltid stått på for å finne ut de mest umulige ting og hendviser alltid til de beste i bransjen. Møter alltid med et smil. Super hyggelig person som er lett å snakke med, har absolutt ingen problem med å snakke om hva som helst med henne. Har aldri hatt en lege som tar så godt vare på meg som henne. Anbefales på det sterkeste!