Magnus Tølløv Kjøbli

Autorisasjon (2013)

Magnus Tølløv Kjøbli er en av 27 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Lite empati.

Lite empati. Ikke spesielt hyggelig å være hos han. Jeg ble ganske satt ut og overrasket over hans væremåte i situasjonen.

Flink, Trygg og utrolig hyggelig

Jeg har hatt mange leger, men dette er den desidert beste opplevelsen jeg har hatt. Magnus er sjelden forsinket så jeg sitter aldri lenge å venter. Han er i godt humør og han er veldig flink til å lytte til hva jeg sier. Han har alltid god kontroll før timen så jeg trenger sjeldent bruke tiden til å forklare ting jeg har forklart før. (Noe jeg har opplevd på Alle andre legekontor jeg har hatt). Magnus gir heller ikke opp problemer hvis det er en utfordring men følger opp. Alt i alt utrolig flink og samarbeidsvillig.

Dyktig

Flink, rolig og lyttende, når du går ut, føler du at en fagmann har gjort jobben sin. Legen gir inntrykk av at han holder seg oppdatert både faglig og på utvikling av medikamenter.

veldig fornøyd

Veldig fornøyd. Jeg opplevde legen som svært effektiv og lyttende. Jeg fikk svar på alt jeg lurte på.

Arrogant

Sønnen min måtte på legevakten og møtet med denne legen var ikke positivt. Han fremstod som arrogant og det virket som om han ville ha det hele fort overstått.
Forventer at en lege håndhilser på pasientene sine, noe han ikke gjorde.
Reagerer ekstra mye på den uempatiske og arrogante siden av han når pasienten er et barn.
Vi fikk den hjelpen vi trengte rent medisinsk, men for min sønn som gruet seg til legebesøk fra før, så var ikke dette en heldig opplevelse.