Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Britanniatorget Legesenter

Trygg, kunnskapsrik, seriøs

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

En bedre lege kan man ikke få. Hun har alltid forberedt seg godt til timen, har et behagelig vesen. Dette gjør at du føler at hun har tid for deg. Blir godt ivaretatt av legen.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Solveig er alltid presis! Hun bruker allikevel lang tid på deg - du føler aldri at hun rusher gjennom for å være tidsnok til neste pasient. Jeg tror hun setter av god tid til hver pasient. Hun er grundig, ser etter sammenhenger og er forståelsesfull. Kjenner meg godt igjen i de andre beskrivelsene her. Jeg synes i tillegg at man raskt får time, i hvert fall sammenliknet med legekontoret jeg brukte i Oslo. Den beste legen!!!

Meget dyktig og omsorgsfull

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Hele familien er så heldige å ha Michael som fastlege.
Han er god til å lytte, tar affære og viderehenviser ved behov.
Tar pasientene på alvor og følger opp.
Faglig dyktig og interessert i om du har det bra.
Tusen takk.

Faglig sterk og veldig bra oppfølging

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Veldig fornøyd. Har brukt han i mange år. Han setter riktig diagnose og henviser til spesialist ransaket når det er nødvendig.

Fantastisk behagelig og hjelpsom lege

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

En av de viktigste kunnskapene en lege kan ha, er å være forståelsesfull og medmenneskelig. Det er dessverre mange som ikke er det, men Solveig er et helt fantastisk eksempel på en perfekt lege. Hun lytter, kommer med forslag og gjør det som er best for deg. Hun sørger også for at du er enig i avgjørelsen og tar seg god tid. Ikke rart hun har venteliste!:)