Arnfinn Nærby

Nordre Byre 21 2640 Vinstra
Arnfinn Nærby er en av 6 fastleger i Nord-Fron

Siste vurderinger av Arnfinn Nærby

Den beste fastlegen

Dette er en lege som tar jobben sin veldig alvorlig og som er flink med både barn og voksne. Han tar seg alltid tid til å høre på pasienten og gjør sitt beste for å hjelpe.

Beste legen

God lege som lytter, veldig fornøyd.. har hatt ham siden jeg var liten, og nå som voksen velger jeg også å forholde meg til ham!

Beste legen du kan få

Nærby er uten tvil den beste legen jeg og barna mine har hatt. Har alltid tid til ekstra spørsmål, og tar seg alltid tid til å gi ordentlige svar. Veldig tålmodig med mine to små på 3 og 6 år, og med meg når jeg kanskje er "hysterisk mor" i andres øyne. Både ved generelle sykdommer og under svangerskap har han vært en utrolig god og trygg lege.

Den beste legen eg har hatt

Virker som han alltid er tilgjengelig
Er han opptatt ringer han opp i igjen Lyter til det du har og si og ikkje hast med å få deg ut bruker den tiden du trenger

Kjempe lege

Har vert hos an fast i fllere år både jeg og barna mine, blir altid tatt på alvor, og blir videre sent til spesialister når det er nødvendig.
Stiller opp på møter, både på skoler, jobb og nav, føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, og mor.