Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Britanniatorget Legesenter

Anbefales IKKE

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Resepsjonistene er veldig hyggelige men gjør ikke opp for hvor udugelig servicen til Petra er. Hun er konstant syk/borte fra jobb og tar seg ikke tid til å skaffe seg en vikar engang. Dette fører til ekstremt lange køer for å få time. Har selv ikke sett Petra på 4 år fordi jeg ender opp med å oppsøke dyre private legekontor fordi Petra ikke er tilstede. Gjør deg selv en tjeneste og finn en annen fastlege.

Fantastisk flink og omsorgsfull lege!

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Har vært utrolig heldig som har hatt han som fastlege de siste 10 årene, og ville aldri byttet han bort om det ikke hadde vært for lang reisevei pga flytting. Jeg har opplevd han som en genuin, omsorgsfull og kunnskapsrik lege, og syns det er trist å måtte bytte.

Seriøs og flink

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Tar deg seriøst, kunnskapsrik og man venter sjelden lenge på å få time eller før man kommer inn fra venterommet. En trygg fastlege.

Lytter og gjør selvstendig faglig vurdering

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Legen er absolutt og anbefale. Det er trygt å komme til legen med sine barn og med egen sykdom. Han gjør gode vurderinger basert på faglig trygghet.

Lite empatisk og engasjert

Lege: Kari Handeland Skrevet

Dessverre så må jeg bare advare!!! Jeg må si at i en sårbar situasjon, slik det ofte er når man går til legen, så er ikke KH den du burde møte fra helsevesenet. Hun er lite engasjert, får ikke med seg din historie, forstår gjerne ikke problemstillingen og hjelpes - om du har med barn - er det enda verre!! Og hun kan sjelden mer enn du allerede har googlet deg frem til. Helt utrolig! Beklager å si det, men styr unna!