Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Toppen Legesenter

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Jeg har nå flyttet fra Lillehammer, men ønsker å gi Ingun mitt beste skussmål. Hun har vært legen min gjennom mange år, og har alltid stilt opp. Jeg har følt meg trygg på at hun fant den beste løsningen, hun lytter, hun er profesjonell og kunnskapsrik, og hun har handlekraft. Jeg kommer til å savne henne.

Utrolig flink og kunskapsrik!

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Martin er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Opplever han som veldig nøye i sitt arbeid, og flink til å fortelle og forklare rund medisinbruk og sykdommer. Har bare positive erfaringer med han.

Grei nok

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En lege som er grei nok når det dreier seg om de vanlige plagene hver enkelt av oss får en gang i blant (influensa, vondt i en "tå" osv). Når det kommer til mere komplekse saker, så virket han rådvill. Synd, for som person var han grei, men som lege bør han oppdatere seg både på behandlingsteder i nærområdet, hva spesialister kan tilby av hjelp mv. Trenger ikke å finne opp kruttet selv alltid selv om man er allmennlege - det er lov søke råd hos en spesialist. Det er tross alt pasienten som skal behandles, og ikke stoltheten som skal vernes...

Dyktig - følger deg opp

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Han lytter, han undersøker og han henviser videre hvis det er nødvendig. Nå sist ringte han meg opp dagen etter konsultasjon for å høre hvordan det gikk med meg. Føler seg ivaretatt.
Blir godt ivaretatt både av han og damene på laboratoriet.

Trygg, kunnskapsrik, fornuftig.

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Uten tvil en av de beste legene jeg noen gang har hatt! Viser stor pris på meg og hvordan jeg har det. Tar tak i ting om han ser noe unormalt!