Toppen Legesenter

Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Toppen Legesenter

Alltid godt ivaretatt

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Monika Knutsen er faglig sterk, tillitsvekkende og i tillegg et veldig godt medmenneske. Ofte noe forsinket, men sånn blir det kanskje fort når legen faktisk tar seg tid til pasientene sine. Anbefaler henne som fastlege.

Nøye og hyggelig

Lege: Monica Knutsen Skrevet

den beste fastlegen jeg har i hvert fall.
Hun ringte meg opp på en lørdag en gang fordi hun måtte avlyse en time dagen før, så hun ville se om hun kunne hjelpe meg via tlf.
Enneste som er negativt er at hun ALLTID er forsinka hvis ikke du har time kl.0830 da. Da er det ikke så ille med forsinkelse. Har opplevd å vente i 45 minutter før..

Flink lege men dårlig oppfølging

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Føler ting går for fort i svingene på time. For tredje gang er ikke "min sak" oppfølt... dårlig! Håper ikke så mange andre opplever det samme.

Sympatisk, lyttende og engasjert

Lege: Stine Beathe Roland Skrevet

Flott fastlege.
Engasjert, interessert, lyttende, empatisk, tar tak.
Skaper trygghet og ser meg som pasient

Dyktig lege

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Har hatt Pål som lege siden han startet praksis på Lillehammer. Jeg har hatt en del problemer med helsa de siste årene, og har alltid fått god hjelp. Flink til å henvise videre hvis det er tvil om diagnose. En honnør også til de andre ansatte på Toppen Legesenter.