Britanniatorget Legesenter

Telefonnummer64 90 76 4064 90 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Britanniatorget Legesenter

Faglig sterk og veldig bra oppfølging

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Veldig fornøyd. Har brukt han i mange år. Han setter riktig diagnose og henviser til spesialist ransaket når det er nødvendig.

Fantastisk behagelig og hjelpsom lege

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

En av de viktigste kunnskapene en lege kan ha, er å være forståelsesfull og medmenneskelig. Det er dessverre mange som ikke er det, men Solveig er et helt fantastisk eksempel på en perfekt lege. Hun lytter, kommer med forslag og gjør det som er best for deg. Hun sørger også for at du er enig i avgjørelsen og tar seg god tid. Ikke rart hun har venteliste!:)

Kunnskapsrik

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Lege Petra Brunning er sur dama med dårlig holdning til sine egne kunder. Med flott medisinsk bakgrunn fra Tyskland.

Kunnskapsrik, empatisk, engasjert

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Solveig er kunnskapsrik og ein handlekraftig fastlege. Ho er flink til å lytta til pasientar og strekker seg langt i ein travel kvardag. Gjev god informasjon og kan reflektera over ulike alternativ sammen med pasienten. Me har mange gode fastlegar i landet vårt, og Solveig er ein av desse kvadagsheltane!

Riktig som mange sier

Lege: Kari Handeland Skrevet

Komplekse eller alvorlige problemer er ikke noe hun følger opp. Du bør være oppegående hvis du går her. Dette kunne gått ille hvis ikke jeg hadde folk rundt meg som er helsepersonell. Da jeg omsider etter svært lang tid kom til en spesialist, fikk jeg rett hjelp og slapp å bli alvorlig syk. Helsesekretæren på kontoret er direkte fryktelig mot folk. Aldri opplevd liknende.