Fromreide Legesenter

Telefonnummer56 15 11 4056 15 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Fromreide Legesenter

En solid lege og et godt medmenneske

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Har alltid opplevd Mulelid som kunnskapsrik og en mann det er mulig å snakke og diskutere med uten å oppleve noe som helst av belærende ovenfra-og-ned enveiskommunikasjon. Han får ting gjort og henviser lett videre ved behov. Beste lege jeg har hatt kontakt med. Legekontoret der Mulelid har sitt virke, Fromreide legesenter, praktiserer en fantastisk løsning for de som ikke kommer gjennom på telefon grunnet telefonkø og annet. De ringer tilbake :-) Dette har jeg aldri opplevd andre steder.

Svært god lege!

Lege: Khoa Duong Skrevet

Har hatt Khoa som fastlege i mange år nå. Kan ikke annet enn skryte han opp i skyene. Lytter til meg som pasient, tar alt jeg sier alvorlig, og ikke minst så undersøker han heller en ting for mye enn for lite.

I tillegg er han en hyggelig og omgjengelig person! Anbefales på det sterkeste.

OM det skulle være et lite minus, så var det at han tilbydde akupunktur (alternativ medisin), noe jeg ikke hadde forventet hos fastlegen. Dog ble dette aldri nevnt igjen etter jeg takket pent nei.

Meget engasjert

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Jeg opplever at Mulelid er meget engasjert i sitt arbeid og han er opptatt av meg som pasient/person.

Imøtekommende,kunnskapsrik og god

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Var så begeistret i min forrige lege, likte lite å måtte bytte. Så blir jeg tildelt Elisabeth og kan ikke rose henne nok. Hun møter deg med et smil, ser deg og skriver på sin pc samtidig. Raskt og effektivt. Hun henviser videre, forklarer, sammenligner og hjelper. Hun har så god innsikt og jeg føler at det er meg som står i fokus. Lege jeg håper å få fortsette hos.

Passiv i beste fall

Lege: Khoa Duong Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege nå i snart ett år og jeg klarer ikke å forstå de lovprisninger andre gir her. Helt sikkert en snill mann, men det er total mangel på tilbakemelding og svar på spørsmål, ingen henvisninger eller forsøk på å bidra til at pasienten skal få det bedre.

Her må du selv foreslå hva du ønsker og hvis du stiller enkle spørsmål og ber om en vurdering eller på annet vis etterlyser dialog, må du belage det på å gå i fulllstendig uvisshet og uro over de minste ting.

Tar seg god tid når en først har fått time, men disse går det gjerne en måned mellom hver gang og lege kan plutselig finne på å avlyse en time fordi han skal reise på kurs. Bedagelig anlagt, tar seg god tid til å lytte, men de færreste går til legen for å snakke og opplevelsen minner litt om en hengemyr - tunggrodd og detaljer i henvisninger, sykemeldinger o.l som har store konsekvenser for pasienten, er ikke så viktig for denne legen.

Men sikkerog god lege dersom du bare trenger en resept. Ønsker å utstårle tillit, forstå og sette seg inn i situasjonen, men dette altså på bekostning av at noe faktisk skjer. Dersom lege ikke vet svarene, må du belage deg på at han insisterer på at han selv skal forstå hva enn han han lurer på, men hva han faktisk lurer på, holder han for seg selv. Tilbyr digitale tjenester på helsenorge, men velger å la være å bruke disse til å svare på enkle spørsmål.

Positivt er at legekontoret ligger i fine omgivelser, hyggelige damer i resepsjonen