Tajinder Singh

Autorisasjon (2010)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Tajinder Singh er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tajinder Singh

Fantastisk lege

Tajinder er en fantastisk flott lege, som tar deg på alvor og henviser videre om det trengs. Jobber døgnet rundt han. Får melding på lørdag kveld 😊

Dyktig

Mine foreldres lege.Jeg har vært med flere ganger.Mutt, avvisende holdning, nektet å gi meg noen info eller svar.og tvers igjennom nei! Følte meg som en ubetydelig datter.Men så kom gjennombruddet. Jeg leser mye ang far sine medisiner. Dr.Sing hadde skrevet ut noen smertestillende som jeg kommenterte på.De skulle han ikke bruke pga en av 27 medisiner han går på.Det kunne forverre sykdommen.Da skjønte han at jeg var med for pappa sitt eget beste. Han gikk fra å overse og føle meg ubetydelig, til og inkludere meg og passe på at også jeg får informasjon. Jeg vil legge til at det jeg rettet på ang medisiner ikke står i læreboka. Så han lærte noe nytt der og roset meg.Jeg er hvertfall fornøyd. Uten Singh og hans kunnskap så hadde pappa vært død nå.Synd han har så lange lister for jeg hadde trengt han grunnet mine sykdommer og mentale helse. Jeg må kjøre i 70 min for å komme til min fastlege og det er ikke trygt når jeg har dårligere perioder. Go Singh. Jeg anbefaler han.
Han er veldig rett på sak og kan føles skarp men det er måten hans og sette det på spissen. En streng kar og det har vi alle godt av. Ikke alle tåler det selvsagt men han mener ikke noe vondt med det:-) per dags dato har han vikar men han kommer tilbake om ikke alt for lenge

Trygg og kunnskapsrik

Svært dyktig og kunnskapsrik lege. Han har gitt meg mange gode råd og hjelp. Er også svært empatisk.

Manglende tillit

Den første kontakten startet bra, og jeg opplevde han som hyggelig. Jeg fikk etterhvert følelsen av å bli overkjørt og opplevde han som arrogant, da han uttalte: " Nå må du høre her" i et bestemt toneleie. I tillegg: " Du må bare finne deg i å ha det slik". Jeg fikk ikke den oppfølgingen og behandlingen jeg forventet. En slik lege kan jeg absolutt ikke anbefale videre. Takk og farvel!

Lite imøtekommende, negativ opplevelse

Ved de første legetimene hos Singh tenkte jeg at han kunne bli en god fastlege, men ble raskt oppmerksom på at dette ikke stemmer. Etterhvert virket han irritert over at jeg kom «ofte» pga mitt sykdomsbilde.Lite imøtekommende, blir mottatt uten et smil, virker irritert, kommer med negative kommentarer på min situasjon. Jeg blir ikke tatt seriøst og blir møtt med latter og hån når jeg forteller om mine plager. Svært ubehagelig. Anbefales ikke! Venter nå på plass hos annen fastlege.