Fromreide Legesenter

Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden

Siste vurderinger av behandlere ved Fromreide Legesenter

Trygg lege

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Føler meg veldig ivaretatt av Elisabeth. Har vært sykemeldt i en lengre periode nå grunnet panikkangst. Hun møter meg vennlig, støtter følelsene mine og hjelper meg. Tar meg virkelig på alvor og ønsker oppriktig det beste for meg .Perfekt lege for meg.

En lege en kan stole på

Lege: Haakon Vevatne Øverland Skrevet

Haakon er omsorgsfull, kunnskapsrik og god til å lytte. Har kommet med masse gode råd til meg. Lett å få time både på legesenter og telefonsamtale.

Toppers fastlege!

Lege: Haakon Vevatne Øverland Skrevet

Han er helt fantastisk fastlege. Lytter, tar seg tid, stiller relevante spørsmål og er oppriktig interessert i meg som pasient og faget sitt. Veldig behagelig å være hos han. Føler jeg har sittet å pratet med en kompis når jeg drar og går alltid derfra med et smil om munnen. Ikke bare er han beste fastlege jeg har hatt, men Haakon er en helt egen klasse! Håper han aldri bytter arbeidssted.

Forståelsesfull og engasjert

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

God lytter, viser forståelse for problemer, er engasjert i samtalen, og du blir tatt på alvor.
Rolig og balansert, og kommer med gode refleksjoner og tilbakemeldinger.

Trygg og dyktig lege

Lege: Haakon Vevatne Øverland Skrevet

Fantastisk flink lege som lytter og tar deg på alvor. Lett å snakke med, han virker dyktig i faget sitt. Veldig fornøyd.