Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Toppen Legesenter

Grei nok

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En lege som er grei nok når det dreier seg om de vanlige plagene hver enkelt av oss får en gang i blant (influensa, vondt i en "tå" osv). Når det kommer til mere komplekse saker, så virket han rådvill. Synd, for som person var han grei, men som lege bør han oppdatere seg både på behandlingsteder i nærområdet, hva spesialister kan tilby av hjelp mv. Trenger ikke å finne opp kruttet selv alltid selv om man er allmennlege - det er lov søke råd hos en spesialist. Det er tross alt pasienten som skal behandles, og ikke stoltheten som skal vernes...

Dyktig - følger deg opp

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Han lytter, han undersøker og han henviser videre hvis det er nødvendig. Nå sist ringte han meg opp dagen etter konsultasjon for å høre hvordan det gikk med meg. Føler seg ivaretatt.
Blir godt ivaretatt både av han og damene på laboratoriet.

Trygg, kunnskapsrik, fornuftig.

Lege: Martin Lynggaard Germann Skrevet

Uten tvil en av de beste legene jeg noen gang har hatt! Viser stor pris på meg og hvordan jeg har det. Tar tak i ting om han ser noe unormalt!

En lege jeg har full tillit til som gjør en eksepsjonell jobb

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En behagelig lege som gjør jobben sin og gjerne det lille ekstra. Meg har han med i behandlingsforløpet slik at jeg føler jeg har med bestemmelse i egen helse.
En ting jeg setter stor pris på er at han er en lege som ikke sier ja og ha, men kan ta en samtale om det som er greia.
Jeg var nøye med valg av lege hadde før jeg kom til TES byttet fastlege flere ganger og alle ble de veid og funnet for lett. Nå skal jeg ikke bytte mer før jeg ikke har noe valg og den dagen blir nok ny lege veid og funnet for lett

Lyttende og empatisk

Lege: Stine Beathe Roland Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, og viser forståelse. Jeg venter gjerne litt ekstra på venterommet når jeg vet at hun tar seg god tid når man først kommer inn på legekontoret. Hun tar virkelig vare på pasientene sine. Anbefales!