Kari Handeland

Autorisasjon (1997)

Kari Handeland er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Kari Handeland

Riktig som mange sier

Komplekse eller alvorlige problemer er ikke noe hun følger opp. Du bør være oppegående hvis du går her. Dette kunne gått ille hvis ikke jeg hadde folk rundt meg som er helsepersonell. Da jeg omsider etter svært lang tid kom til en spesialist, fikk jeg rett hjelp og slapp å bli alvorlig syk. Helsesekretæren på kontoret er direkte fryktelig mot folk. Aldri opplevd liknende.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Kari som fastlege for meg og mine to småbarn i 4 år og er veldig fornøyd. Hun tar problemene på alvor og man føler at man blir sett og hørt.

Flink

Har hatt Kari som lege i 10 år. Har ikke følt noe grunn til å endre på dette! Hun tar problemer alvorlig og hører på hva jeg har å si. Har ikke grunnlag for å uttale meg om hvordan hun opptrer ved alvorlig sykdom da jeg heldigvis har holdt meg frisk nok, men jeg tror hun hadde taklet den situasjonen fint også. Veldig fornøyd!

hyggelig, men lite interessert.

tar tak i enkle ting , men ikke mer komplekse symtomer. Svarer unnvikende på spørsmål og ikke alltid like kunnskapsrik. må ta opp ting flere ganger før en får respons på diffuse plager.

Overfladisk og glad i enkle problemstillinger

I utgangspunktet en hyggelig lege, men lite mottakelig for tilbakemeldinger og dårlig på å håndtere komplekse problemstillinger. Sannsynligvis best på småbarnsfamilier med friske barn og voksne.