Magnus Tølløv Kjøbli

Autorisasjon (2013)

Magnus Tølløv Kjøbli er en av 27 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Arrogant og likegyldig

Makan til uinteressert og arrogant lege har jeg ikke vært borti noen gang! Følte meg til bry og alt var visst et ork🤷🏼Skal gjøre alt for å unngå å gå til han så lenge han er vikar for min fastlege!

Trygghet og tillit

Føler trygghet etter konsultasjon.
Kjøbli henviser til spesialist dersom det er behov for videre utredning.

Arrogant og lite informativ

Svære dårlig opplevelse i forbindelse med nytt prevasjonsmiddel. Måtte på hele SYV konsultasjoner for å få byttet prevansjonsmiddel. Igrunn en enkel sak som kunne blitt gjort på en time. Etter innsettelse av prevansjonsmiddlet, forlot han rommet og ga meg ingen informasjon (var usikker på om konsultasjonen var ferdig). Måtte selv lese meg opp på råd og bivirkninger. Hele opplevelsen har vært tid og pengekrevende for en fulltidsstudent. Samt gjort meg usikker i møte med helsevesenet med sin arrogante holdning. Ser frem til det kommer ny fastlege til Snåsa.

Uinteressert lege!

Etter to besøk er jeg rystet over hvor arrogant, lite lyttende og svært lite interessert han er i pasienten. Som ny fastlege har han ikke satt seg inn i historikk, svarer kort, sukker ved spm og er til tider direkte frekk! Har en ovenfra og ned holdning som gjør det vanskelig å åpne seg, samt få dialog. Nedlatende væremåte og som pasient som nesten aldri er til legen føler jeg meg plagsom og til bry. Satt store deler av timen med ryggen til og hadde null spørsmål eller interesse selv. Bytter fastlege ASAP

Arrogant og lite sympatisk lege

Han lyttet ikke til pasienten. Jeg opplever han som en lite sympatisk og arrogant lege. Anbefales ikke!