Toppen Legesenter

Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Toppen Legesenter

Lite empatisk og tillittsvekkende.

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

På mitt aller laveste her på denne jord, kan man si at fastlegen min Tore E. Skjærseth valgte og skyve meg bort, istedenfor å strekke meg en hjelpende hånd. Som et av utfallene av denne episoden, er skepsisen jeg har utviklet mot leger. Heldigvis er ikke alle like :) Alt i alt føler jeg meg dårlig mottatt og ikke respektert av Tore E. Skjærseth.

Dyktig og flink!

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Jeg var for første gang hos Pål Hjorthol, og opplevde konsultasjonen som meget bra. Han tok meg på alvor, og undersøkte grundig, samt ga meg gode råd. Jeg følte viktigst av alt at jeg var hos en trygg og flink lege som gjorde sitt beste for å hjelpe meg. Det føles godt å vite at vi har så flinke leger!

Alltid godt ivaretatt

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Monika Knutsen er faglig sterk, tillitsvekkende og i tillegg et veldig godt medmenneske. Ofte noe forsinket, men sånn blir det kanskje fort når legen faktisk tar seg tid til pasientene sine. Anbefaler henne som fastlege.

Nøye og hyggelig

Lege: Monica Knutsen Skrevet

den beste fastlegen jeg har i hvert fall.
Hun ringte meg opp på en lørdag en gang fordi hun måtte avlyse en time dagen før, så hun ville se om hun kunne hjelpe meg via tlf.
Enneste som er negativt er at hun ALLTID er forsinka hvis ikke du har time kl.0830 da. Da er det ikke så ille med forsinkelse. Har opplevd å vente i 45 minutter før..

Flink lege men dårlig oppfølging

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Føler ting går for fort i svingene på time. For tredje gang er ikke "min sak" oppfølt... dårlig! Håper ikke så mange andre opplever det samme.