Fromreide Legesenter

Siste vurderinger av Fromreide Legesenter

Beste legen man kan få

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Veldig dyktig, flink til å lytte, ser hele pasienten - ikke bare diagnosen.

Føler at han har et genuint ønske om å hjelpe pasientene, og at han forstår verdien av å forklare uten å måtte bruke latin og legebegreper. Min erfaring er at jo mer usikker legen er, jo større er behovet for å strø rundt seg med ord og uttrykk som stort sett bare medisinskt utdannet personell har grunnlag for å forstå - det er ikke noe Runar har behov for, fordi han er faglig trygg og er opptatt av god kommunikasjon med pasientene fremfor å fremheve seg selv. Er jeg forkjølet så er jeg det, og behøver ikke lure på hva frigus egentlig betyr.

Rett og slett en fantastisk lege og person!!

En solid lege og et godt medmenneske

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Har alltid opplevd Mulelid som kunnskapsrik og en mann det er mulig å snakke og diskutere med uten å oppleve noe som helst av belærende ovenfra-og-ned enveiskommunikasjon. Han får ting gjort og henviser lett videre ved behov. Beste lege jeg har hatt kontakt med. Legekontoret der Mulelid har sitt virke, Fromreide legesenter, praktiserer en fantastisk løsning for de som ikke kommer gjennom på telefon grunnet telefonkø og annet. De ringer tilbake :-) Dette har jeg aldri opplevd andre steder.

Svært god lege!

Lege: Khoa Duong Skrevet

Har hatt Khoa som fastlege i mange år nå. Kan ikke annet enn skryte han opp i skyene. Lytter til meg som pasient, tar alt jeg sier alvorlig, og ikke minst så undersøker han heller en ting for mye enn for lite.

I tillegg er han en hyggelig og omgjengelig person! Anbefales på det sterkeste.

OM det skulle være et lite minus, så var det at han tilbydde akupunktur (alternativ medisin), noe jeg ikke hadde forventet hos fastlegen. Dog ble dette aldri nevnt igjen etter jeg takket pent nei.

Meget engasjert

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Jeg opplever at Mulelid er meget engasjert i sitt arbeid og han er opptatt av meg som pasient/person.

Imøtekommende,kunnskapsrik og god

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Var så begeistret i min forrige lege, likte lite å måtte bytte. Så blir jeg tildelt Elisabeth og kan ikke rose henne nok. Hun møter deg med et smil, ser deg og skriver på sin pc samtidig. Raskt og effektivt. Hun henviser videre, forklarer, sammenligner og hjelper. Hun har så god innsikt og jeg føler at det er meg som står i fokus. Lege jeg håper å få fortsette hos.