Tore Eide Skjærseth

Autorisasjon (1990)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Tore Eide Skjærseth er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Tore Eide Skjærseth

Lite empatisk og tillittsvekkende.

På mitt aller laveste her på denne jord, kan man si at fastlegen min Tore E. Skjærseth valgte og skyve meg bort, istedenfor å strekke meg en hjelpende hånd. Som et av utfallene av denne episoden, er skepsisen jeg har utviklet mot leger. Heldigvis er ikke alle like :) Alt i alt føler jeg meg dårlig mottatt og ikke respektert av Tore E. Skjærseth.

Topp lege med fantastisk oppfølging!

En meget behagelig lege med stor forståelse om en av og til kan være " litt " bekymret! Og helt fantastisk til å følge opp ved å sende henvisning til spesialist om det kreves - ikke nødvendig som pasient å mase om det!! Etter min definisjon en god lege - siden han innser at han ikke kan alt!

En menneskelig lege

Skeptisk da Natvig sluttet, men Skjærseth fyller plassen godt. Empatisk og "nedpå". Oppfatter han som ærlig og grundig. Følger opp. Stiller rett-frem-spørsmål, uten at det oppleves ubehagelig.

En Lege jeg anbefaler på det sterkeste

Jeg har hat T.E.S. som fastlege i ca 22 år og kan aldri få fullrost han nok. Da han hadde praksisen sin i min kommune kunne han godt stikke innom etter jobb for å se og høre hvordan det stod til. Da han flyttet på seg fulgte jeg etter og reiser i dag ca 8 mil tur retur hver tredje mnd for å kommemeg til legen min.
Det er en lege som har tid til å lytte og som forklarer så det lar seg skjønne hva han prater om. Lurer du på å bytte lege så anbefaler jeg T.E.S.

Akkurat slik jeg ønsker min fastlege :)

Tilstede i møtet, konstruktiv og løsningsorientert.
Henviser til spesialist om nødvendig.
Vanskelig å få bestilt time, ventetid på telefonen de få gangene jeg ønsker en time.
Onlinebestilling - en mulighet?