Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Toppen Legesenter

Kjempeflink😀

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Er så fornøyd med Martin! Takknemlig for at jeg får ha han som fastlege👍 På grunn av en kompleks helsehistorie er jeg nødt til å møte fastlege ofte. Det er ikke problematisk for Martin. Han er der for meg! Jeg er også veldig fornøyd med Toppen legesenter. Velorganisert!

Kunnskapsrik og stødig

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Meget dyktig, man blir sett, hørt og trodd. Meget empatisk, og man er godt ivaretatt. Alle mennesker fortjener en fastlege som Toftemo, jeg har stor respekt for henne, hun er et stort og godt forbilde. Jeg bytter henne aldri ut. Helsesekretærene på kontoret er gode som gull.

Anbefales ikke

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Behandler anbefales ikke på grunn av manglende evne til å lytte og vise innlevelse og empati for pasitenten.

Fantastisk fastlege

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Martin er slik i praksis som ein fastlege skal være. Han ser pasienten og heilheita. Han lyttar, og dette gir ein følelsen av både å bli sett og høyrdt, som er uhyre viktig. Martin er dessutan kunnskapsrik og omsorgsfull. Alt dette gjær att ein føler seg veldig trygg og godt ivaretatt.

Kjempegod fastlege

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Har bare positive ting å si om Martin. Han tar seg god tid, er kunnskapsrik og rolig. Jeg føler meg sett og tatt på alvor hver gang jeg er der. Han er god til å følge opp behandling og henvisninger, og fremstår som veldig omsorgsfull.