Kari Handeland

Autorisasjon (1997)

Kari Handeland er en av 14 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Kari Handeland

Lite empatisk og engasjert

Dessverre så må jeg bare advare!!! Jeg må si at i en sårbar situasjon, slik det ofte er når man går til legen, så er ikke KH den du burde møte fra helsevesenet. Hun er lite engasjert, får ikke med seg din historie, forstår gjerne ikke problemstillingen og hjelpes - om du har med barn - er det enda verre!! Og hun kan sjelden mer enn du allerede har googlet deg frem til. Helt utrolig! Beklager å si det, men styr unna!

Hyggelig, men useriøs

Hyggelig, men useriøs. Tar lite grep i pasientens situasjon. Hun bryr seg rett og slett ikke. Anbefaler ikke denne legen om du har noe seriøst å være hos legen for. Om du skal konsulteres med mindre ting som ikke er så viktig, så passer denne legen. Jeg bytter nå lege pga lite forståelse og inngrep i pasientens situasjon. Jeg trenger en lege som bryr seg og lytter til pasienten.

Riktig som mange sier

Komplekse eller alvorlige problemer er ikke noe hun følger opp. Du bør være oppegående hvis du går her. Dette kunne gått ille hvis ikke jeg hadde folk rundt meg som er helsepersonell. Da jeg omsider etter svært lang tid kom til en spesialist, fikk jeg rett hjelp og slapp å bli alvorlig syk. Helsesekretæren på kontoret er direkte fryktelig mot folk. Aldri opplevd liknende.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Kari som fastlege for meg og mine to småbarn i 4 år og er veldig fornøyd. Hun tar problemene på alvor og man føler at man blir sett og hørt.

Flink

Har hatt Kari som lege i 10 år. Har ikke følt noe grunn til å endre på dette! Hun tar problemer alvorlig og hører på hva jeg har å si. Har ikke grunnlag for å uttale meg om hvordan hun opptrer ved alvorlig sykdom da jeg heldigvis har holdt meg frisk nok, men jeg tror hun hadde taklet den situasjonen fint også. Veldig fornøyd!