Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Toppen Legesenter

En lege jeg har full tillit til som gjør en eksepsjonell jobb

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En behagelig lege som gjør jobben sin og gjerne det lille ekstra. Meg har han med i behandlingsforløpet slik at jeg føler jeg har med bestemmelse i egen helse.
En ting jeg setter stor pris på er at han er en lege som ikke sier ja og ha, men kan ta en samtale om det som er greia.
Jeg var nøye med valg av lege hadde før jeg kom til TES byttet fastlege flere ganger og alle ble de veid og funnet for lett. Nå skal jeg ikke bytte mer før jeg ikke har noe valg og den dagen blir nok ny lege veid og funnet for lett

Lyttende og empatisk

Lege: Stine Beathe Roland Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, og viser forståelse. Jeg venter gjerne litt ekstra på venterommet når jeg vet at hun tar seg god tid når man først kommer inn på legekontoret. Hun tar virkelig vare på pasientene sine. Anbefales!

Samvittighetsfull

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Hun er svært dyktig, følger opp pasienten veldig godt og ikke minst dønn ærlig. Monika er sannsynligvis en av de aller beste i sitt arbeide.

Verdens beste lege

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

Verdens beste lege slik jeg opplever det. Føler meg veldig trygg på å bli ivaretatt og hørt når det gjelder min helse, og helsen er det viktigste man har slik jeg ser det. Setter utrolig stor pris på å ha en slik lege, det betyr mye og er veldig betryggende.

Behagelig, dyktig og grundig lege

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

Tar seg alltid god tid og man føler seg alltid sett og hørt! Flink til å forklare og stiller direkte spørsmål. Dette er positivt. Henviser alltid videre hvis dette er nødvendig. En meget behagelig, rolig, lyttende og dyktig lege som kan anbefales på det sterkeste!