Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Britanniatorget Legesenter

Lytter ikke

Lege: Kari Handeland Skrevet

Hyggelig og blid dame. Men føler ikke hun lytter eller tar meg seriøst når jeg kommer med plagene mine. Googler mye og viser ikke særlig kunnskap. Jeg sliter med søvn og insomni, og da jeg gikk til hun ga meg et par nettsider å lese på og sa at hun rett og slett ikke visste. Kjapp med resepter og tilgjengelighet.

Trygghet og tillit fra start

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Har vært hos Michael siden jeg møtte han på legevakten når jeg var ung, og fikk strålende behandling både der, og hver eneste gang jeg har vært hos han siden jeg endret til han som fastlege.
Han engasjerer seg, følger opp og lytter virkelig. Mine sterkeste anbefalinger!

Trygg og god lege

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Julie har vært fastlege for familien en stund nå. Fantastisk god lege som er empatisk, lytter og tar seg god tid så du føler deg godt ivaretatt, om det gjelder de små som store.

Normal ventetid på legetime for oss voksne, rask når det gjelder barna.
Enkelt å bestille time på nett

Følger opp i etterkant

Veldig glad vi byttet til Julie

Fantastisk Lege

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Julie har vært fast legen min i ett år snart, endelig har jeg kommet til en lege som bryr seg og vil finne ut av problemene mine. Hun er rolig, behaglig, og føler at hun lytter på det jeg sier. Rett å slett den beste i Frogn🤩

Fantastisk lege

Lege: Kari Handeland Skrevet

Dr Handeland er en fantastisk fastlege med mye erfaring. Hun er grundig selv i en travel fastlegehverdag. Dette er en empatisk og stødig fastlege. Anbefales på det varmeste! Helsesekretærene er også alltid hyggelige og raske til å svare på henvendelser.