Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Britanniatorget Legesenter

raskt og effektivt

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

en veldig god lege. hun hjalp meg raskt og effektivt. omsorgsfull og oppmerksom. han sjekker alltid all tvil. det er bedre å utforske for mye tid enn for lite en gang. god kommunikasjon - selv om min norsk ikke er flytende, kan han forklare godt hva som er galt med meg. Jeg er veldig fornøyd med hennes omsorg for meg, barnet mitt og mannen min.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Hører på pasienten og er empatisk.Føler at du blir tatt på alvor og får gode råd. Alltid tatt emot på en hyggelig måte. Veldig lett å snakke med.

Både positive og negative sider

Lege: Kari Handeland Skrevet

Kari aviser aldri et problem og vil alltid høre på deg å undersøke problemet. Min utfordring er at hun ikke husker/har lest seg opp godt nok fra gang til gang, og spør ofte om de samme spørsmålene mange ganger. Det kan oppleves som at det er mye hun ikke kan utenatt og søker ofte opp informasjon. Dette er på en måte betryggende, men også litt frustrerende noen ganger og møte en som leser fra en bok eller en nettside isteden for å gi sin personlige erfaring. Får litt følelsen av at dette kunne jeg googlet selv.

Ved å velge denne legen får du en lege som aldri vil si dette er ikke noe å bry seg om før hun har undersøkt. Hun lener seg på faglig kunnskap og profesjonalitet, heller enn følelser og innlevelse.

Dedikert med tilpasset kommunikative evner

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Snakker godt med alle generasjoner. Min 92 år gamle mor vil gjerne ha legetime oftere enn nødvendig - om så bare for å hilse på :-)

En trygg og hyggelig lege med typisk tysk fagkunnskap

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Petra forstår problemer svært raskt, og hun har god kunnskap til å finne effektive løsninger. Hun tar seg god tid til pasienten, hvis det trengs, og hun setter seg godt inn i pasientens problem/er.

Den som ikke blir fornøyd med dr. Petra Brüning er en kverulant som aldri vil finne en passende lege.

En typisk tysker; ikke noe dilldall, men effektivitet og fagkunnskap helt ut til fingerspissene. Proff, mao.

Samtidig har hun litt humor og vet å omgås alle sine pappenheimere på hennes folkelige og menneskelige måte. Slik som en god lege skal være.

Mitt problem med Britanniatorget og Petra består kun i min lange reisevei; jeg bruker ~2,5 timer hver vei med buss og båt, men den hjelpen og servicen som jeg får der veier opp for den lange reisetiden.

Jeg tar heller den lange reiseveien på meg for å få all den profesjonelle hjelpen hos dr. Petra Brüning.

Petra er en stor støttespiller i mitt etter hvert tilårskomne liv. Jeg anser reisetiden som en god investering i egen helse.