Tajinder Singh

Tlf: 31 41 00 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tajinder Singh er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tajinder Singh

Faglig sterk

Positiv og engasjert. Rask til å finne løsninger på sammensatte problemer.
Lyttende og forståelsesfull.
Viser respekt for pasienten og informerer godt om hva han finner.
Følger opp, og konfererer med andre kolleger der dette er nødvendig.
Kan sterk anbefales.

Effektiv hjelp

Dr Singh er en flink og hyggelig lege.Han er også effektiv og får ting gjort. Jeg fikk svært rask henvisning til bildeundersøkelse.opplever at han lytter og tar seg god tid hver gang.

Veldig bra

Tajinder Singh er en veldig dyktig og hyggelig lege.jeg føler at han lytter og tar seg tid til hver pasient.Det er kort ventetid for å få time (jeg fikk time på dagen,og en annen gang i løpet av 3 dager).hyggelig lege,trivelige lokaler og kort ventetid.
Han snakker forøvrig flytende norsk (med tanke på navnet).

Dyktig lege

Jeg har vært hos Dr.Singh noen ganger nå på Fredholt etter at jeg byttet min fastlege.
Kan ikke si annet enn at jeg ble tatt veldig godt imot og han tok meg seriøst.
Det merkes godt at han er en dyktig lege og er veldig flink til å kommunisere med sine pasienter og viste forståelse for mine bekymringer. Jeg fikk også veldig raskt time.
Jeg kommer til å anbefale han til alle mine venner og ta med meg min familie dit.

Jeg er svært fornøyd !

En god lege

En god og hyggelig lege som tar seg tid til deg. Faglig flink og en god lytter. Jeg har vært hos han flere ganger og er fornøyd med han. Jeg vil spesielt takke han for den gode behandlingen og utredningen min mor fikk.

Ikke fornøyd

Har vært hos denne legen noen ganger, og mener han ikke tar meg og min sykdom seriøst. Burde kommunisere bedre med pasienten og sette seg inn i sykdomsbildet.
Var hyggelig ved første gangs besøk, men forsto ikke alvorligheten i sykdommen og ble tvunget til å bytte fastlege for å få seriøs oppfølging. Kan absolutt ikke anbefales

Direkte dårlig oppførsel. Lite empati . Lytter, men uten svar.

Førsteinntrykket var strålende ved start på legekontoret, noe som dalte ekstremt ved neste besøk.
Ble møtt med et mutt hei. Borte var all form for vanlig høflighet.(En lege liggende på stolen gir overhode ingen tillit.) Direkte mobbing med uttalelser som: "Alle andre som har det som deg ville".....
Overhode ikke interessert i å høre sykehistorien min og har heller ikke satt seg inn i den! Tar da ved det ikke hensyn til hvordan min kropp fungerer etter operasjoner og tidligere behandling.
Har virkelig prøvd å gi han en tjangs ved å ta kontakt igjen, men nei... Samme følelsen av å selv ha skyld i alt som feiler meg....
Medisinering blir gjort ut ifra mine egne kunnskaper...
Trist å måtte finne lege utenfor dalen, da jeg trenger kort vei til lege.
Legekontoret fungerer ellers suverent.

Suveren lege

Dr. Tajinder Singh tok meg imot med et åpent sinn. Han fremviste en stor forståelse for mine bekymringer, og viste seg å være en svært kompenetent ung lege. Jeg kommer til å ta med min familie til Dr. Singh, samt å anbefale han til venner og bekjente.

STRÅLENDE FORNØYD!!!!

Dyktig

imøtekommende, dyktig og hyggelig lege. Ser pasienten og lytter, tar seg tid når det trengs. Kort ventetid og god oppfølging. Snakker forøvrig flytende norsk. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Faglig sterk,dyktig,tar pasienten på alvor.snakker flytende norsk.anbefales på det sterkeste

avmålt og mutt

Er en veldig mutt lege, og virker nesten litt sur når du kommer. Virker heller ikke som han har hatt litt innviklete saker, for måtte selv fortelle hva jeg trengte. Styr unna!