Britanniatorget Legesenter

Tlf: 64 90 76 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Britanniatorget Legesenter

Riktig som mange sier

Lege: Kari Handeland Skrevet

Komplekse eller alvorlige problemer er ikke noe hun følger opp. Du bør være oppegående hvis du går her. Dette kunne gått ille hvis ikke jeg hadde folk rundt meg som er helsepersonell. Da jeg omsider etter svært lang tid kom til en spesialist, fikk jeg rett hjelp og slapp å bli alvorlig syk. Helsesekretæren på kontoret er direkte fryktelig mot folk. Aldri opplevd liknende.

En fantastisk fast lege .

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Hun tenker på pasienten og kjemper mot systemet om hun må ! Hun er grundig og meget hyggelig... Og hun er flink til å forklare.. så pasienten forstår.

Takk og pris for at denne mannen valgte legeyrket

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Er så heldig å ha en fastlege som virkelig ER en fastlege. Kunnskapsrik og med en framtoning som alltid gjør at du føler deg godt tatt imot og hørt.

kunne ikke vært mer fornøyd, stå på!

Bedre lege får du ikke... garantert!!

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Jeg har hatt Michael S. Zwaig som fastlege siden han startet opp for drøye 10 år siden, og har vært en relativt hyppig pasient om jeg kan si det sånn. Med et snitt besøk på 5-10 konsultasjoner pr. år.

Han er en fantastisk lege på alle måter. Han er alltid blid, imøtekommende og ydmyk, og er han er i det minste tvil henviser han deg videre til spesialist.

Dette er en lege du kan prate om absolutt alt til, han er lyttende, og bruker tid på deg som pasient og viser en genuin interesse for ditt ve og vel.
Jeg har hatt mange gode samtaler om stort og smått som jeg har satt umåtelig pris på. Han gir grundig forklaring på f.eks blodprøvesvar og røntgen/MR svar og hvordan veien videre blir med evt. medisiner eller behandling. Har man fått seg en "trøkk" psykisk gir han mange gode råd. Og humor har han tonnevis av som også er viktig! :-)

Det er absolutt ingenting å utsette på Dr. Zwaig.
Han er meget lett tilgjengelig, du får time på dagen om det er hast, eller ved vanlig konsultasjon får man time iløpet av noen dager og det er sjeldent det er noe spesiell venting på kontoret.

Så for alle oss som er så heldig å ha han som fastlege skal prise oss lykkelig, da det ikke er overraskende at pasientlisten hans er full, og han har selv valgt å ikke ha for mange på sin liste.

Zwaig, du er og blir best! Om du leser dette... ta dette til deg med god samvittighet, og gi deg selv en klapp på skulderen, for det fortjener du virkelig!

Keep up the good work! :-D

De øvrige ansatte som kontordamene/labratorie, hyggelig er dem alle. Noe minus er at dere har få timer man kan nå dere på telefon, men i disse dager er SMS ordningen en fin ting, der får man raskt svar.

Med vennlig hilsen en av dine første pasienter.

MAKELØS

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Hvilken lege ringer deg 15.30 en fredag og sier "jeg har tenkt så mye på deg"? For deretter å si at nå har hun trolig funnet diagnosen, og skrevet ut resept på det jeg trenger. Jeg ble kvitt problemene - og utrolig glad for en fastlege som gjennom uker hadde lurt på hva som feilte meg, men som altså ikke ga opp. Ellers har det aldri vært problem med ventetid hos henne, og hun har alltid vært lydhør og grundig ved konsultasjonene. Dessuten ved den minste tvil har hun vært rask til å kontakte spesialister. Men nå var det altså hun sjøl som løste gåten.

At det noen ganger har tatt nokså lang tid å komme fram til legesenteret på telefonen, kan ikke hun noe for. Men bare trivelige folk når en først får kontakt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kari Handeland Skrevet

Har hatt Kari som fastlege for meg og mine to småbarn i 4 år og er veldig fornøyd. Hun tar problemene på alvor og man føler at man blir sett og hørt.

Vurdering

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Flott lege som greier å kommunisere med pasienten på en behagelig måte med glimt i øyet. Er empatisk og oppfører seg i motsetning til de fleste andre leger, på en ydmyk måte. Føler at han har tid til deg og oppfører seg på en klok og meget respektabel måte. Svært fornøyd med han.....

Ønsker megDr Bruning som fastlege

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Ble undersøkt skikkelig da jeg tok kontakt på grunn av hodepine og kvalme. Dr Brunig tok seg god tid og lyttet til det jeg sa. Skulle svært gjerne ha henne som fastlege.

