Vinstra legekontor

Nordre Byre 21 2640 Vinstra

Siste vurderinger av behandlere ved Vinstra legekontor

Positiv, levende og humoristisk samt dyktig fagmann!

Lege: Ole-Christian Kreyberg Normann Skrevet

Må nesten skrive litt etter å ha hatt en legetime på Vinstra med denne mannen. Meget inspirerende og god opplevelse! Min nye fastlege fra 1. mai. Satser på å holde meg frisk, men det er jo nesten så en må finne på noe for å treffe denne mannen på nytt - skal ikke gjøre det, men…. Han har noen ledige plasser som fastlege ser jeg. Løp…..

Fantastisk lege

Lege: Arnfinn Nærby Skrevet

Strekker seg langt for å hjelpe pasientene sine. Skjønner ME og kroniske smerter. Har fulle lister, men man får alltid time om det er noe som haster.

Dyktig og hyggelig!

Lege: Andriy Vorotnyak Skrevet

Andryi er en veldig god lege. Han er dyktig, dyktigere enn alle de fastlegene jeg har hatt før, og det er jo noen stykker. Og han er vennlig og hyggelig! Jeg har noen kompliserte diagnoser, men han takler det helt fint. For han kan så mye. Jeg føler meg helt trygg med ham som fastlege, og så heldig som fikk ham!

Rolig og grundig

Lege: Anne Elisabeth Solheim Skrevet

Har vært fastlegen min siden 2005. Jeg har alltid forlatt hennes legetimer med en følelse av ro, og å ha blitt tatt på alvor. Hun tar seg god tid til å forklare, uten at timene blir mindre effektive. Ikke en lege som gir ut resepter uten grunn, men som gir deg akkurat du faktisk trenger.

Trygg og flink

Lege: Andriy Vorotnyak Skrevet

Fornøyd med min fastlege Vorotnyak,han er flink og nøyaktig. Føler meg trygg,han er bare enestående.