Arnfinn Nærby

Tlf: 61 21 63 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arnfinn Nærby er en av 6 fastleger i Nord-Fron

Siste vurderinger av Arnfinn Nærby

Den beste fastlegen

Dette er en lege som tar jobben sin veldig alvorlig og som er flink med både barn og voksne. Han tar seg alltid tid til å høre på pasienten og gjør sitt beste for å hjelpe.

Beste legen

God lege som lytter, veldig fornøyd.. har hatt ham siden jeg var liten, og nå som voksen velger jeg også å forholde meg til ham!

Beste legen du kan få

Nærby er uten tvil den beste legen jeg og barna mine har hatt. Har alltid tid til ekstra spørsmål, og tar seg alltid tid til å gi ordentlige svar. Veldig tålmodig med mine to små på 3 og 6 år, og med meg når jeg kanskje er "hysterisk mor" i andres øyne. Både ved generelle sykdommer og under svangerskap har han vært en utrolig god og trygg lege.

Den beste legen eg har hatt

Virker som han alltid er tilgjengelig
Er han opptatt ringer han opp i igjen Lyter til det du har og si og ikkje hast med å få deg ut bruker den tiden du trenger

Kjempe lege

Har vert hos an fast i fllere år både jeg og barna mine, blir altid tatt på alvor, og blir videre sent til spesialister når det er nødvendig.
Stiller opp på møter, både på skoler, jobb og nav, føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, og mor.

Norges beste lege

Jobber for pasienten. Sender deg til spesialist når det er nødvendig. Lytter til pasienten.

Ryddig, hyggelig

Effektiv,lett å konsultere,til å stole på. Faglig sterk,har ikke fasiten på alt, men tar seg tid til å undersøke og konsultere andre i fagmiljøet. Lytter.

Foreldet kunnskap

Han har ikke greie på noe som er nytt etter at han var ferdig med doktorskolen. Ikke vil han vite noe nytt heller. Stoffskifteproblematikk vet han minimalt om, og vil ikke lære mer. Det er forsket ganske mye på dette feltet etter at han var ferdig utlært, det finner man ved enkle søk på nettet. så det er lett å få mer kunnskap enn legen! Men da ler han av deg.
Han har altfor mange pasienter, og derav følgende dårlig tid til hver enkelt. Har du en grei sak, som brekt arm, er han sikkert flink nok. Men litt mer sammensatte symptombilder er han lite interessert i. Han sender deg gjerne videre til undersøkelse, og får du greit svar om diagnose der, går det bra. Men er undersøkelsen uten positivt svar, får du vite at: Nei, det var det ikke. Men hva er det da? Det har han ikke tid og/eller interesse av å undersøke nærmere.
Aldri mer. Det er et par meget dyktige leger på Vinstra, men Nærby er ikke en av dem.

Veldig dyktig lege

Hva er bra?
-Det meste. Riktige diagnoser, kjapp og effektiv. Tar pasientene seriøst.
Hva kan bli bedre?
-Lite. Håndskriften?

Seriøs og flink

En dyktig lege, som jeg tor de fleste ønsker som fastlege.Dyktig og seriøs, alltid tilgjengelig.Service og pasientevennlighet er helt på topp.

Veldig fornøyd!

Jeg er veldig fornøyd med han som fastlege.Har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Ingenting å klage på!

Perfekt fastlege

Han tar pasienten på alvor. Veldig flink med barn. Nærby er grundig og nøyaktig. Bedre lege trenger du ikke

Dyktig lege

Har besøkt denne legen både med egen sjukdom og barns sjukdom.
Opplever han som kunnskapsrik, nøyaktig og grundig!

Likegyldig og overfladisk

En konsultasjon hos dr. Nærby er en trist opplevelse. Hans interesse for hva som feiler, er så og si fraværende. Selv innlysende symptomer blir neglisjert og får følger. Hans kjølige og negative holdning er påfallende.