Seriøs og empatisk lege

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Solveig som fastlege. Hun lytter til mine plager og kommer med gode tilbakemeldinger. Jeg føler meg trygg hos henne.Hun tar kontakt, hun bryr seg.
Hun har humor samtidig som hun er meget seriøs.Beste lege jeg har hatt.

Faglig dyktig

Enkel og direkte tilnærming
Skaper tillit og tilhørighet

Flink å behandle og til å henvise til spes.tjenester

Dyktig lege

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Jeg har slitt endel med skulder og armbetennelse, føler jeg har blitt tatt på alvor og fått god behandling samt oppfølging. legen er flink til å informere og tar seg tid til å lytte, kan til tider oppleves noe stresset.

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Michael skiller seg ut ved å være empatisk og ved å vise at han virkelig vil hjelpe pasienten. Disse egenskapene samt å være faglig dyktig, gjør han til en utrolig flink fastlege. Etter å ha måtte bytte fastlege ved flytting, har jeg erfart at disse egenskapene er under ingen omstendigheter noe alle fastleger besitter.

Min fantastiske lege -

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

En lege som tar en på alvor , hun står på og hun skjønner når noe er alvorlig galt . En fantastisk lege , hun lytter og hun tar skikkelig god tid , hun hjelper deg der det trengs i dette byråkratiet som selv en lege kan også bli frustrert av . Dette er legen for meg med stor L.

Legevurdering

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Seriøs, effektiv. Virker stresset og vell punktlig. Er ikke så god på empati. Opplevde ved flere tilfeller at jeg ikke ble respektert og tatt på alvor. Ble rett og slett sur da jeg nevnte på diagnose jeg kunne ha. Hadde faktisk to kroniske sykdommer. Noe hun overhodet ikke sto på for å hjelpe meg å finne ut av. Var rett og slett nedlatende overfor meg før jeg fikk diagnose hos spesialist. Hvis hun tar seg litt bedre tid til pasientene, og blir noen hakk mere ydmyk blir hun nok en svært god lege.

Fantastisk

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

En som lytter, og tar pasienten på alvor!! Er også flink til å henvise der det er behov for det. En utrolig sympatisk og dyktig lege

Legen er en av de beste jeg har truffet både i norge.

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Legen tar seg alltid tid å ta mine problemer alvorlig. Hjelper hvor hun kan. Hvis det oppstår spørsmål som ligger ikke i hennes fagkompetanse sender hun eller henviser en til spesialist.

En lege jeg kan anbefale.

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Tar pasienten på alvor og er god til å lytte.
Virker svært dyktig.
Viser respekt for pasienten.

Lite oppfølging

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Bruning er rask med å henvise til spesialister og dyre utredninger (f.eks. MR) uten å bry seg med å undersøke pasienten selv. Jeg har fortsatt til gode å oppleve at hun gir tilbakemelding på resultatene av utredningene uten at jeg har måttet ringe og purre - og da har hun ikke fått sett på dem. Jeg opplever henne som overfladisk, og etter min oppfatning stiller hun overhodet ikke de opplagte spørsmålene for å få et riktig bilde av situasjonen. Det tar ofte flere dager å få kontakt med Britanniatorget legesenter på telefon

Legen for deg som er syk

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Dr Brüning er en av de som virkelig står på for sine pasienter . Hun skriver , ringer , eller møter opp på de forskjellige behandlinges institusjonene for å sikre at du får best mulig behandling . Hun er heller ikke redd for å kontakte eksperter som vet mer enn hun gjør ved forskjellige kasus . Er du først blitt hennes pasient ,er du trygg på at du får skikkelig oppfølging og også omsorg . Vi er en gjeng som er kommet i reperasjons alderen og derfor er nødt til å ha en del kontakt med helsevesenet , og for oss er Dr Brüning ubetinget den som har gitt oss den aller beste behandling av alle de forskjellige leger vi har vært i kontakt med . Petra er BEST

Petra, legen med stor L.

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Det er ikke ofte jeg går til lege, men på grunn av kroniske plager må jeg av og til oppsøke min fastlege som er Petra.
Jeg har hatt mange operasjoner både i inn og utland og har derfor møtt på mange forskjellige leger, men ingen av de kan sammenlignes med Petra. Når jeg føler meg syk oppsøker jeg Petra og bare det å sitte på hennes kontor gjør at jeg allerede føler meg bedre. Jeg vet at hvis jeg virkelig er syk så er jeg kommet til rette person for å få hjelp. Petra tar pasienten på alvor og gir seg ikke før det foreligger et svar fra prøver eller spesialister. Jeg vil si det så sterkt at hvis ikke jeg hadde vært så heldig å ha henne som fastlege, så er jeg ganske sikker på at jeg i dag hadde sittet i rullestol. Nesten alle i min familie og mine venner har Petra som fastlege. Takk Petra, du er unik og legen med stor L.