Vinstra legekontor

Nordre Byre 21 2640 Vinstra

Siste vurderinger av behandlere ved Vinstra legekontor

Fullstendig uenig forrige anmeldelse. Føler at jeg blir ivaretatt på en meget god måte.

Lege: Asma Saddique Skrevet

Opplever Asma som engasjert og interessert i meg som person og hva hun kan hjelpe med.
Var veldig skeptisk til å bli tildelt en kvinnelig fastlege. Har stort sett hatt mannlige fastleger hele mitt liv. Kunne ikke tatt mer feil. Er kjempefornøyd.

uerfaren og uinteressert

Lege: Asma Saddique Skrevet

Jeg møtte henne for første gang som min fastlege. Hun brukte hele tiden jeg var der på å lese min journal. Hun så ikke på min hovne hender. Tok noen blodprøver og ble sendt hjem.Jeg måtte selv ringe henne for å få svar på mine prøver 1 uke senere. Jeg opplevde henne som veldig lite engasjert i sin legegjerning. Jeg står på venteliste til en annen lege.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Turid Svindland Skrevet

Blid, imøtekommende og dyktig lege som tar deg seriøst. Fikk virkelig inntrykk av å bli møtt med respekt og forståelse.

Perfekt fastlege

Lege: Arnfinn Nærby Skrevet

Grundig og kunnskapsrik. Der han mangler kunnskap henter han inn spesialister og konsulterer med fagmiljøer. Beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg opplever Arnfinn som forståelsesfull og oppriktig opptatt av sine pasienters ve og vel.

Har hatt han som fastlege for meg selv og min sønn i 15 år.

veldig kunnskapsrik

Lege: Arnfinn Nærby Skrevet

prøver og fremstå som interessert men klarer det ikke, bare veldig nøye på og få betaling, hadde en sammensatt problemstilling, klarte ikke og gjøre en god jobb selv om symptomene var relativt klare